Stránka 1 z 2

Maximalka

Napsal: úte dub 10, 2007 00:33
od palffy
Matese mam 5 let, ale ridim ho teprve 2 roky, ale zeptam se kolik byla vase maximalka. Na rovne dalnici sem mel na tachaci 170 takze realne nejakých 155. Auto bylo v pohode :D

Napsal: úte dub 10, 2007 13:45
od ss2men
matiz z roku 1999, maximálka 148 na tachometri, potom sa zapínal obmedzovač.

Napsal: úte dub 10, 2007 14:10
od Tomáš
Omezovač cca 177 km , ale tachometrových , takže asi ke 160 to jede . No moc v pohodě o zas není ..... je to malej neposeda :lol:

Napsal: úte dub 10, 2007 17:01
od Robert
podle větru :lol:

Napsal: úte dub 10, 2007 17:54
od Docent
165 km/hod podle tachometru, což bylo 143,9 podle GPS... šel by asi ještě o trochu víc, ale zdálo se mně, že se začínají zvedat příďová kola :lol: .

Napsal: úte dub 10, 2007 18:24
od Rado
Mne pozicane GPS ukazovalo pri 150km/h na tachometri 137km/h.
A obmedzovac rychlosti( nie otacok) mi vypol vstrekovanie pri 172km/h na tacho.

Napsal: úte dub 10, 2007 18:34
od Rado77
Matiz 99 SE, na tachaci 158, bezvetrie

Napsal: úte dub 10, 2007 18:54
od jakub
Rado77 píše:Matiz 99 SE, na tachaci 158, bezvetrie
800stovka tech 160 jede naprosto bez problemu, rovinka, cili to jsi ho setril

all: zahraty jde i na rovince pres 160, z kopce jde do omezovace ten je otackovy a ondras tusim nekde tady pocital kolik ta rychlost je - kazdopadne rucicka je relativne blizko 180 :) ...

palffy: jestli se rychlost kolem 160-170 v matezovi da nazvat "auto v pohode" fakt nevim, chteo by to vyzkouset auto, ktere je na to stavene ;)

Napsal: úte dub 10, 2007 19:40
od Tony M
Osemstovka na rovinke veselo ukáže na tacháči 160 a viac, nesmie byť silný protivietor. Maximálka je v pohode.

Napsal: úte dub 10, 2007 22:58
od Rado
jakub píše:
Rado77 píše:Matiz 99 SE, na tachaci 158, bezvetrie
800stovka tech 160 jede naprosto bez problemu, rovinka, cili to jsi ho setril

all: zahraty jde i na rovince pres 160, z kopce jde do omezovace ten je otackovy a ondras tusim nekde tady pocital kolik ta rychlost je - kazdopadne rucicka je relativne blizko 180 :) ...

palffy: jestli se rychlost kolem 160-170 v matezovi da nazvat "auto v pohode" fakt nevim, chteo by to vyzkouset auto, ktere je na to stavene ;)
Jakube teraz sa mylis.....ten obmedzovac neni otackovy. Ked som isiel tych 172km/h na otackomery som mal nieco nad 5700ot/m a vyplo mi vstrekovanie az kym rychlost neklesla na 165. Aj Ondro pisal nieco v tom zmysle ze lambda sonda vyhodnoti prilis chudobnu zmes a RJ vypne vstrekovanie.

Napsal: úte dub 10, 2007 22:58
od P3RF3KT
od ondrase tu mam tuhle fotku :) Obrázek

Napsal: stř dub 11, 2007 13:56
od jakub
Rado píše:Jakube teraz sa mylis.....ten obmedzovac neni otackovy. Ked som isiel tych 172km/h na otackomery som mal nieco nad 5700ot/m a vyplo mi vstrekovanie az kym rychlost neklesla na 165. Aj Ondro pisal nieco v tom zmysle ze lambda sonda vyhodnoti prilis chudobnu zmes a RJ vypne vstrekovanie.
nevim, co to komu dela, ja jedu tudle rychlost pod plynem a dorazim na max, auto zacne skubat, uberu o ca 1-2 km a jedu

nejsem odbornik, ale prijde mi to na omezeni dle otacek - rozhodne jsem nezazil, ze bych musel klesnout az na 165 ...

ciste teoreticky to rozkalit a vyslapout spojku a nechat to pinknout jeste vys :D (coz snad neudela zadny chory mozek v matezovi v tyhle rychlosti, dle meho je to 50:50 na nehoraznou tlamu)

Napsal: stř dub 11, 2007 14:49
od stefan
Ste samovrahovia ???
Ešte si to foťte v tej rýchlosti a nedržte volant !!!
Takto rýchlo som ešte ani ja Esperko neprehnal a to
dva krát väčšie auto.

Radšej sa tu pretekajte kto má nižšiu spotrebu.

Napsal: stř dub 11, 2007 14:56
od Vojta
Na omezovač jsem narazil pouze jednou a to při sprintech. V provozu není důvod. Co se týče rychlosti, tak po dálnici jsem jel tachometrových skoro 170 (a ještě tam byla rezerva), radarových to bylo 157. Omezovač funguje tak jak psal Jakub. Stačí nepatrně ubrat a už se pokračuje dál. Je to omezovač otáček, ne rychlosti.
A tady jedna fotka (ne moje) - z Polska:
Obrázek

Napsal: stř dub 11, 2007 15:23
od dedo.miki
Tak týmto fotkám nemusí človek veriť,nakolko sa dá na mieste dosiahnuť maximálka a to dokonca bez naštartovania auta.Takto sa totiž pritáčaju Km u firemných áut.ObrázekObrázek