Chlapi potřebuji poradit. Mám menší problém s chlazením. Snad mi poradí majitelé, kteří mají podobný motor (Lanos 1.5, Espero 1.8 a pod.)
Ručička teploty mi najednou začala ukazovat "studený motor". Takže první krok , který jsem učinil je výměna termostatu, ale stav je pořád stejný Přitom se zdá že je vše v pořádku. Topení topí, otáčky motoru jsou po zahřátí vpořádku, spotřeba je v normě, ventilátory se netočí, voda v chlazení je OK! Tak v čem je ještě problém
Jedině snad čidlo teploty - žeby? Pomóóóc
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Máš docela pravdu s těmi schopnostmi Nejvíc mě naštvalo že kvůli blbému termostatu musím rozhodit rozvody a nakonec je výsledek stejný
Ještě mám jeden dotaz, a to ketré je vlastně to čidlo? Je to čidlo vedle vstřikovače u prvního válce, nebo na boku hlavy pod cívkou Tož poraďte synci!!!!
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Jen bych chtěl napsat to , že jestli topení topí těžko poznáš teď v létě, to topí i auta co mají vyndanej termostat. Takže topení otestuješ jen za nižších teplot.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Je mi to jasné s tím topením, ale nejvíc mě zaráží že motor jede normálně(žádné zvýšené otáčky), spotřeba je stejná akorát se ručička teploty zvedne max. na 2 malé dílky.
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
je to cidlo.uz se mi to stalo tak snad je to stejnz pripad.nic jineho to neovlivnuje
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Trošku starší téma ale co
Mám úplně opačný problém, při delším stání(kolony) mě rafika po chvíli vyletí nahoru a začne kolísat.
Pokud rozdělím budík na 0%-studený motor, 50% - normální teplota, 100%-červené pole, tak mi to začne lítat mezi 50-75%. Ale tím stylem že se každé cca 3 sec pohne 50-70-60-75-55...
Předpokládám že si mám jít asi rovnou koupit čidlo? Není přece možný aby motor měnil teplotu tak razantně během pár sekund.
asi cidlo ale ted jsem resil u leganzy kde to dela to samy a cidlo je nove -elektriku a ukostreni.uplne rozpalene kabely od baterky.mozna bych se podival i tam.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil