Stránka 1 z 2

po výmene

Napsal: stř lis 22, 2006 14:09
od MarekG
zdravim vo spolok,

tak som po vymene EGR-ka
zahadne "dusenie" motora prestalo,
jazdi to veselsie, caka ma uz len zistit
ci to bude mat vplyv aj na maximalku
(dufam ze ano) a na spotrebu (tiez dufam)

Marek :)

Napsal: stř lis 22, 2006 15:02
od blaho
No s tou maximálkou hlavne pomaly teraz v tomto období, aby si zachvílu nedával inezerát ako náhradné diely.


Nech Ti slúži.

Napsal: čtv lis 23, 2006 08:13
od GHOST
PS kolko ti vyšlo to EGR ko?

EGR

Napsal: čtv lis 23, 2006 09:09
od MarekG
original z DAEWa 2.200,- aj s tesnenim

blbne to stále

Napsal: ned lis 26, 2006 14:18
od MarekG
zacinam byt z toho nervozny, pretoze to blbne stale.
pridam plyn, otacky vybehnu na 3.500 potom uberiem trosku sa este zdvihnu a koniec
obavam sa ze budem musiet zmerat tlaky vo valcoch a uvidim co dalej
ale potom asi uz len piestne kruzky !!!

Marek :evil:

Re: blbne to stále

Napsal: ned lis 26, 2006 21:49
od JRD McLAREN
MarekG píše:zacinam byt z toho nervozny, pretoze to blbne stale.
pridam plyn, otacky vybehnu na 3.500 potom uberiem trosku sa este zdvihnu a koniec
...
to jakoze to skape..??
alebo zostanu na cca 3500 ...??

..bud potenciometer... alebo sa zadiera klapka..

klapka

Napsal: pon lis 27, 2006 09:56
od MarekG
klapka sa nezadiera, len auto nechce ist do vykonu
potenciometer som premeriaval cez osciloscop - priebeh OK
skrtiaca klapka, vycistena a skontrolovana tak isto OK

Napsal: stř lis 29, 2006 05:36
od Pavel Beneš
Lambda je Ok?, ŘJ bere docela dost signálů.... MAP, MAT, lambda, otevření škrtící klapky a jiné... A co vzduchový filtr? A palivový?

Pokud si nejseš jistý, vyměň filtry, zkontroluj svíčky, kabely, lambdu...když to bude stejný, zkus vyřadit váhu vzduchu a místo ní dát odpor 2,2k... když to pojede líp, je to ve váze....

Napsal: stř lis 29, 2006 05:36
od Pavel Beneš
Jo info... když si na neutrálu a dáš plný kotel, ono tě to pustí k 6000? Tam by přece měl být omezovač na otáčky neutrálu, vytáčet by to mělo jít až v tahu na nějaký rychl. stupeň....teda pokud máš automat

vymenene suciastky

Napsal: stř lis 29, 2006 09:16
od MarekG
Nasledovne komponenty boli menene:
katalyzator, zberne vyfukove potrubie - liatina (prasklo)
lamda - kontrolovana na PC priebeh v poriadku
vycistena nadrz ( plechova na dne bol drobny humus co sa nemuselo pacit
vstrekovacom) vzduchovy, palivovy 2x filter, palivove cerpadlo, sviecky, zapalovaci modul pre sviecky aj s kablami
cidlo teploty chladiacej kvapaliny(1x pre riadiacu jednotku + 1x pre palubovku)
posledny prisiel novy EGR ventil, auto jazdi pokial sa nezohreje potom nechce ist do otacok - predtym aj po zohriati pri plnom plyne preradoval
pri max: 6.250,- ot/min dalej nepustil, to iste robil v power mode
teraz po zahriati nechce akcelerovat ( napr pri 80kmh zosliapnem plyn,
automat podradi - otacky vybehnu na max 3.800/min a motor ako keby zacal cukat, ked mierne uberem plyn tak este dvihne otacky o nejakych 100/min a priradi dalsi prevod. stupen - nechce sa rozbehnut

Napsal: stř lis 29, 2006 10:22
od djpsx
A nebude problém spíš v převodovce?

Napsal: čtv lis 30, 2006 00:43
od Pavel Beneš
psal jsi, že ti měnili olej v převodovce? Pokud při ubrání plynu trochu zaškube a chytne se, tak to bude něco s motorem.... Kontroloval jsi těsnění pod hlavou (třeba emulze v chladiči na víčku), nebo ztrácení se chladicí kapaliny z okruhu....může být propálené těsnění makovice...

A na diagu ti nic nepíše za chyby? To je divné.... ale každopádně výměnou těch dílů, co popisuješ jsi se dohrabal na cenu nubiry nové ne?

ukostření Řídící jednotky je v pořádku? Napětí mezi kostrou řj a minusovou svorkou baterie nesmí být víc než 0,8V, ale lepší je menší než 0,4V kvůli Checku..

Na kroužky bych sázel tak na posledním místě, s nubou není problém najet 400 Mega na origo kroužky...leda že by vlivem přehřátí (nedostatečné chlazení) praskly, ale to bys poznal....

Jo a vstřikovače jsou dobrý???...někde na fóru jsem psal o čištění trysek ultrazvukem....tak dej vyhledat, je tam kontakt na firmu co to dělá...

Napsal: čtv lis 30, 2006 00:54
od Pavel Beneš
jo a ještě píšeš, že to dělá po zahřátí motoru.... při studeném startu je do systému zařazena váha vzduchu, MAT (teplota) a MAP (tlak) ke správné funkci motoru při rozdílných teplotách, která zastupuje lambdasondu..
lambda začíná předávat info až po zahřátí výfuk. traktu a tím lambdy samotné, potom systém přepne na sondu a tahá info z ní a tím koriguje množství vzduchu a dávku paliva....

ve zkratce, pokud ti to nejede po zahřátí, může být špatná funkce lambdy, nebo řj .
Na tu lambdu už jsem tady taky psal, meřili mi jí taky, že je OK a auto nic moc, vyměnil jsem jí a auto jede jak pitomý...
U ŘJ bych doporučoval vyčistit a nakonzervovat kontakty a pořádně zkontrolovat kostru...

Napsal: čtv lis 30, 2006 11:45
od Richard
Dovolím si poopravit Pavla, Nubira nemá váhu vzduchu, má jen čidlo teploty nasávaného vzduchu. Váha vzduchu je jen u Oplů např. Vectry.

Napsal: čtv lis 30, 2006 22:09
od Pavel Beneš
tak tak sorry... ale koukni na čas, kdy jsem to psal..... 8)
se divím, že jsem to dokázal napsat takovou formou....většinou na noční ztěží hledám monitor.... :lol: natož přemýšlet co píšu :roll: