Nyní jsem však na rozpacích a poněkud zklamán.

Jednak plachta, ač má vepředu a vzadu stahovací gumu a velikost XL pasoval na Legu přesně, na autě moc nedržela, stašil trochu silnější vítr a odlétla.
 To se mi ale povedlo vyřešit přišitím další gumy vzadu, která se podvlékne pod zadním převisem auta.
 To se mi ale povedlo vyřešit přišitím další gumy vzadu, která se podvlékne pod zadním převisem auta. 
Rozčarování se týká toho, že sice ochrání před hovínkama, ale plachta je propostná, tudíž nechrání před vodou a pylem, takže po sundání plachty po pár dnech jsou na předtím naleštěném autě pylové mapy.

Další má nejistota tkví v tom, jestli auto (přesněji lak na karosérii) pod plachtou netrpí víc, když se plachta sundává nebo nasazuje, když je tam přeci jen zadržována vlhkost déle, než bez plachty a když deště nesmívají z auta prach a jiné nečistoty?

Co si myslíte nebo máte zkušenosti Vy?



 To je stará známá věc, jenom v suchým prostředí, ve stodole, ale to je zase zbytečná, za mě nee
 To je stará známá věc, jenom v suchým prostředí, ve stodole, ale to je zase zbytečná, za mě nee 








