Zdar ľudia, stala sa mi taká vec. Jedného pekného dňa vytlačil som auto z garáže a čo nevidím... vidím mláku pod motorom. Otvorím kapotu... chladiacej kvapaliny nikde. Dolial som a teraz uniká po trošičku. Čítal som na fóre, že unikanie môže byť okrem iného kvôli tesneniu hlavy valcov, deravý radiátor kúrenia... len mi nejde do hlavy ta mláka aj keď uvažujem nad tým, že donedávna sme ešte používali kúrenie v aute a má to spoločné niečo s tým keďže teraz je teplejšie... takže tak
ak mal niekto takúto skúsenosť dajte vedieť
1996 Daewoo Espero 1.5 Rubínovo červená
2006 - 2013 KIA Rio Sporty 1.4 Olive Gray --- predaná---
2013 Kia Cee´d 1.4 Sand Track
Ja by som tipoval prasknutu alebo predranu hadicu alebo sponu na hadici (eskapasku). Menej zriedkave je prasklina na nadrzke kvapaliny alebo na chladici. Treba riadne popozerat hlavne odspodu, miesto odkial to unikalo by malo byt otecene, sfarbene alebo este stale mokre. Najlepsie je doliat vodu, auto odstavit na suche ciste miesto, nastartovat aby sa system natlakoval a nechat chvilu bezat. Ak sa pod autom objavi znamka uniku, budes priblizne vidiet v ktorych miestach hladat netesnost. Vela stastia!