Stránka 1 z 1
Max.rychlost Nubira 2.0CDX combi
Napsal: pon říj 23, 2006 12:27
od nubira20cdx
Mam combi Nubiru 2.0/98kW a minuly tyzden som si nechal vymenit olej i vsetky loziska v kolesach.
Auto uz ide ticho, iked motor (alebo vyfuk?) pocut vo vyssich otackach.
Hneva ma vsak, ze mam pocit, akoby malo mensi vykon. Olej mi tam dali plnu syntetiku CASTROL TXT (predtym som tam mal 10w30 polosyntetiku).
Absolvoval som 2x400km vkuse a vyfuk je dost tmavy (silna zmes?).
Pri 170km/h zacne stracat silu a na 200km/h to trvalo dost dlho (od 185km/h), nez sa vysplhalo. Predtym som siel max. 190, ale este bol citelny tah.
Vyfuk som mal tiez bledsi.. spotrebu oleja som este nekontroloval, ale motor si ani tak plynulo nepradie na volnobehu ako predtym (kolise akoby).
V com moze byt problem? Kolko vam to taha vpohode maximum? (resp. kedy zacne stracat silu?).
Inak spotreba bola asi do 12L/100km pri priemernej rychlosti 100km/h

)
Cesta bola do tatier a spet.
.. este otazocka, nejde mi otackomer (v servise sa nanho vybodli) a aj kilometre mi prestane barzkedy ratat. Bude to len kontakt? Treba vymontovat cele budiky, alebo sa da dostat na kontakty od zadu nejako?
rýchlosť
Napsal: pon říj 23, 2006 12:41
od simone

načo taka rýchlosť??? dufam nie as rodinou. ja som šiel max 180 ale ešte to ťahalo
Re: rýchlosť
Napsal: pon říj 23, 2006 12:51
od nubira20cdx
simone píše:
načo taka rýchlosť??? dufam nie as rodinou. ja som šiel max 180 ale ešte to ťahalo
To som bol sam uz len .. ale smerom do Tatier som mal nalozenych 400kg priblizne a 180km/h to este vladalo .. Len smerom spet uz prazdne auto bolo volajake lenive

Preto neviem, ci ten olej mu neuskodil, alebo ci nieco neporobili.. Rychlejsie som nalozeny neriskoval ist.. Prazdny som siel 200km/h len chvilocku, bo predsalen zimne gumy mam na 190km/h iba

Ale hlavne mam pocit, ze nema taky tah ako malo este pred servisovanim.
Mi ked som ho prevzal dokonca 2x skapal motor pri rozbiehani a to sa mi uz nestalo hoooooooooodne dlho

Aj zvuk je taky trosku iny, predtym sa mi zdal akoby tichsi.
Napsal: pon říj 23, 2006 15:28
od Tomáš
Přecházet z polosyntetiky na plnou se nemá, u starších motorů se může uvolnit karbon a ucpe ti mazací kanálky , třeba na hydroštylech , na klice .............

Napsal: pon říj 23, 2006 15:39
od Richard
Můžu ti říct, že Nubi 2,0 kombi mám už skoro 3 roky, ale ještě mě nenapadlo zkusit co to udělá

170- 180 v klidu , to jsem jel, možná i na 4. Ale víc už ne. Zajímavé dle mě je, že jestli jedete 130 nebo 170 není skoro žádnej rozdíl v hlučnosti. Ale fakt jsem nedal cihlu na plyn a nezkusil to. Akorát Brainman mi říkal, že mu Nubi šla 220. Podle toho jak to zrychluje od 130 do 170 nemám důvod mu nevěřit
K těm budíkům jsou komplet elektronický, tak asi vyndat (to se tu někde už řešilo) a odpojit a zapojit všechny konektory a mělo by to být OK.
K nižšímu výkonu - zkus palivový filtr, když motoru naložíš nemusí se dostat dost paliva do vstřiků (klesne tlak, přes ten špinavej filtr se tolik benzínu nedostane)

Napsal: pon říj 23, 2006 15:59
od nubira20cdx
Richard píše:
K nižšímu výkonu - zkus palivový filtr, když motoru naložíš nemusí se dostat dost paliva do vstřiků (klesne tlak, přes ten špinavej filtr se tolik benzínu nedostane)

Mhmm.. palivovy filter uz aj mna napadlo skusit vymenit, lebo napriklad teraz, ked je rano chladno, tak normalne pocujem bzucat palivove cerpadlo.. Az ked po par km je to OK. Ale zasa sa mi to nezda, ze by malo tak zufaly vytlak, aby ten zdibec benzinu nevtlacilo do valca
Predtym mal tak do 180 velmi slusny, ale teraz sa mi zda proste poslabsi

Ako hovorim, mam pocit, ze mi nieco sk*rvily

Napsal: pon říj 23, 2006 16:03
od nubira20cdx
Tomáš píše:Přecházet z polosyntetiky na plnou se nemá, u starších motorů se může uvolnit karbon a ucpe ti mazací kanálky , třeba na hydroštylech , na klice .............

No ono ten motor ma uz nabehane nechutne vela (podla knizky mal za rok aj nieco nabehanych 100.000 km, je to r.v.97) a neviem aky olej tam daval predchodzi majitel, tak som tam dal polosyntetiku na 10000km a teraz vymenil za plnu ... Uz ma za sebou 1000km, takze mozno do pol roka ju znovu budem menit.. Mozno skor, ked mi bude robit blbosti
Tiez sa bojim toho uvolnovania karbonu, ked tam nahodou nejaky uchylak lial nejaky cas mineral

To sa uz nedozviem, som 3-ti majitel. (Ten druhy bola zenska, ktora ho brala na leasing a po roku odpredala, lebo to zrejme bolo na nu privelke.. heh.)
Napsal: úte říj 24, 2006 21:57
od trouba
Tomas - mohu potvrdit, takhle se nam podarilo zadrit primeru 2.0 na klice

.
A byl to tenkrat zajimavej zazitek na D1...
Napsal: čtv říj 26, 2006 22:44
od djpsx
Náš Sedan je 97,ale jeden z prvních (podle techničáku dokonce 96), má nalítáno 107 000 a 200 km/h zvládá hravě, jakoby nic.
Napsal: čtv říj 26, 2006 23:25
od nubira20cdx
djpsx píše:Náš Sedan je 97,ale jeden z prvních (podle techničáku dokonce 96), má nalítáno 107 000 a 200 km/h zvládá hravě, jakoby nic.
No tato moja Nubira podla odhadu s privretim oboch oci a tvarenim sa silne optimisticky ma cez 400.000 km nabehanych

Ci bola uz GO motora netusim, ale olej to nezerie ziaden, tej polosyntetiky co som tam predtym mal nezozralo snad ani deci na 10.000km (cize do vymeny).
Len ma fakt hneva, ze je nejaky lenivy ten motor. Proste sa mu nechce akoby rozbehnut a aj pomalsie akceleruje.
