Lacetti diesel v ponuke
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Lacetti diesel v ponuke
zatial na nemeckej webstranke - zeby nakoniec predsa?
http://www.chevrolet.de/lacetti/lacetti ... riebe.html
http://www.chevrolet.de/lacetti/lacetti ... riebe.html
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
- Reklama
Jo, to může jet hezky, ale chtělo by to 6-tikvalt. Myslím, že benzínu těch 5 stačí, ale diesel těch 6 snese
Ono např. u mého 2,0 můžu jet na 3 od cca 30 do 140, to ale disel neudělá, pod 1800 ot. už nedělá nic a nad 3500 taky nic moc, proto ten 6 - tikvalt




Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas že dneska naftoně už jenom s 6kvaltem. Ale ty otáčky... jak kterej. měl jsem možnost teď v rajchu ject VW transportérem (nevim jestli 1.9 nebo 2.5 TDi) a ten jel v rpzsahu cca 1000 až 2200 ot. Občas by šel i víc, kdyby bylo třeba. A takovej naftoň (je jedno jestli 2.0 nebo 3.0) od BMW má zátah od 1500 někam ke 4,5-5 tis otáčkám. A přiznejme si, pod 2 tis ani benál nejede. Teda jede ale portestuje, nedejbože 16V jako Spotík, ten protestuje pomalu pod 3 tisíce 

Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Ale Krtku
, nebud tak kritickej
. Ja mam ted najeto cca 10000 km a ta 1.6 uz tahne hodne slusne od spodu. Na zacatku to nebylo nic moc, pak byl problem s tim, ze cukala, coz se vyresilo preprogramovanim ridici jednotky, ale ted uz sem spokojenej. I kdyz 6tka by se mi libila i u tohohle motoru, prece jen 4000 ot./min. pri 130 km/h uz mi prijde dost.


- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
noooo
Kritickej. Pod 2000 ot hrajou ventily. Mezi 2-3 tis se dá ject plynule ale nemůžeš rychle akcelerovat. Od 3 tis už to jde a nad 4 tis je teprv to správný spektrum pro naší 1.6ku

Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Takhle kdyz uz to napises, tak je to neco jinyho
. U me to jde od 2000 v klidu a nekde mezi 2500 a 3000 uz to citelne zabere. A musi se nechat ze do 5500 to tahne furt hezky (vic sem to zatim nevytocil). S motorem sem spokojenej, tahne dobre, ma rozumnou spotrebu (ted ve snehu se mi zvedla na 8.13) a na rozdil od Nubiry 1.6, co sem mel predtim, ani ted na zacatku nezere olej.

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..PavleZ to vylepsenie vlastnosti motoru, ti spravilo to preprogramovanie ECU jednotky..
..no a jako ja posledne sledujem trendy..
taq Dieslove motory maju snahu vykonovo predbiehat benzinove..
..
hadaam jedinu slabinu vidim napr. u VW pri motoroch FSI a TDI..
lebo tie mame na servise f kuse..
..no a jako ja posledne sledujem trendy..
taq Dieslove motory maju snahu vykonovo predbiehat benzinove..
..
hadaam jedinu slabinu vidim napr. u VW pri motoroch FSI a TDI..
lebo tie mame na servise f kuse..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Odhadoval bych že četnost TDi v servisech dělá jejich množství. A ostuda zvaná "váha vzduchu" Ináč jsou to parádní motory.
FSI je bohužel průser. Nic moc vlastnosti (furt žere 6-8 L 1.6ka a jede stejně)¨, výkon jak jiný motory... a navíc to bude citlivý na benál. takový mitsubishi ví, proč u nás přestalo prodávat už dávno GDIčka
FSI je bohužel průser. Nic moc vlastnosti (furt žere 6-8 L 1.6ka a jede stejně)¨, výkon jak jiný motory... a navíc to bude citlivý na benál. takový mitsubishi ví, proč u nás přestalo prodávat už dávno GDIčka
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
jo jo to je jasny.ale dneska auto ktery jede je citlivy na benzin nebo naftu.muj motor ma velmi dobry tah uz nekdy od 1500 ot a taha zhruba do 4500 pak umre.tdi ma rozsah malinko kratsi cca od 1800 do 4 tis ale je zlatej ve spotrebe ja s nim umim jezdit v klidu za 4 litry to je bomba.hdi to neumi a jezdi kolem 5
benzin 1,6 taha poradne az nekde kolem 2200 a asi do 6 a neco.jen mi prijde ze od 4 tis uz je to trapeni(nemyslim ze by se mu nechtelo)ale proste tolik otacek je pro me az nadhlavu.
benzin 1,6 taha poradne az nekde kolem 2200 a asi do 6 a neco.jen mi prijde ze od 4 tis uz je to trapeni(nemyslim ze by se mu nechtelo)ale proste tolik otacek je pro me az nadhlavu.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
no ted sem projizdel mobile.de a maj tam uz i nubiru a epicu v dieslu
no me prijde ze espero na ty dva litrone ma nejak malo koniku, kdyz to srovnam z pazoutem tak ten 1.9i ma o par koniku vic a je to starsi model
no me prijde ze espero na ty dva litrone ma nejak malo koniku, kdyz to srovnam z pazoutem tak ten 1.9i ma o par koniku vic a je to starsi model
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
No jo, ale podle ceny 1.8 benzinu bych u kombiku v max vybave odhadoval "akcni" cenu asi 520 tis. Kc a to je hodne. To je o nejakejch 90 000 vic nez cenikova akcni cena za 1.6 ve stejny vybave (70 000 oproti 1.8 ). To pri rozdilu 1.8l oproti 1.6 a 1.4l oproti 1.8 v kombinovany spotrebe znamena pri soucasnych cenach skoro 190 000 km nez se vyrovna rozdil v porizovacich cenach ("nahodou" to vyjde hodne stejne pro 1.6 i pro 1.8 ).
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Náš Sedan zabírá už někde od 1700 ot. Pravda je, že to asi není Nubiráckej motor, ale tahá úžasně a má najeto 110 000. Vzhledem k tomu, že se na spotřebu nekoukám, tak jen odhaduju, že to jezdí při svižnější jízdě tak za 9 litrů.
Jinak by mě zajímalo,jestli ty dieslový motóry do Lacetti jsou už někde odzkoušený, nebo jestli je to novej motor.....
Jinak by mě zajímalo,jestli ty dieslový motóry do Lacetti jsou už někde odzkoušený, nebo jestli je to novej motor.....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
pokud vim, chvástal se Daewroolet novou motorárnou a že maj mít nový motory. Prej od roku 2004....... Měly to bejt nějaký plečky od VI motori nebo jaxe ta neznámá firma jmenuje. Asi nějaká spolupráce s Fiatem pod GM. Taky by mně původ zajímal. Jestli Isuzu tak začnem mít s Opelem společný i problémy 

Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram