a nemůžeš ucpat vstřiky když to čistíš za chodu? ten sajrajt jde přece do vštřiků.
![Pivo :PP:](./images/smilies/smiley15.gif)
Skús pouvažovať. Ja se to.môže dostať do vstrekov. to je uzavretý palivový systém Jedine do valcov cez sacie ventily.
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Prosim Ta, nemohli by sme sa niekedy dohodnut, ze mi to ukazes ? Mozno aj to je jedna z veci, kvoli ktorejm mam velku spotrebu, tak by som to aspon eliminoval.Eugo píše: musis dat dole tu hadicu co ide zo vzduchoveho filtra do skrtiacej klapky.ak bude hadica dole uvidis sktiacu klapku.treba tu klapku otvorit a dobre povytierat a vystriekat sprejom na cistenie klapky aj za chodu motora aby to dobre precistilo sistem.ale pozor pri zapnutom motori treba striekat jemne.bude sa to dusit a ak streknes vela moze zhasnut motor,zadusi sa.ja som cistil klapku asi po 60 000 km a bol tam asi 1mm nanos sajrajtu.po vycisteni ide motor ovela kludnejsie.pozor pri cisteni na prsty,klapka ide dost z tuha.
lomngi píše:Keď si tó kupoval ako nové a dodržal si intervali garančky tak máš predlženu záruku na 5 r. na motor a prevodovku. Pozri si papiere a zisti. A keď máš tak nič s tým nerob ale trvaj na odstránenie závady rámci záruky .Do 60tisíc km máš to bez spoluúčasťi. A skús pre zaujímavosť niečo.clashJoze píše:O predlženej záruke neviem nič, auto som kúpil v polovičke roku 2009. No možno ju nechám vyčistiť a uvidím, že čo to spraví. Ešte ma zaujíma, či sa dá použiť škrtiaca klapka z motora 1.2 do 1.4 ? Asi nie všakže?lomngi píše:A Ty nemaš predlženu zraku? a čo tak ju vyčistiť? na cenu sa informuj cez CARMAX pán Hudec.
keď ráno pôjdeš štartovať za studena otočí kľúč tak aby čerpadlo natlakovalo a aby svietili kontrolky. po 5s to vypni a otoč znovu kľúč a počkaj kým čerpadlo natlakuje. potom štartuj. A napíš či bola nijaká zmena.
Nieje problem.mozme sa kludne dohodnut len si kup sprej.xwing píše:Prosim Ta, nemohli by sme sa niekedy dohodnut, ze mi to ukazes ? Mozno aj to je jedna z veci, kvoli ktorejm mam velku spotrebu, tak by som to aspon eliminoval.Eugo píše: musis dat dole tu hadicu co ide zo vzduchoveho filtra do skrtiacej klapky.ak bude hadica dole uvidis sktiacu klapku.treba tu klapku otvorit a dobre povytierat a vystriekat sprejom na cistenie klapky aj za chodu motora aby to dobre precistilo sistem.ale pozor pri zapnutom motori treba striekat jemne.bude sa to dusit a ak streknes vela moze zhasnut motor,zadusi sa.ja som cistil klapku asi po 60 000 km a bol tam asi 1mm nanos sajrajtu.po vycisteni ide motor ovela kludnejsie.pozor pri cisteni na prsty,klapka ide dost z tuha.
Prvy krat si na to sam netrufam, dalsi raz to uz snad zvladnem
Diky
tak toto by aj mna zaujimaloclashJoze píše:Pridanie aditíva do nádrže a čistenie škrtiacej klapky spôsobilo, že kolísanie otáčiek sa skoro stratilo, ale teraz svieti diagnostika nonstop a štart v horúcom počasí je stále dusivý. Bolo mi poradené, že by som mal spraviť reset škrtiacej klapky
a nastavenie jej základnej polohy, čo to presne znamená a obnáša?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |