Stránka 1 z 3

Napsal: pát čer 30, 2006 21:07
od milosh
Zkus zmenit benzinku.

Napsal: sob črc 01, 2006 13:04
od Mikewone
Hele skus ty kabely změřit měly by mít něco kolem 20 kohm cokoli nad
50 kohm je v čudu a to s tou pumpou od miloše taky není špatný nápad.
A propo jaké svíčky s tam dal já tam měl obyč schampion a to byl skippy (klokan) jako hrom Ted jsem tam dal starší tříbodové brisky (ač brisk mi nic neříká) a pohoda. Mimochodem umyl jsem motor ač odpojená baterka maras
-dvouválcová nubira haha cus. mirek :lol: :lol:

Napsal: sob črc 01, 2006 17:02
od ppp
Odporucam ked to blbne, teda za studena zmerat lambdu a pripadne aj emisie a z toho inteligentny servisak musi zistit aspon okruh kde je problem. Bez toho je to len vestenie a navyse bez karat alebo sklenenej gule. :)

Napsal: pon črc 03, 2006 11:22
od Brainman
Pepino_ píše:Ahoj borci,nevíte někdo jak rozpohybovat krokový motorek?Je sice vyčištěnýa ve vysunuté poloze a když mu dám 12V tak v něm jenom jemně cukne ale žádný pohyb kuželky nenastane.Po přpolovaní to stejné.Díky.
a nema nahodou ten motorek 3 poly?

Napsal: pon črc 03, 2006 19:53
od Pavel Beneš
a co takhle vstřikovače na benzín? Když jezdíš na plyn...zkusit vyčistit, téma na to už tu bylo....hledej... a krokovej motorek jistíš tak, když ho normoš připojíš ale necháš venku a sepneš zapalování.... musí povyjet a vrátit se do původní polohy... a zkus to víckrát (mě to blblo, občas vyjel občas ne), každopádně ho chce rozhýbat, je tam převod, tak to jde docela těžko s tím hýbat... 8)

Napsal: stř črc 05, 2006 13:05
od Vít, Jiří
PEPINO-vyměnil jsem lambda sondu a je po cukání po svícení checku a jede jako čert kromě toho výměna kabelů a svíček :shock:

Napsal: úte črc 11, 2006 18:24
od Franta
Podívej se na olej, pokud máš velkou spotřebu, tak můžeš mít problém slambda sondou i novou zaneseš tak za 15 tis km a začne cukat znovu (je nutné udělat gufera u ventilů, nebo pístní kroužky). Pokud je olej vpořádku, tak projeť tak 400 km na benzín a je to OK (lambda sonda je otrávená z LPG). Já mám spotřebu oleje tak 1litr na 2500 km - tak se chystám na "GO MOTORU"
Franta

Napsal: úte črc 11, 2006 18:58
od Vít, Jiří
se z toho pos... konec rychlé jízdy nubi už zase cuká při 2000-2500ota
a hlavně když je zaplá klima nebo rádio a světla prostě když je zatíženej motor a malý otáčky-bere snad 15l na 100 :( :( kouří se z ní jak z nafty
protože nepálí některej válec 2 a 3 může za to cívka :?

Napsal: úte črc 11, 2006 19:14
od Franta
Podívej se co dělá olej, zda není velká spotřeba. Pokud jedeš na benzín, tak každý válec má vstřik a na vstřiku je konektor. Pokud budeš konektor odpojovat a postupovat po jednom válci, tak poznáš který válec nepálí.
Při odpojení se otáčky motoru nezmění.
Franta

Napsal: úte črc 11, 2006 19:19
od Vít, Jiří
OT. v sobotu pojedeme kolem jedem na Orlík teda chtěl by jsem jet pokud to
pojede :roll: :roll: :(