Stránka 1 z 1

Studený start-poprvé chcípne

Napsal: stř črc 25, 2007 14:42
od blackjohn
Zdravím!
Mám takový menší problém. Když nastartuju studené auto(třeba po dni, po hodině to neudělá), tak vyskočí otáčky kolem 1500 a pak klesají, až po 2-3s chcípne. Občas to neudělá, třeba jen spadnou na 500 ot., ale nějak se to zase sebere. Jinak auto jede normálně, teplejší startuje taky v pohodě. V diagnostice nic není, čidla teplot a snímač polohy škrtící klapky mají správné hodnoty. Nevíte, co by to mohlo být dalšího?

Napsal: stř črc 25, 2007 15:37
od -peha-
Neviem ale mám dojem že sa to tu riešilo a tak asi mám dojem že je to krokový motorček a je potrebné ho vyčistiť alebo skúsiť EGR ventyl možno to pomôže je to snadné a nič to nestojí tak to skús :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř črc 25, 2007 17:08
od blackjohn
Krokový motorek jsem čistil a EGR mám zatím zaslepený hadičky, ale je to pořád stejný

Ještě takovej malej dotaz, koupil jsem chladič klimy, je naplněný jen natlakovaným vzduchem?

Napsal: stř črc 25, 2007 17:44
od conpet
Mě to občas taky udělá, ale zatím to neřeším. Nejvíc se to stávalo, když jsem bral na červený benzině, ale nevím jestli to má souvislost

Napsal: stř črc 25, 2007 18:52
od blackjohn
Já bral schválně jednu nádrž V-Power Racingu, no nekup to, když je to tak levný. Ale občas to stejně chcípne.

Napsal: stř črc 25, 2007 19:23
od dedo.miki
A sviečky máš správne? A nastavené vzdialenosti elektrod?

Napsal: stř črc 25, 2007 19:36
od blackjohn
To jsem zatím nekontroloval, asi až budu měnit olej.

Napsal: stř črc 25, 2007 21:23
od conpet
Dělal mě to i motor v Oplu 16NZ 8V šel jak hodinky, ale sem tam při startu takhle zakuckal a chcípnul, krokáč je čistej, možná mu někdy chvilku trvá než se srovná.

Napsal: čtv črc 26, 2007 02:33
od Stanleyk
Niekde som to tu popisoval.... presne tie iste priznaky ... oprava ? vymena sviecok, precistenie hlavy rozdelovaca... kable som zatial nemenil.. ide ako hodinky

Napsal: čtv črc 26, 2007 06:50
od janodvt
sevas deawaci, ja viem ze sa pisalo aj som cital...........
Ale kde vlastne ten krokovy motorcek je? ked je vsetko v poriadku ma to zmysel ho preventivne vycistit?

Napsal: čtv črc 26, 2007 15:05
od conpet
Preventivně ho vyčistit samozřejmě můžeš, ale tenhle problém to neodstraní. Poradil bych ti rád , ale já mám 8V. Někde na sání u klapky hledej černej váleček a držej ho dva šroubky. Vede k němu 4žilovej kablik.
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1437