Me ty hebeda jakekoli neskutecne rozcilovaly s tim porat hamplovat a stejne je to k nicemu kdyz ho chcou cornout tak ho cornou.
Jinak pojistovny trosku zvyhodnujou ale jak mate sikovneho pojistovaka tak mate pojisteni za 20000kc udelane za 10000kc s asistenci velkou pripojistenim auta s pujcovny tam mam do 20000kc sklo zavazadla do 15000kc a zaden kram navic vozit a raplovat s nim nemusim
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Zdravym ja som tieš rozmyšlal nad zabezpečením cruza aj ked ho mam dobre poistene ved aj ta poiska je dost vysoká ročna hehe ))ale chcel som si dat zabezpečenie ZEDER a povedali mi v servise original kde montuju zeder že na cruza sa to neda že ani nemontuju na tieto auta čo vy nato kdo ma stým skusenosti?????DD
Ja som si dal pri kupe namontovat DEFEND Lock a spokojnost. Tak dufam ze pripadnych zlodejov prejde chut ked to v aute uvidia Ale ako tu uz bolo napisane ze ked niekto velmi chce tak ukradne vsetko.
Já jsem při nákupu auta taky zvažoval, zda jít do Constructu nebo ne a doteď jsem z toho na rozpacích.
Construct vyšel na nějakých 7 000 Kč, což se za dobu provozu vrátí na pojistce.
Jenže - u manuálu je toto opatření NAPROSTO k *****, neboť komukoliv, kdo se dostane do auta, stačí vymáčknout spojku a auto jednoduše odtáhnout nebo odtlačit! A to nemluvím o dalších způsobech, jak toto zabezpečení překonat. To znamená, že s autem odjede i ten největší lůzr, který se ho pokusí ukradnout. A někde za rohem to rozmlátí nebo naloží na návěs atp. atp.
Jednoznačně bych dal přednost mechanickému zabezpečení klasickou jednoduchou pákou na volant (kdyby to ovšem nevypadalo jako opičárna a nebylo s tím tolik ***** při každé jízdě - odemknout, dát pryč, při odejití zase nandat a zamknout), zde jednoznačně vyhrála pohodlnost.
Ona totiž taková páka na volat dokáže odradit více lidí nebo nějaký konstrukt, prostě si vyberou auto vedle, se kterým budou mít větší *****.
Takže, abych to shrnul - zamykání řadící páky (ať to je jakýmkliv způsobem) je z hlediska ochrany naprosto k ničemu, svůj účel to může mít u automatů. Je tedy otázkou, zda není lepší koupit za pár stovek páku na volant (v přápadě obavy z odcizení auta), protože ta se stejně jako konstrukt počítá jako mechanické zabezpečení.
Druhá otázka je pohodlnost a vizuálně-sociální dojem - asi si nedokážu představit, jak každý den rvu na parkovišti před barákem na volant Orlanda páku. Tam pro uspokojení pojišťovny je dobré sáhnout po zamčení řadící páky.
Ale pokud dokážete vyjednat s pojišťovnou srovnatelné podmínky, vřele doporučuji se mechanickému zabezpečení vyhnout, ušetříte 6-8000 Kč. Myslím, že ke kradení jsou "lepčí" auta a kdyby přecijen někdo chtěl Chevroleta ukradnout, tak ho ukradne i s jakýmkoliv zabezpečením (vyjma případu, kdybyste měli k dispozici ochočeného "negra s letlampou", který bude 24 hodin hlídkovat v blízkosti našeho miláčka) ...
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
Construct vyšel na nějakých 7 000 Kč, což se za dobu provozu vrátí na pojistce...
Já když sem uvažoval nad zámkem řadící, tak jen proto, abych dostal lepší cenu na pojistce, ale do ceny započítávají pouze jedno zabezpečení a další ostatní (mechanická) zabezpečení ti udělají slevu jen 1 % z částky. Což ať sem počítal jak sem počítal, tak se prostě nevyplatí...
Bývalý majitel Cruze LT+ 1,6 Hatchback, Černá Carbon Flash, 2012
Ono strašně záleží na pojistce, pojišťovně a nabídce, kterou se ti podaří vyjednat. Mně se ta investice vrátí do čtyř let. Ale tím netvrdím, že mám nejlepší pojistku, ba naopak.
Takže nebýt mé lenosti, volím páku na volant za pár stovek. Dle mého názoru to udělá víc parády než nějaká blbá nálepka Construct vzadu na kufru.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
lord_maxx píše:Ono strašně záleží na pojistce, pojišťovně a nabídce, kterou se ti podaří vyjednat. Mně se ta investice vrátí do čtyř let. Ale tím netvrdím, že mám nejlepší pojistku, ba naopak.
přesně ták a také záleží na poradci jak si stojí za svým klientem a jak umí si vyjednat slevu,já jsem například včera dělal návrh na pojistku Rudovi (členovi) a na 5 leté auto s havarijkem (spoluúčast jen 3000,-) jsem se dostal na cenu 1776,-
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
No ja to nad 500t tam musel dat kuli pojistovne.
Jinak zamek RP je proti tem co ti ho chteji ukrast a hned s nim odjet. Ten kdo ma vlek a podobne jak pise lord, tak tomu nevadi nic(ani paka, zamek, alarm)
A proti vykradeni pomuze jen dobrman
Ak by chcel niekto vidiet ako sa da jednotucho odomknut zabezpecenie riadiacej paky tak tu je pekne video http://www.youtube.com/watch?v=_hQOQFcJh9g. Je to uz sice dost stare ale mozno ze to este niekto nevidel