Přesně takKessler píše:Tak teď už to chápuJá mám totiž ještě karburátor, takže přidat volnoběžné otáčky si můžu maximálně tak ručním sytičem...prostě jsem v autě za šoféra a řídící jednotku zároveň...

Moderátor: Blue Lanos
Tak tady se dá poradit jen jedno. Vytáhnout sytič naplno, nastartovat, nechat to tak 30-45 vteřin nastartovaný a pak pomalu zkoušet pouštět sytič dolů a přidávat plyn, než to půjde do obrátek jen s plynem. Každopádně pár km nechat aspoň kousek sytiče povytaženýho, než se to zahřejeKessler píše:Tak to jseš šťastnej člověk, já při mrazech vytáhnu sytič naplno, čtyři nebo pět vteřin startuju, než to chytne (mechanická benzínová pumpa), pak jemně přidávám plyn, po pár vteřinách opatrně pouštím spojku, je krásně slyšet, jak se roztáčí převodovka a po dalších pár vteřinách teprve sytič udrží volnoběh, aby to nechcíplo...Robert píše:I při velkých mrazech otočím klíčkem a hned jedu
Ale aspoň to není taková nuda

Ne, tak to jsem nezkoušel...díky za tipRado píše:a skusal si sa uz nachipovat?Kessler píše:Tak teď už to chápuJá mám totiž ještě karburátor, takže přidat volnoběžné otáčky si můžu maximálně tak ručním sytičem...prostě jsem v autě za šoféra a řídící jednotku zároveň...
 Stavím se v ABCtuning co mi tam řeknou
 Stavím se v ABCtuning co mi tam řeknou  

Ty jsi z Brna?Kessler píše:Ne, tak to jsem nezkoušel...díky za tipRado píše:a skusal si sa uz nachipovat?Kessler píše:Tak teď už to chápuJá mám totiž ještě karburátor, takže přidat volnoběžné otáčky si můžu maximálně tak ručním sytičem...prostě jsem v autě za šoféra a řídící jednotku zároveň...
Stavím se v ABCtuning co mi tam řeknou

 . Tak nevím co s tím, prostě to začalo nějak hooodně žrát.
 . Tak nevím co s tím, prostě to začalo nějak hooodně žrát.minulu zimu som v snehu jazdil kratke trasy do 3 km (do roboty a spat ...)Je pravda, že jezdím hoodně krátké trasy do 10km, ale stejně mi to připadá dost hrůza.
 ,ale pri výkone,ak porovnáme s vtedajšími autami,rovnajúcemu sa takmer Lade 1300. ale aby som neOTčkoval,k tomuto sa vrátim v inej sekcii tu,mám na toto  tu svoju vlastnú
,ale pri výkone,ak porovnáme s vtedajšími autami,rovnajúcemu sa takmer Lade 1300. ale aby som neOTčkoval,k tomuto sa vrátim v inej sekcii tu,mám na toto  tu svoju vlastnú   ,fak MATIZ najmä II neptarí zrovna k idolom uspornosti,ako som tu neraz videl paralelu medzi ním a Wartburgom 353,aj to rčeni sa hodí naň "Pracant k neutaháni,ale ta spotřeba" proste nadštanadartné vlastnosti na svoj objem sú vykúpene spotrebou,v mnohom sa vyrovna autám vyššej triedy,ale žiaľ aj spotrebou
 ,fak MATIZ najmä II neptarí zrovna k idolom uspornosti,ako som tu neraz videl paralelu medzi ním a Wartburgom 353,aj to rčeni sa hodí naň "Pracant k neutaháni,ale ta spotřeba" proste nadštanadartné vlastnosti na svoj objem sú vykúpene spotrebou,v mnohom sa vyrovna autám vyššej triedy,ale žiaľ aj spotrebou to si asi koupím 3litr a budu na tom stejně
  to si asi koupím 3litr a budu na tom stejně  
 
  .
 .
skus 5W40 a uvidis ...Já dávám 10w40 a myslí, že to bohatě stačí
urob 3 km a nechaj vychladnutJezdím o moc kratší trasy než Ty a vlezu se do 7
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |