Stránka 1 z 2

STK

Napsal: pát črc 28, 2006 10:50
od kasma
Načo je dobré dať si pozor pred STK na ESPERE, čo treba mať aby som prešiel?

Napsal: pát črc 28, 2006 14:16
od stefan
Na všetko.
Mať všetko OK. Alebo vybaviť .....................................
bezpróblemové prejdenie.

Napsal: pát črc 28, 2006 15:06
od kasma
stefan píše:Na všetko.
Mať všetko OK. Alebo vybaviť .....................................
bezpróblemové prejdenie.
čo myslíš tým mať všetko OK? Mám vymenené všetky náplne a kvapaliny, brzdy a obloženie je rok staré, nové gumy, nastavené svetlomety. Tesnosť motora OK. Dozadu som dal nové švédske zosilnené pružiny. Čím by ma mohli zaskočiť? Čo zvyknú kontrolvať?

Napsal: pát črc 28, 2006 16:20
od Olda
Brzdy na naprave musi brzdit zhruba stejne-vc. rucni
nesmi byt popraskane pryzove brzd. trubicky
cepy vepredu nesmi byt vymlete a vubec vule na podvozku...
Normalne si zajdi nekam ke znamenu do servisu at ti to omrkne... ;)

Re: STK

Napsal: sob črc 29, 2006 02:13
od Slavek
kasma píše:Načo je dobré dať si pozor pred STK na ESPERE, čo treba mať aby som prešiel?
500 korun v popelniku :lol:

Re: STK

Napsal: stř srp 02, 2006 11:44
od RoSta
kasma píše:Načo je dobré dať si pozor pred STK na ESPERE, čo treba mať aby som prešiel?
NA EMISIE

Napsal: stř srp 02, 2006 12:11
od kasma
Tak dufam, ze tie emisie nebudu az taky problem... katalyzator to ma... budem len dufat...na toto som nemyslel... Ak by boli emisie vysoké ako sa dajú znížiť???

Napsal: stř srp 02, 2006 12:18
od RoSta
kasma píše:Tak dufam, ze tie emisie nebudu az taky problem... katalyzator to ma... budem len dufat...na toto som nemyslel... Ak by boli emisie vysoké ako sa dajú znížiť???
Ak je maník ochotný a pod ručnou (alebo v popolníku) mu niečo pripravíš cca 500,- (upozorni ho na to), tak to vedia s Tvojou pomocou obabrať, ale asi to nesmie byť extrémne... problém je v tom, že vytlačený protokol o emisiách je archivovaný a toho sa asi boja... a keď tie hodnoty nedostanú do normálu, tak Ťa asi odporučia...

Pokiaľ si to ale potom nedáš do poriadku, tak sa stav bude iba zhoršovať...

Veľa šťastia

Re: STK

Napsal: stř srp 02, 2006 12:23
od Olda
Slavek píše:
kasma píše:Načo je dobré dať si pozor pred STK na ESPERE, čo treba mať aby som prešiel?
500 korun v popelniku :lol:
Vole :lol:
No jesny me ty emise proste jen napsali...
A Celneho praskleho okna si taky nevsiml... :twisted:

Napsal: pon říj 16, 2006 15:32
od kasma
Takže už mám za sebou kontrolu STK. Nastastie som presiel.
Najprv ma chcel poslať rovno domov lebo, ked stcil do vyfuku sondu na emisie, vybehlo mi tam cislo 7,5 (ma to byt 3,0) a chcel ma hned odbit a poslat prec. Ale ked som mu povedal, aby to skusil znovu a par sekund pockal tak cislo emisii skoncilo na 2,7. Takže v pohode.
Ale musel som dat tomu chlapovi aj tak maly uplatok/100sk/, lebo mu vadilo, ze mi nejde klakson. Ale na ktorom espere klakson funguje??? :lol:

Napsal: pon říj 16, 2006 19:55
od ppp
Napr. moje ;). ALe aj tak maju ten otocny tanier nahouno, proste som ho zlomil pri demontazi volantu. A neviem zohnat ten kontakt ktory po nom jazdi. Mam ho pekne zbruseny.

STK

Napsal: pon říj 16, 2006 20:24
od Petr S.
Tak koukám,že řešíte STK(jak projít) :D Já byl v sobotu na M.E. a moje Nexia prošla uplně v pohodě! Katalyzátor funguje,tak jsem měl vše uplně o.k. A dneska jsem byl na STK a kdyby mi netekl simering,tak ten maník nevěděl co tam pomalu napsat. :lol:

Napsal: pon říj 16, 2006 21:55
od palikx
kasma píše: Najprv ma chcel poslať rovno domov lebo, ked stcil do vyfuku sondu na emisie, vybehlo mi tam cislo 7,5 (ma to byt 3,0)
no to je dobre ze jsi prosel ale skoda ze nevis co to je za cislo.my kdyz jdem na emise tak dulezite jsou 2 cisla
CO do 0,5,a HC do 100. asi tomu uplne nerozumim ale nikde nevidim zadnou ani pribliznou hodnotu.jestli tu jste nekdo pres emise tak mi to vysvetlete.jinak se na pristich emisich podivam co tam je jeste za cislo podobne 3.ale asi to neni nic duleziteho kdyz me na to nikdy nikdo neupozornil.

Napsal: úte říj 17, 2006 08:14
od kasma
Ani ja presne neviem co to znamena. Bolo to cislo v prvom riadku na tom pristroji, jedna sa tam o nejaku zlozku z vyfukovych plynov. Ale ked drzal otacky motora na 4 000 tak to pekne pomalicky kleslo. Aj mna by zaujimalo co to je.

Napsal: úte říj 17, 2006 19:36
od ppp
Zaujimalo by ma ako poriesil dovozca predpis pre emisie espera ked espero pri istych podmienkach nemusi ist vobec podla lambdy. A to pritom moze byt uplne v poriadku. Je to aj v servisnom manuale. Moze sa to stat pri volnobehu kedy nevyhrievana lambda nebude dostatocne ohriata od vyfukovych plynov.