Stránka 1 z 1

Klíč a topení

Napsal: ned led 07, 2007 18:53
od TSC BOSS
Zdravím vás tu všechny šikovný lidičky.Potřebuji poradit kde mi udělají klíč.Mám nubiru z 98roku 98kw.A zatím jsem nikoho nenarazil.A ještě k tomu topení!já v tom autě docela mrznu.Termostat mi měnili a filtr je taky pryč(byl nasáklej jak houba a nechtěli se odpocovat okna).Ale pořád to nechce topit,tak nějak vlažně.Že by těsnění pod hlavou?Nebo co myslí te?Zatím mám před chladičem dektůru jak u stodváci!!!

Napsal: ned led 07, 2007 22:36
od Richard
Oba tvoje problémy se tady už řešily, doporučuji dát hledat a zadat problém, Jen rychle dodám:
1. Klíč je s čipem, udělají ho tam kde mají čtečku čipů. Klíč se musí ještě nakodovat aby vypnul imobilizér právě v tý čtečce.
2. Asi ucpaný radiátor topení nějakým sajrajtem ev. přípravkem na utěsnění chladiče. Pomoc je propláchnout a zase propláchnout a po třetí jsem to už zapoměl.
3. okna se mlží docela dobře, ten filtr po výměně celkem jde ale přece jen to není úplně ono

Jinak vítej mezi námi a pokoušej se odpovědi na své otázky nejdřív najít na foru 8)

Napsal: pon led 08, 2007 22:09
od palikx
nazdar je to jasny ucpany radiator.ale taky se to ani na potreti nemusi podarit proplachnout a pak jedine vymenit.
klic original stoji kolem 600 a kodovani ti udelam za pivo :lol: ,nebo v nejhorsim za 300 oficielne.takze se asi nevyplati kupovat neorigo klic a nechat si to nekde nacist cteckou dohromady za 1000.ale to je vase volba.

Napsal: pon led 08, 2007 22:35
od TSC BOSS
Nazdárek,máte pravdu,dneska jsem to nechal natlakovat a těsnění makovice je O.K!Tak budu teda proplachovat.Je těžký vyndat ten radiátor z pod palubky??Skusím,uvídím!Dneska jsem ještě sháněl přední desky,docela finanční darda.Ale to se nedá nic dělat.Dá se nějak odstranit to hrozný pípání při zastrční klíčku do zapalování? Jinak dík je to tu celkem fajnky.

Napsal: pon led 08, 2007 22:48
od Richard
No to vyndavání asi nebude jednoduchý, spíš jsem myslel rozpojit ty hadice co vedou od motoru do topení, napojit to hadicí do vodovodu a obráceně proplachovat, radiator bych nechal na místě. :D Většinou ta hadice co je vejš je přívod teplý vody od motoru a ta spodní je vracečka, tak zapojit ten vodovod do vracečky :D
Bimbání řeším takhle: odemknu, sednu, připoutám se a teprv pak zastrčím klíček a startuju. Při tomhle postupu je klid. Jinak někdo přelepoval ty díry na bimbátku, nebo i odpojoval reprák. Ale já osbně bych to nechal v provozu, např. kvůli zapomenutejm světlům :lol: :lol:

Napsal: stř led 10, 2007 22:46
od palikx
gong ma spinac na spinacce staci ho odpojit a radiator jedine s celou palubkou a pak se to spatne dava dohromady.jinak jak rika richard proplachnout na aute.kdyz ne asi radeji servis.