Kudy k baterii
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- 
				stefan zbortek
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát lis 30, 2007 19:23
- Bydliště: Praha 9
Kudy k baterii
Ahoj,Nikde jsem tu nenašel odpověd na toto téma.Pořídil jsem si muziku a chtěl bych poradit kudy se nejsnadněji dostat kabelem od zesilovače k baterii u Nubiry?Dnes jsem nad tím laboroval a už nevím.Díky za tipy.......
			
			
									
						
							DAEWOO NUBIRA SX 1.6,16V 1999 již prodaná...
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
			
						Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
- Reklama
Re: Kudy k baterii
1/ bych šel v každém případě přes pojistku. Ta se dá vrazit klidně na drát kdekoliv pocestě. Osobně bych doporučoval dolů pod přístrojovku někam k pojistkové skříňce (vedle levé nohy na boku). K baterce se dostaneš přes průchodku pod přístrojovou deskou ( když otevřeš kapotu, máš u pravého blatníku releovou skříňku s pojistkama) a od ní vede do auta svazek drátů. Znamená to rozborku přístrojovky ale to není žádná věda...  
			
			
									
						
							
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni, 
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
			
						pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
- 
				stefan zbortek
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát lis 30, 2007 19:23
- Bydliště: Praha 9
Re: Kudy k baterii
jj,díky.Už jsem se tam dostal.laboroval jsem jakou dobu nad nějakou průchodkou,až jsem pak čirou náhodou zavadil o takovou velkou gumovou zaslepku u tlumiče na straně řidiče a hle koukám do auta na podlahu  .Tak tam tudy to povedu.vím,že by to bylo nejlepší se někde napíchnout na nějaký plus,ale já to povedu z baterky přes pojistku až k zesíku.Je to prý takhle nejlepší a bezpečnější.Při představě toho,že to na něco napíchnu a vyhoří mi nedejbože okolní elektrika při pořádným zatížení,tak se mi dělá mdlo
 .Tak tam tudy to povedu.vím,že by to bylo nejlepší se někde napíchnout na nějaký plus,ale já to povedu z baterky přes pojistku až k zesíku.Je to prý takhle nejlepší a bezpečnější.Při představě toho,že to na něco napíchnu a vyhoří mi nedejbože okolní elektrika při pořádným zatížení,tak se mi dělá mdlo  .Jinak díky.......
 .Jinak díky.......
			
			
									
						
							 .Tak tam tudy to povedu.vím,že by to bylo nejlepší se někde napíchnout na nějaký plus,ale já to povedu z baterky přes pojistku až k zesíku.Je to prý takhle nejlepší a bezpečnější.Při představě toho,že to na něco napíchnu a vyhoří mi nedejbože okolní elektrika při pořádným zatížení,tak se mi dělá mdlo
 .Tak tam tudy to povedu.vím,že by to bylo nejlepší se někde napíchnout na nějaký plus,ale já to povedu z baterky přes pojistku až k zesíku.Je to prý takhle nejlepší a bezpečnější.Při představě toho,že to na něco napíchnu a vyhoří mi nedejbože okolní elektrika při pořádným zatížení,tak se mi dělá mdlo  .Jinak díky.......
 .Jinak díky.......DAEWOO NUBIRA SX 1.6,16V 1999 již prodaná...
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
			
						Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
Re: Kudy k baterii
tak jsem to myslel. ten drát od té baterky stejně plvedeš kolem té pojistkovky - jde jen o přístup k pojistce, abys nemusel rozebírat kvůli přepálené pojistce půl auta  
			
			
									
						
							
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni, 
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
			
						pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
