Stránka 1 z 1

trochu mrzne a blbne benzin-plyn...

Napsal: pon led 29, 2007 16:43
od Rumcajz
zdravím páni...

troška primrzlo (asi -10) a začalo mi blbnuť espero (2,0liter). Prebieha to asi takto.. (mam benzim aj LPG)..
... naštartovanie v pohode a po pár kilometroch to začne.. začne ho dusiť a skapínať.. musím zošlapnúť plynový pedál úplne na podlahu aby sa chytil (rozbehol do otáčok) a to isté keď zdochne, pri štartovaní, tiež pedál napodlahu a potom sa chytí... ale ten zvuk pri zošlapnutí pedálu je taký, taký dunivý, taký dutý a až vo vyšších otáčkach je to ok, okolo 4000ot/min. a sem tam aj strelí...

ak náhodou niekto tuší čo tomu môže byť, budem velice povdačko a môže si niekde kúpiť na mna pivko..

cao

Napsal: pon led 29, 2007 16:49
od -peha-
Takto nepíšeš či Ti to robí na LPG alebo benzin :?: Ale keď je to na LPG tak to može robiť práve to že ho zošlápneš na plný plyn lebo motor ješte nevyhrievy reduktor LPG a ide Ti tam velmi bohatá zmes no a to je vlasne sprevadzané hlbokým zvukom motora a malým ťahom :D ;)

Napsal: pon led 29, 2007 16:54
od Rumcajz
robí to na LPG (minulý rok aj aj) a keď nezošlapnem plyn tak hned zdochne a naštartujem zas len zo zošlapnutým plynovým pedálom až na podlahu...

Napsal: pon led 29, 2007 17:09
od -peha-
Sistem LPG máš aký,mam namysli či je to podtlak alebo elektronic :?:

Napsal: pon led 29, 2007 20:31
od ppp
Ak je to lambdou riadene lpg tak odporucam napichnut do na notebook z pozriet co to robi za jazdy. Podla popisu mi to dost pripomina moje trampoty ked mi odisla smejdova nova lambda. Na lpg sa po chvili naplno otvoril skrtak a motor to uchlastalo. Na benzin po case podobne. Pri plnej akceleracii na benzin to vtedy celkom slusne kadilo z vyfuku, takze som ten dym videl aj v spatnom zrkadle.
Este odporucam skusit fintu. Ked to zacne blbnut, prepnut na benzin a po par sekundach nazad na lpg a malo by to chvilu ist ok. Alebo proste odpojit lambdu a skusit jazdit bez nej. Ak to prestane blbnut, tak je to lambda.
Odporucam nekupovat lambdu od QH. Sice je lacna ale mat ju po par km vo vitrinke na to je troshu pridraha.

Napsal: pon led 29, 2007 20:40
od ppp
Este aby som to upresnil, tak na volnobehu naprikad sa tvarila akoze funkcne, davala par 100 mV. Mozno predtym aj pocas jazdy. Ale ked to doslo do stadia ze sa na lpg uz vacsinou nedalo jazdit, mimo volnobehu isla okamzite na nulu. A ked sla na nulu zacala lpg jednotka, presvedcena predoslym spravanim lambdy ze je v poriadku, otvarat skrtak az ho otvorila nadoraz a tym motor uplne uchlastala. Co sa dialo na benzin neviem ale predpokladam nieco podobne. Pritom na benzin to islo dost dlho celkom slusne ale nakoniec to uchlastavalo aj na benzin. Takze som musel polomrtvu lambdu odpojit, cim som presvedcil benzinovu jednotku ze lambda je mrtva a tym spojazdnil auto na benzin. A namiesto elektroskrtaku-atuatorceka isiel rucny skrtak a jazdil som ako na neriadenom podtlaku nez som nenamontoval novu lambud za 3 litre.

Napsal: úte led 30, 2007 13:40
od Rumcajz
diki za rady,... skúsim odpojiť lambdu...

ale stále mi nejde do hlavy prečo to robí iba pri mínusových teplotách (-10), napr. dnes bolo -2 a uplne všetko v poho

adios