Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Uživatelský avatar
Jeník
Příspěvky: 32
Registrován: pon zář 18, 2006 15:47
Bydliště: Praha

Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od Jeník »

Ahoj Aveotici,
když jsem bylna 1.garančce tak se mě zeptali jestli mě něco na autíku trápí tak sem si celkem otevřeně postěžoval na :

to že mi při prudkém brždění na dálnici klepe volant a pak že kolem 2500 ot. drnčí cosi v přístrojovce. To drnčení bylo odstraněno během garančky.....dělali to celej den ....2x mi volali jestli to nevadí že si auto nechaj o den déle v servisu....nemohli na to přijít, pak prej že museli rozhodit přístrojovku a znova složit..... sice to nedrnčelo ale za týden bylo drnčení opět jako dřív.
Ohledně kotoučů konstatovali že sou mírně zvlněné, ale jakože celkem v normě a že to je spotřebka.......když vyděl technik moje zděšení tak v obavách o svůj život před mým zrakem napsal email někam na centrálu zda může kotouče vyměnit......
za 3 týdny mi ochotně volají ať přijedu že dostanu nové, při předávání jim znova připomenu drnčení kolem 2500 ot. naprosto ochotně auto přebírají a druhý den volají že je vše hotové.....jako obvykle auto je umyté zevnitř i zvenku (je to běžné??? udělali to vždycky jak u garančky, nebo při výměně bouchnutejch dveří a i teď, mě to potěšilo auto bylo vždycky jako prase) podepíšu papír a valím domů. Na faktuře vydím kotouče s prací za cca 4068,- koukám na ně sou dvojité, chlazené....nejsem si jistej jestli u modelu HB 2006 byly předtím jednoduche??? rozhodně nové kotouče potěšily a druhá položka : Rezonance při jízdě v kabině práce 1023,- + 65,- tlumící molitan....vypadá to že tam mají některá Avea chybičku a je nutné palubovku dotáhnout a utlumit....rozhodně technik u Srby v Modřanech díky mému naléhání ví jak na to...no uvidíme zdali časem znova nezačne na mě vrnět....... T

Když to shrnu tak mám z přístupu Srbaservisu dobrej pocit.....připadá mi že se snažej dohnat nedostatky Korejskýho přístupu dohonit slušným servisem a slušným jednáním......každopádně vždycky od nich odcházím v pohodě..... doufám že jim to vydrží.

Měj te se a příjemné km.
Reklama
 

Uživatelský avatar
mino
Příspěvky: 1471
Registrován: čtv pro 22, 2005 22:41
Bydliště: Rimavská Sobota

Příspěvek od mino »

Ahoj. Mam 1.4 16 v a tam su kotúče dvojite, chladené. Na 1,2 som nepozeral.
Škoda Roomster TSI
Uživatelský avatar
srneček
Příspěvky: 106
Registrován: čtv říj 05, 2006 10:40
Bydliště: Oslavany, Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od srneček »

1.2 má taky zevnitře chlazené kotouče a také už mi je měnily, že začali házet. Po cca 15000 je přesoustružili (ikdyž se mi to nelíbilo, ale v Praze neschválili výměnu) a při cca 22000 je měnili, jelikož začali házet znova. No a ty nové mi teď při cca 32000 začínají znovu házet (kopat do volantu při brždění).
CHEVY AVEO 1.2 sedan 2006
dříve KADETT Caravan 1.4i /1.6i 3dv
Škoda 120L
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no ...vrzganie u Avea za 300t neni az taky probleem..
..jak vrzganie u Passatu za 1 300t...
..
a bud rad ze si necital tie pracovne postupy...
podla ktory sa to ma kontrolovat, a odstranovat..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Tompetr
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 29, 2004 13:43
Bydliště: Ostrava

Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od Tompetr »

Jeník píše:Ahoj Aveotici,
když jsem bylna 1.garančce tak se mě zeptali jestli mě něco na autíku trápí tak sem si celkem otevřeně postěžoval na :

to že mi při prudkém brždění na dálnici klepe volant a pak že kolem 2500 ot. drnčí cosi v přístrojovce. To drnčení bylo odstraněno během garančky.....dělali to celej den ....2x mi volali jestli to nevadí že si auto nechaj o den déle v servisu....nemohli na to přijít, pak prej že museli rozhodit přístrojovku a znova složit..... sice to nedrnčelo ale za týden bylo drnčení opět jako dřív.
Ohledně kotoučů konstatovali že sou mírně zvlněné, ale jakože celkem v normě a že to je spotřebka.......když vyděl technik moje zděšení tak v obavách o svůj život před mým zrakem napsal email někam na centrálu zda může kotouče vyměnit......
za 3 týdny mi ochotně volají ať přijedu že dostanu nové, při předávání jim znova připomenu drnčení kolem 2500 ot. naprosto ochotně auto přebírají a druhý den volají že je vše hotové.....jako obvykle auto je umyté zevnitř i zvenku (je to běžné??? udělali to vždycky jak u garančky, nebo při výměně bouchnutejch dveří a i teď, mě to potěšilo auto bylo vždycky jako prase) podepíšu papír a valím domů. Na faktuře vydím kotouče s prací za cca 4068,- koukám na ně sou dvojité, chlazené....nejsem si jistej jestli u modelu HB 2006 byly předtím jednoduche??? rozhodně nové kotouče potěšily a druhá položka : Rezonance při jízdě v kabině práce 1023,- + 65,- tlumící molitan....vypadá to že tam mají některá Avea chybičku a je nutné palubovku dotáhnout a utlumit....rozhodně technik u Srby v Modřanech díky mému naléhání ví jak na to...no uvidíme zdali časem znova nezačne na mě vrnět....... T

Když to shrnu tak mám z přístupu Srbaservisu dobrej pocit.....připadá mi že se snažej dohnat nedostatky Korejskýho přístupu dohonit slušným servisem a slušným jednáním......každopádně vždycky od nich odcházím v pohodě..... doufám že jim to vydrží.

