Stránka 1 z 1

Prosím o radu

Napsal: stř lis 29, 2006 18:03
od torych
Mám Nubiru 1.6.16V rok 1998.O výkendu mi na křižovatce zdechla
a už jsem ji nenatočil.Na palubce svítí co má,ale auto nemohu nastartovat.
Starterem to točí ale auto se nečapne.
Nevíte někdo čím bych měl začít než to budu muset odtáhnout do servisu.
Předem díík. :?

aaa

Napsal: stř lis 29, 2006 20:06
od simone
svieti ti pri štartovaní červený zámok?? ak ano tak imobilizer nespoznal kluč,k inak toho može byť vela ťažko to tak moja rada ten imobilizer alebo odtiahnuť na scanner

aaa

Napsal: stř lis 29, 2006 21:28
od torych
při startování žádný zámek nesvítí.,ale mám dotaz ""když odejde jeden kabel ke svíčce tak jde auto nastartovat nebo ne__

Napsal: stř lis 29, 2006 22:20
od Richard
Ten imobilizér je jedna možnost, když ti odejde jeden kabel ke svíčce, asi to poběží ale nepravidelně, motor se bude klepat. Další možnost je benzínové čerpadlo (zadřený motorek, nebo přepálené vinutí, nebo pojistka) Není benzín - nejede se. Dá se to poznat podle toho, že když se čerpadlo vyndá a připojí se na 12V mělo by se rozběhnout (zavrčet) Když se nerozběhne, ale kontakty jiskří je zadřené a když kontakty nejiskří je spálené. V obou případech následuje výměna. Zkus poslouchat jestli při prvním startu po ránu je zezadu od nádrže slyšet takový zavrčnení - zabzučení asi 3 vteřiny. Pokud ne bude to čerpadlo. Jinak se dá i změřit tlak benzínu ve vstřikovací liště. Jakej by tam měl bý tlak nevím přesně ale určitě by tam měl být, je tam takový ventilek jako u kola tak z něj by měl stříkat po stlačení benzín, pokud ne = čerpadlo v háji.
Další možnost je zapalování - tedy to trafo pokud to odejde taky to nejede a nestartuje. No a pak asi jen servis a diagnostika. :cry:

Napsal: čtv lis 30, 2006 00:31
od Pavel Beneš
no a nebo jednoduše odešla pojistka nebo relé.... pojistková skříň... asi nejpravděpodobnější..

ještě je tu možnost poklesu tlaku v paliv. okruhu, to se pak šprajcne řídící jednotka.. buď vlivem úniku paliva, poškození tlak. trubek, čerpadlo nejede, ...

- odstranění: zkus vedle sedadla řidiče dole ten spínač (kulatý v gumové krytce) zmáčnout při zapnutém klíčku a pak nastartovat....

Napsal: čtv lis 30, 2006 11:04
od Richard
Ještě doplním Pavla, to tlačítko nemají všechny Nubiry, myslím, že ty prodané např. u nás ho nemají, a je to tlačítko, kterým se uvede po havarii s vystřelenými airbagy zase čerpadlo benzínu do provozu.

hubira

Napsal: čtv lis 30, 2006 21:01
od torych
Díky všem za radu o víkendu až budu mít volno všechno co jste poradily tak zkusím. :)
zatím dík podám zprávu.

nubira

Napsal: ned pro 17, 2006 17:16
od torych
Tak auto již fachá,závada byla na vysokonapěťové cívce,dvě vynutí vypáleny a dvě napáleny.Objednáno v origo daeewoo cena cívky 6400 Kč.
Pěkná darda za kousek zalité umělé hmoty. :roll:

Napsal: pon pro 18, 2006 19:47
od kitt2002
To se mi kdysi taky stalo, prakticky pri koupi NUbiry asi po mesici, mi to jelo na dva valce. Pokusil sem se s tim dostat do servisu ,to sem se tada dostal, ale ucpal se mezitim katik :( Coz me taky mohlo napadnout, ale stalo se.

Tehdy mi odesla taky civka, ale pouze ta jedna cast, Kdyz mi rekli tu cenu a jak dlouho by trvalo, nez by ji dostali, zavolal sem do vrakarny a do 4 dnu sem ji mel za 2500,-

Jezdim s nim uz 2,5 roku a zatim je klid :)

Napsal: pon pro 18, 2006 22:13
od Pavel Beneš
A to máme štěstí v tomhle ... nechci sypat popel na ochcávky 1.8, ale ty mají cívky přímýho zapalování (4) a když je tady jednomu po 18000 měnili už 3 (ze 4!!!) tak mu málem jeb... Pak měl tak 2 roky pokoj a 2 v háji. Teď už na to jen vzpomíná s úsměvem na tváři... Oktávku už nemá (teda 20V), teď má TDI a po 180tis říkal, že ho údržba stála míň než 3 roky a 90tis. km s benzínem. Takže když se to stane nám, zamrzí to, ale vyměníš a jedeš. Tak ať slouží do skonání světa.. :lol: