Stránka 1 z 69

Nexia³ Supersport Project

Napsal: čtv čer 14, 2007 23:57
od Ivan
Kolegové, tak musím Vám oficiálně oznámit, že končím s Nexia² projektem a startuji projekt nový, daleko komplikovanější, který logicky nazvu jako Nexia³ project. Rozloučím se s výborným motorem c20xe, tedy 2.0 16V, a na řadu přijde to nejsilnější, co Opel dával do Caliber - 2.0 16V turbo s označením c20let. Už nyní vím, že přestavba to bude daleko náročnější, než přestavba c20xe do sériové Nexie. Jen namátkou, co všechno se bude muset vyměnit a technicky vyřešit: motor, intercooler, převodovka, spojka, elektrika, řídicí jednotka, výfuk, 16" kola, bezpečnostní rám, výztuhy karoserie, silnější brzdy, pružiny, .... je to běh na dlouhou trať a doufám, že výsledkem bude dobře fungující 250koňové auto, které půjde uřídit.

Jakmile se začne něco podstatného dít, tak to uveřejním na http://www.nexia.cz. Zatím se pracuje pouze na motoru a pevně věřím, že ještě letos vyjedu. Držte palce ;)

Obrázek

Napsal: pát čer 15, 2007 06:40
od vaculcim
Tak přeju opravdu hoooooodně štěstí a ať ten výsledek stojí za to! Držím pěsti pač pak to bude pěknej nářez! ;)

Napsal: pát čer 15, 2007 09:48
od Kessler
Tak tedy držím palce... :D

Napsal: pát čer 15, 2007 13:39
od Miso29
Jj ja taky drzim palce 8)

Napsal: pát čer 15, 2007 15:44
od -peha-
Ivo si proste frajer a držím palce aby se projekt povedl k velké spokojenostiObrázek

Napsal: pát čer 15, 2007 19:35
od Bajo
Vela stastia a hlavne nech ide vsetko ako ma.

Napsal: pát čer 15, 2007 20:06
od Goose
Tak ti Ivanku drzim moc palce...a moc se na vysledek tesim... ;)

Napsal: pát čer 15, 2007 22:31
od palikx
ach jo ty jsi cvok chlape.ale vis co ja ti fandim a doufam ze se to podari a ze to vsecko ve zdravi prezijes.
me to ted nejak vsecko preslo.

Napsal: pon čer 18, 2007 16:20
od Ivan
Předem avizuji, že budou na prodej tyto věci:

- motor c20xe (najeto cca 130.000 km, šlape výborně)
- kabelový svazek/elektrika
- chipovaná řidicí jednotka (nárůst výkonu 15 koní)
- Lexmaul nerezové svody včetně dokladů (nárůst výkonu cca 10 koní)
- sací domeček Friedrich motorsport (nárůst výkonu cca 4 koně)


A pravděpodobně i tyto věci (zatím nezaručuji):
- brzdy ATE Power disc, destičky ATE (jeté 2 měsíce)
- spojka
- převodovka F16
- elektrony Alessio Monza 15" + pneu
- snížené pružiny ENZO - 4cm

Jestli budete mít o něco zájem, napište sem, nebo napište SZ. K prodeji by to mělo být někdy koncem července/začátkem srpna.

Napsal: pon čer 18, 2007 16:28
od -peha-
A čo keby si ju nechal a zohnal druhú na tvrdé úpravy :lol: :lol: :lol: Tuhle si proste necháš na nákupy a druhá ba ani nemusela mít papíry a stačí 1 sedačka,klec no a silnej motor :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon čer 18, 2007 19:44
od Ivan
Mám ale jen jednu garáž a určitě bych nechtěl, aby moje auto stálo na ulici :-)

Napsal: pon čer 18, 2007 21:39
od Ivoš
Ivane, jen tak orientačně....kdybys prodával ty elektrony, kolik bys požadoval a jakou mají rozteč....taky 4x100 jako na Nubi?

Napsal: pon čer 18, 2007 22:37
od Ivan
Ivoš píše:Ivane, jen tak orientačně....kdybys prodával ty elektrony, kolik bys požadoval a jakou mají rozteč....taky 4x100 jako na Nubi?
Kolego, je to rozteč 4x100 ET 42, tedy přímo na Nexii, Lanose, Nubiru, Kadetta, většinu Opelů... Cenu dejme tomu 2000 Kč za kus (nové stojí 2600 Kč). Všechna kola jsou nepoškozená, každou sezónu vyvážená. Jediná vada je malinkaté škrábnutí na jednom disku (ale není to téměř vidět).

Napsal: pon čer 18, 2007 22:55
od Ivoš
Byly by suprový na Sedana.....ještě popřemýšlím a přednesu na rodinné radě :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte čer 19, 2007 00:11
od Ivan
Když nebudeš chtít, nic se neděje, kola jsou to suprový a kupce si jistě najdou ;)