Měj te se a příjemné km.
to drnčení mám taky i když u Kalose a po několika servisních zásazích to prohlásili v Ostravě za standard a musel jsem si na to zvyknout... měl jsi více štěstí než já.
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

:D :D Pusť si nahlas rádio a žádné drnčení neuslyšíš! :lol: :lol: :lol:
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
cellymen
Příspěvky: 14
Registrován: pát črc 10, 2009 23:34

Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od cellymen »

Ahoj, jen má zkušenost, po 10 000 km zvlněné kotouče, při 15000 na servisce mi je vyměnili, ujel sem snad 5000km a začali házet znova, přesně jak se píše v prvním příspěvku. Takže teď je servis při 30 000 tak jim to vpálim znova.
Uživatelský avatar
PETO
Příspěvky: 1170
Registrován: ned pro 30, 2007 17:53
Bydliště: POPRAD

Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od PETO »

:D Chlapci , kus sa krote pri prudkom brzdení s Aveom . V žiadnom prípade v zjazde z dialnice prutko na -P brzdy -P potom sa Vám tie kotúče pomstia . :lol: :lol:
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od ladinek »

mě u nás v Renocaru řekli že na to není záruka na ty brzdy a palubka mě drnčí na pravé straně taky když jedu přes nerovnosti holt je to laciný auto :PP: molitanem pár věcí jsem si už vypodložil sám :o)
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
cellymen
Příspěvky: 14
Registrován: pát črc 10, 2009 23:34

Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od cellymen »

ahoj, tak detail,po dalnicich nejezdim, je pravda že mám občas svižnější jízdu, ale že bych někde dupal na brzdy se mi nezdá. Ale i kdyby, musí to sakra vydržet aspoň 10 000 km ne? Za dobu co vyráběj auta by už měli vyrábět i kvalitní kotouče ne? Jinak ještě upozornění. To je z jiného soudku.
Příběh: Za sedačkou řidiče seděla malá holka asi 4 roky, hrála si s nějakym tim leskem na rty, takový to labelo, pak jí to spadlo na zem a jestli jste se dívali pod sedák řidiče, je tam jeden výstup na větrání a jedna prostě zbytečná díra. Tak do té díry zajelo to spadlé Labelo. Já to ale nevěděl. -P Asi 20 000 km mi někde něco jezdilo, při prždění i při rozjezdu, slyšel jsem nějakou kovovou kuličku. Vůbec jsem nevěděl co stim, už sem to chtěl přenechat servisu, ale jednou ráno u benzínky, se mi zasekla páčka na otevření víka nádrže :? . Tak sem zabral a něco tam prasklo, naštěstí jsem zjistil, že je to právě labelo které mi jezdilo pod přičkou, kde je vyřízlá ta díra. Takže jsem to konečně mohl rozebrat odstranit a je to :idea: . Doporučuji všem tu zbytečnou díru v koberci zadělat, Měl jsem štěstí v neštěstí, že to vjelo až takhle nakraj, nevím jak bych to dostával někde ze středu. Další možností je nedávat nic dětem v autě do ruky.
P.S. Chápe někdo proč jsou pod sedačkou spolujezdce dva větráky a pod sedačkou řidiče jen jeden? :idea:
Uživatelský avatar
lomngi
Příspěvky: 4540
Registrován: čtv bře 19, 2009 09:19
Bydliště: okr.Galanta . Slovensko

Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od lomngi »

&&preto lebo v zadu je miesto pre3osoby. a tak nevedeli ako to vyriešiť.
Predsa do stredového panelu nemuhli vyrezat otvor na vetranie, alebo na kurenie . tak to vyriešili takto.
Niekedy sa banálne veci riešia aj nelogicky. :D :D :D -i :lol:
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený

Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb


Kód: Vybrat vše

http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Uživatelský avatar
cellymen
Příspěvky: 14
Registrován: pát črc 10, 2009 23:34

Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od cellymen »

To vysvětluje proč jsou dva vývody na pravé straně, ale na levé je jen jeden + nesmyslná díra vyřízlá i v koberci... Třeba se dlouho nemohli rozhodnout na jakou stranu to daj a nechali to na operátorech ve výrobě, aby neměli monotonní práci... nebo newim.. :idea:
Uživatelský avatar
18lukin18
Příspěvky: 6140
Registrován: pát led 14, 2011 13:06
Bydliště: Aachen

Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od 18lukin18 »

já mám avejko rok a 4měsíce,byl jsem na dvou garančkách,je tam najeto přes 35000km a s kotoučema ani s palubkou nemám problém,asik jsem natrefil na dobrého a šikovného korejce ;-) :D
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Uživatelský avatar
jamal89
Příspěvky: 2065
Registrován: stř srp 05, 2009 21:40
Bydliště: Vinodol okr.Nitra

Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od jamal89 »

no ja ten problem s brzdami tiez nemam, a to casto mam aj auto nalozene, ale brzdim minimalne len ked treba, a nie do kazdej zakrutky a nelepim sa zbytocne na auta, sem tam sa preveziem aj ja troska rychlejsie a zvyknem do dediny brzdit motor a to ma avejco 58tis
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby

Příspěvek od Hanzy »

Kotouce at jsou jakekoli se daji znicit za par kilometru a reklamace u tohodle je vetsinou neuspesna a opravnene.
znam cloveka ktery znicil cokoli ted jezdi s keramickyma az ty jeho zpusob jizdy vydrzi... ;)
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Interiér a exteriér“