Stránka 1 z 1

Lacetti diesel v ponuke

Napsal: sob úno 03, 2007 23:06
od Rastos
zatial na nemeckej webstranke - zeby nakoniec predsa?

http://www.chevrolet.de/lacetti/lacetti ... riebe.html

Napsal: ned úno 04, 2007 20:19
od Richard
Jo, to může jet hezky, ale chtělo by to 6-tikvalt. Myslím, že benzínu těch 5 stačí, ale diesel těch 6 snese :!: Ono např. u mého 2,0 můžu jet na 3 od cca 30 do 140, to ale disel neudělá, pod 1800 ot. už nedělá nic a nad 3500 taky nic moc, proto ten 6 - tikvalt :lol: :lol:

Napsal: pon úno 05, 2007 18:32
od Krtek
Souhlas že dneska naftoně už jenom s 6kvaltem. Ale ty otáčky... jak kterej. měl jsem možnost teď v rajchu ject VW transportérem (nevim jestli 1.9 nebo 2.5 TDi) a ten jel v rpzsahu cca 1000 až 2200 ot. Občas by šel i víc, kdyby bylo třeba. A takovej naftoň (je jedno jestli 2.0 nebo 3.0) od BMW má zátah od 1500 někam ke 4,5-5 tis otáčkám. A přiznejme si, pod 2 tis ani benál nejede. Teda jede ale portestuje, nedejbože 16V jako Spotík, ten protestuje pomalu pod 3 tisíce :o

Napsal: pon úno 05, 2007 18:39
od PavelZ
Ale Krtku ;), nebud tak kritickej :). Ja mam ted najeto cca 10000 km a ta 1.6 uz tahne hodne slusne od spodu. Na zacatku to nebylo nic moc, pak byl problem s tim, ze cukala, coz se vyresilo preprogramovanim ridici jednotky, ale ted uz sem spokojenej. I kdyz 6tka by se mi libila i u tohohle motoru, prece jen 4000 ot./min. pri 130 km/h uz mi prijde dost.

Napsal: pon úno 05, 2007 18:49
od Krtek
noooo ;) Kritickej. Pod 2000 ot hrajou ventily. Mezi 2-3 tis se dá ject plynule ale nemůžeš rychle akcelerovat. Od 3 tis už to jde a nad 4 tis je teprv to správný spektrum pro naší 1.6ku

Napsal: pon úno 05, 2007 18:55
od PavelZ
Takhle kdyz uz to napises, tak je to neco jinyho :). U me to jde od 2000 v klidu a nekde mezi 2500 a 3000 uz to citelne zabere. A musi se nechat ze do 5500 to tahne furt hezky (vic sem to zatim nevytocil). S motorem sem spokojenej, tahne dobre, ma rozumnou spotrebu (ted ve snehu se mi zvedla na 8.13) a na rozdil od Nubiry 1.6, co sem mel predtim, ani ted na zacatku nezere olej.

Napsal: pon úno 05, 2007 19:45
od Rastos
Jasne, je to tak. Aj ked mna 1.6-tka prekvapila tiez ochotou v nizkych otackach pri pokojnej jazde. Vtedy mozem zaradit 5 aj v 70km/h. A sluzobna 1.8 si 5-ku "necha libit" v 60-tke (a zrychluje).

Napsal: pon úno 05, 2007 20:21
od JRD McLAREN
..PavleZ to vylepsenie vlastnosti motoru, ti spravilo to preprogramovanie ECU jednotky..

..no a jako ja posledne sledujem trendy..
taq Dieslove motory maju snahu vykonovo predbiehat benzinove..
..
hadaam jedinu slabinu vidim napr. u VW pri motoroch FSI a TDI..
lebo tie mame na servise f kuse..

Napsal: pon úno 05, 2007 22:15
od Krtek
Odhadoval bych že četnost TDi v servisech dělá jejich množství. A ostuda zvaná "váha vzduchu" Ináč jsou to parádní motory.
FSI je bohužel průser. Nic moc vlastnosti (furt žere 6-8 L 1.6ka a jede stejně)¨, výkon jak jiný motory... a navíc to bude citlivý na benál. takový mitsubishi ví, proč u nás přestalo prodávat už dávno GDIčka

Napsal: pon úno 05, 2007 22:34
od palikx
jo jo to je jasny.ale dneska auto ktery jede je citlivy na benzin nebo naftu.muj motor ma velmi dobry tah uz nekdy od 1500 ot a taha zhruba do 4500 pak umre.tdi ma rozsah malinko kratsi cca od 1800 do 4 tis ale je zlatej ve spotrebe ja s nim umim jezdit v klidu za 4 litry to je bomba.hdi to neumi a jezdi kolem 5
benzin 1,6 taha poradne az nekde kolem 2200 a asi do 6 a neco.jen mi prijde ze od 4 tis uz je to trapeni(nemyslim ze by se mu nechtelo)ale proste tolik otacek je pro me az nadhlavu.

Napsal: úte úno 06, 2007 06:16
od Slavek
no ted sem projizdel mobile.de a maj tam uz i nubiru a epicu v dieslu
no me prijde ze espero na ty dva litrone ma nejak malo koniku, kdyz to srovnam z pazoutem tak ten 1.9i ma o par koniku vic a je to starsi model

Napsal: úte úno 06, 2007 09:19
od PavelZ
No jo, ale podle ceny 1.8 benzinu bych u kombiku v max vybave odhadoval "akcni" cenu asi 520 tis. Kc a to je hodne. To je o nejakejch 90 000 vic nez cenikova akcni cena za 1.6 ve stejny vybave (70 000 oproti 1.8 ). To pri rozdilu 1.8l oproti 1.6 a 1.4l oproti 1.8 v kombinovany spotrebe znamena pri soucasnych cenach skoro 190 000 km nez se vyrovna rozdil v porizovacich cenach ("nahodou" to vyjde hodne stejne pro 1.6 i pro 1.8 ).

Napsal: úte úno 06, 2007 10:08
od Ivoš
Náš Sedan zabírá už někde od 1700 ot. Pravda je, že to asi není Nubiráckej motor, ale tahá úžasně a má najeto 110 000. Vzhledem k tomu, že se na spotřebu nekoukám, tak jen odhaduju, že to jezdí při svižnější jízdě tak za 9 litrů.

Jinak by mě zajímalo,jestli ty dieslový motóry do Lacetti jsou už někde odzkoušený, nebo jestli je to novej motor.....

Napsal: úte úno 06, 2007 12:35
od JRD McLAREN
tipujem ze ich vyraba / dodava Isuzu, v pripade ze sa jedna o dodavku "z blizkeho vychodu"
alebo v pripade ze to je "zo zapadu" tak to moze byt "Holden Diesel" (FORD)

Napsal: úte úno 06, 2007 15:31
od Krtek
pokud vim, chvástal se Daewroolet novou motorárnou a že maj mít nový motory. Prej od roku 2004....... Měly to bejt nějaký plečky od VI motori nebo jaxe ta neznámá firma jmenuje. Asi nějaká spolupráce s Fiatem pod GM. Taky by mně původ zajímal. Jestli Isuzu tak začnem mít s Opelem společný i problémy :x