Stránka 1 z 6

Ach ten check

Napsal: pát pro 08, 2006 13:59
od skladany11
Mal som stale problem s checkom na 1,4 16 V, kontrolka svietila a zhasinala ako sa jej chcelo. Mal som hned aj znižený výkon motora a zvyšenú spotrebu . Servis stale reset a aby som tankoval neviem už čo. Teraz je v oprave , je tam nejaky problem z hlavou , trocha to prebrusovali , tak uvidim v utorok malo by to byt hotove

Napsal: pát pro 08, 2006 14:04
od JRD McLAREN
..mmm..
lebo vymenit preventivne cidlo teploty motora..
je asi moc zloziteee..

Napsal: pon pro 11, 2006 16:27
od peter NR
JRD McLAREN píše:..mmm..
lebo vymenit preventivne cidlo teploty motora..
je asi moc zloziteee..
niezeby som ti neveril ale vazne - mas to potvrdene?

Re: Ach ten check

Napsal: pon pro 11, 2006 19:37
od Tompetr
skladany11 píše:Mal som stale problem s checkom na 1,4 16 V, kontrolka svietila a zhasinala ako sa jej chcelo. Mal som hned aj znižený výkon motora a zvyšenú spotrebu . Servis stale reset a aby som tankoval neviem už čo. Teraz je v oprave , je tam nejaky problem z hlavou , trocha to prebrusovali , tak uvidim v utorok malo by to byt hotove
tak dej potom vědět jak se ti změnila spotřeba - mi dělali to samé a od té doby jsem se téměř nedostal pod 7 l/100 km. netuším jestli to mělo souvislost s tím a nebo se zajetím auta a nebo ještě s bůhvíčím ale je to tak :evil:

Napsal: stř pro 13, 2006 16:23
od skladany11
Tak mam ho uz doma a poviem vam že hned to ide inač , spotrebu este nepoviem , ale ten výkon tak už cítim 1,4/16V. Inač robili prebrus hlavy a davali tam všetko nové. Spotrebu tak za mesiac az urobim nejaky ten priemerik.

Napsal: pon led 15, 2007 17:56
od LIFELIKE
Tak už som v "klube" aj ja. Aj keď mi ten check svietil len raz počas asi 3km dlhej cesty. Potom po opätovnom naštartovaní sa už nerozsvietil a odvtedy (asi 2 týždne) nič. Dúfam, že to tak aj zostane.

Napsal: pon led 22, 2007 18:58
od mino
Další klubák som aj ja .Na novej 1,2 pri 3880 km začal svietiť check. V servise odstránené na počkanie. Vraj to mal na vine sitič- bohatá zmes a nieako to zblblo.

Napsal: pon led 22, 2007 19:47
od LIFELIKE
objednala som sa do servisu...vraj ked to nemá vplyv na chod motora, tak aj jazdiť s tým môžem ... ale nepreháňam to.... uvidíme, čo to bude ...teraz to nesvieti, ale verím, že v pamäti sa chyba nájde

Napsal: pon led 22, 2007 20:06
od mino
Mne aj ked svietil na Matize zopárkrát tak som prvý raz volal do servisu (NR) a popísal. Vraj ak ide všetko Ok tak nieje problém A to som tak chodil aj na trasy 200 km. Tam som sa musel objednávať tiež. No tu máme šťastie zoberu nás hned. ;)

Napsal: čtv led 25, 2007 11:47
od LIFELIKE
...tak som dnes bola na tom teste v servise. Nejaka chyba tam bola. Podrobnosti neviem, ale príčin danej chyby vraj môže byť hneď niekoľko: benzín, krátke jazdy alebo aj štýl jazdy (podotáčky...)
Benzín: tankujem na OMV .... nebudem komentovat, nič o tom neviem
Krátke jazdy: pravda, cely januar len same kratke jazdy (práca, škola, domov) ... toto priznávam, že som nemala čas ani len vykuknuť niekam z mesta von.
Tie podotáčky: tak na toto si dávam pozor ... muž ma naučil otáčkomer "svätiť"
Vraj sa na ventiloch usadzajú nejaké smeti (sadze) a potom to dobre netesní.
Rada od servisu: vyjsť za mesto a s teplým motorom ísť cca 10-15 km na 4000 otačkach ("vypáliť to" - povedali presne). Ešte mi vraj preprogramovali software.
Tak neviem .... čo vy na to??? Môže to mať zmysel???
Zasvietilo mi to pôvodne 2x v priebehu januára, po opätovnom naštartovaní nesvietilo. Teraz už týžden nič...

Napsal: čtv led 25, 2007 16:46
od Rastos
Tak aby bolo s tym CHECKom jasnejsie. Tieto motory maju konstrukcnu chybicku, a to nespravne vypocitane uhly na dosadania ventilov. Tie teda nedosadaju idealne a preto sa tam usadza karbon. Ked ho je privela, RJ vypise chybu.
Jasne, ze ostrejsia jazda dokaze usadeniny "povytrhavat" a udrziavat tak prijatelny stav. Preto ta rada v servise, to je krok 1. Ak nepomoze, bude nasledovat krok 2 - vybrusenie tych sediel na spravny uhol.
Mozno niekto jazdi na nizsie otacky, alebo stale len po meste, nie je to vsak dovod na vycitky majitelovi - auto by to malo vydrzat a neprotestovat. Pravda, poznajuc vyssieuvedene bude lepsie castejsie motor vytacat do otacok (preventivne).

Napsal: čtv led 25, 2007 18:12
od mipo
Presne, vytáčajte 1,2jky občas a máte po starostiach. Teda pokiaľ ide o túto chybu:-)

Napsal: čtv led 25, 2007 19:42
od mino
Ja ich vytáčam stále, občas aj tie motory. ;)

Napsal: čtv led 25, 2007 23:09
od Topol
Dobrý večer :D
On když ten CHECK zasvítí tak si je aspoň člověk jistej,že ten počítač funguje.Mě když se rozvítil a já vyděšenej volal do servisu tak mi jen řekli ať si zkontroluji provozní náplně a až pojedu kolem abych se zastavil.Ono těch chyb může být hodně!!! Jak píše LIFELIKE může to být i benzin a ty ventily.Kvuli tomu jezdím většinou na V-power ten má v sobě něco co prý ty usazeniny rozpouští.

http://www.shell.com/home/Framework?sit ... _1602.html
Ono některá dražší auta už chybu specifikují a i řeknou hlasem co je za problém.Teď si představte až auto řekne vyměnit řidiče :lol:
Ať nám jezdí a nezlobí :P

Napsal: pát led 26, 2007 12:48
od JRD McLAREN
Podla mna boli na toto dobre secky stare Skodvky,..a vlastne hocijake ine stare auto..
..
bud svietila baterka, alebo olej...alebo oboje ...:mrgreen:..

to stacilo zobrat voltmeter, zmerat ci dobiija..
(niekdo mal klido pido aj napetie 15-16Volt, co az tak moc nevaddddilo, lebo potom to lepsie sviitlo)
prip. sa na pumpe kupit liter MADITu Super, ..doliat.. a jelo se daal..