mam problem, snad to nebude nic vazneho, ale dneska sem zjistil ze mi netopi auto, ovladac mam na cervenem konci a auto vylozene topi jen kdyz mu poradne prislapnu, pro klidne jizde teplota ventilatoru klesa az jde uplne studeny vzduch, neresil uz to tady nahodou nekdo? jinakme ceka navstava chevroletu
diky M.
Chevrolet CRUZE 2.0 Černá Carbon, 19" GMP NINJA, filtr KN + chip, st.podvozek WEITEC HICON GT, přední světla Audi, zadní světla MB E class, fólie 5%, DVD rádio.
no nafty vždy topí hůře než benzín, ale to, že ti to až takhle netopí bych viděl na pootevřený termostat.... motor se prostě při žudlání neohřeje... co ručička teploměru? Klesá ti třeba po delší jízdě z kopce bez plynu? Ev. by mohlo tohle způsobovat vodní čerpadlo, ale to bys při zátěži zas uvařil.... Zkus dát před chadič karton jestli se to zlepší bude to ten termostat, ale pokud ho tam dáš hlídej si teplotu na měřáku..... auto nejvíc hřeje při dálničním použití..... na okreskách jedeš chvilku s plynem, chvilku bez plynu tak tam to nezahřeješ....
Jinak pootevřený termostat poznáš celkem lehce, do chladiče vedou dvě tlustý hadice, ta která jde do chladiče nahoru jde od termostatu. Nastartuj a sahej na tu hadici pokud se postupně ohřívá společně s motorem je vadný termostat (nedovírá) správná funkce je, že hadice je studená max. lehce vlažná a najednou začne být horká (v 88°C se termostat otevře)
je to v riti, uz sem prisel na to cim to je, podival sem se na nadrzku s chladici kapalinou a skoro prazdna, tak sem tam dolil cca 1.5L nez sem dal po okraj MAX. rikam si jo v klidu, tak sem jel auto projet, krasne topilo, uplne jine auto, prijedu domu, divam se na nadrzku, skoro MIN.
a pak sem se koukl pod auto a kapalina nekde unika, tak v pondeli do Chevy... ach jo
Chevrolet CRUZE 2.0 Černá Carbon, 19" GMP NINJA, filtr KN + chip, st.podvozek WEITEC HICON GT, přední světla Audi, zadní světla MB E class, fólie 5%, DVD rádio.
Posledni dobou si vsimam, ze autu dele trva nez zacne topit, ale teprve dnes jsem to pocitil vice nez obvykle. Vyjel jsem dnes dopoledne autem a vsiml jsem si, ze po ujeti asi 4 km se ukazatel teploty chladici kapaliny motoru ani nepohnul a foukal stale studeny vzduch. Po ujeti dalsich asi 3 km se rucicka pohnula asi na 9 hodin a vzduch jiz foukal vlazny. Po ujeti asi celkem 11 km od startu se rucicka dostala jen asi na cca 8 hodin a citil jsem jiz teplejsi vzduch ale ne nejak moc. Po takove ujete vzdalenosti jiz bezne auto topi dobre. Drive mi bezne po asi 3 km rucicka teploty zacinala padat dolu az k sesti hodinam. Je fakt ze dnes okolni teplota venku byla minus 9 stupnu, ale i tak se mi drive auto pocitove ohrivalo rychleji. Na zpatecni ceste, kdy auto mezi jizdami stalo asi 1 hodinu bylo jiz auto prohratejsi a tak jsem pocitil z vydechu i teply vzduch a auto topilo po ujeti asi 4km dobre. Rucicka teplomeru vody dosahla temer 6 hodin.
Chladici kapalina je na maximu, takze tim, ze by ji bylo malo to neni.
Nevite nekdo cim by to mohlo byt? Je spatny termostat?
Diky za vase nazory.
Nyní: Cruze sedan 1,6 91kW LT+; LPG BRC ; Deep Espresso metalíza[/color], r.v.2013
Dříve: Aveo sedan 1,2 63kW LS+ Carbon Flash metalíza, r.v. 2012
Renault Megane Coach 1,6e 66kW,r.v.1999
Fiat Punto 1,7 diesel r.v.1996
Škoda Forman Le- LPG r.v.1992
Ja by som vymenil vodnika, aj v TV ukazovali podobny pripad, ked vodnik netopi. Pan Wasserman za to dokonca dostal na kongrese veskereho vodnictva pokarhanie...
SERGEJ_3 píše:je to v riti, uz sem prisel na to cim to je, podival sem se na nadrzku s chladici kapalinou a skoro prazdna, tak sem tam dolil cca 1.5L nez sem dal po okraj MAX. rikam si jo v klidu, tak sem jel auto projet, krasne topilo, uplne jine auto, prijedu domu, divam se na nadrzku, skoro MIN.
a pak sem se koukl pod auto a kapalina nekde unika, tak v pondeli do Chevy... ach jo
...akurát som Ti chcel napísať, že pozri chlad.kvapalinu
Mám to isté....
Přílohy
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)