Chladiaca kvapalina
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- 
				JaroslavSK
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv úno 26, 2004 13:12
- Reklama
dierka...
presne presne! ako pise petrm... mne to chlapik tiez ukazoval ze je tam dierka a cez nu... ja sa do toho nevyznam takze som len prikyvoval hlavou   
 
apropo petrm, co by sa mohl stat??? okrem toho ze by mohla vytiect chladiaca a nasledne sa nieco prehriat?
			
			
									
						
										
						 
 apropo petrm, co by sa mohl stat??? okrem toho ze by mohla vytiect chladiaca a nasledne sa nieco prehriat?
Hlava je hliníková . No co se stane po ztrátě chladící kapaliny je asi každému jasné   ta dirka je tam proto aby když přestane těsnit hřídel vodní pumpy měla kam odtékat ta voda protože jinak by se držela v ložisku a to by brzo odešlo takhle to chvilku trvá ale odejde taky a to je ten největší problém mohlo by dojít k zadření vodní pumpy a následnému poškození rozvodů a pak i motoru
  ta dirka je tam proto aby když přestane těsnit hřídel vodní pumpy měla kam odtékat ta voda protože jinak by se držela v ložisku a to by brzo odešlo takhle to chvilku trvá ale odejde taky a to je ten největší problém mohlo by dojít k zadření vodní pumpy a následnému poškození rozvodů a pak i motoru 
			
			
									
						
										
						 ta dirka je tam proto aby když přestane těsnit hřídel vodní pumpy měla kam odtékat ta voda protože jinak by se držela v ložisku a to by brzo odešlo takhle to chvilku trvá ale odejde taky a to je ten největší problém mohlo by dojít k zadření vodní pumpy a následnému poškození rozvodů a pak i motoru
  ta dirka je tam proto aby když přestane těsnit hřídel vodní pumpy měla kam odtékat ta voda protože jinak by se držela v ložisku a to by brzo odešlo takhle to chvilku trvá ale odejde taky a to je ten největší problém mohlo by dojít k zadření vodní pumpy a následnému poškození rozvodů a pak i motoru 
Vypouští se kohoutem na chladiči při pohledu  zepředu do motoru je na levé straně dole křídlová matice (kohout ) a vede od ní krátká hadička vypustí se tak asi polovina náplně . Odvzdušňovat není třeba jen nalít novou směs a nastartovat nechat chvíli (10 minut ) běhat zkontrolovat množství případně opatrně dolít a projet se tak 10 kilometrů auto odstavit a počkat až  vychladne a znovu zkontrolovat a upravit množství  
			
			
									
						
										
						
polica naplne...
petrm pises ze len polovica naplne. a ta ostatna napln? ta zostane tam alebo ako to je? a tu ostanu polovicu netreba nejako odtial dostat?
			
			
									
						
										
						No nijak ji odtamtud spolehlivě nedostaneš u nás se to dělá tak že to co vypustíš doplníš čistou vodou nastartuješ necháš chvíli proběhnout a ohřát počkáš znovu vypustíš a párkrát (asi dvakrát by mělo stačit ) dokola ještě se tomu dá trochu pomoct když foukneš do expanzní nádobky . Když ti vytéká čistá voda tak ji už jen vypust a vyfoukni a nalij nejdřív nový antifreez tak 3.5 l a pak teprve dolívej zase čistou vodu až po naplnění po značku . Jinak vyteče víc než půlka to sem asi přehnal že jen !!! půlka  
			
			
									
						
										
						


