kolik mate otacek

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

kolik mate otacek

Příspěvek od Slavek »

kolik mate otacek kdyz nastartujete???
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1311
Naposledy upravil(a) Slavek dne úte čer 27, 2006 16:42, celkem upraveno 2 x.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Reklama
 

Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Tak nějak kolem 900.
Uživatelský avatar
GHOST
Příspěvky: 351
Registrován: stř kvě 24, 2006 08:50
Bydliště: Revúca, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GHOST »

Ja medzi 900 a 1000. Keď sa trocha zahreje klesnu na 900
Daewoo Nexia 1,5 GLX 16V 1996
ABS, ABG, El.okná, el.anténa,klíma
Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Příspěvek od Vít, Jiří »

no mě to momentálně někdy spadne na 350-400 a to i v 80kilkometrech
vím že ty co jedou za mnou nevědi co se děje :lol: :lol: :lol:
ale zítra budou nové brisk dor -mechanik mě upozornil že jsou tuningové :lol: :lol:

potom snad výfuk dáli bratr a pánbůh :? :?
vyklepal jsem myši z vzduchového filtru :lol:
a nakonec by to chtělo zresetovat řj :roll:

potom možná budou normální při jízdě 1100
na volnoběh 800-900 ;)
ŘEZNÍK
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2756
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

GHOST píše:Ja medzi 900 a 1000. Keď sa trocha zahreje klesnu na 900
U me stejne, po nastartovani 1000, po chvilce 900.
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Uživatelský avatar
MilanK
Příspěvky: 125
Registrován: úte pro 06, 2005 16:57
Kontaktovat uživatele:

Otacky

Příspěvek od MilanK »

od 900 - 1000 ...
Espero 1,5 GlX, 66kW, 65 000 km
Uživatelský avatar
peco
Příspěvky: 637
Registrován: stř pro 21, 2005 14:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Otacky

Příspěvek od peco »

od 900 - 1000 ...

tak asi je to tak spravne :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
SkylineGTR
Příspěvky: 1463
Registrován: čtv úno 05, 2004 09:50
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SkylineGTR »

Já mám kolem 1050,ale na mě se moc nekoukej,mám to chipované a tak. 8)
Daewoo Lanos 1,6 16v - Remus + Denso + KD + OMP + KYB + H&R + O.Z ;o)

http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
Uživatelský avatar
blaho
Příspěvky: 186
Registrován: stř čer 07, 2006 08:23
Bydliště: MA - Sološnica, SKK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blaho »

Hneď po naštartovaní sú otáčky vysoké, tak 1500, potom si ich RJ začne upravovať, až klesnú na tých cca niečo nad 900 ot/min
Daewoo Espero, 1.5 DOHC, 60 000km, f elektrike, IMM, alarm, klíma, SONY CDX-C5850
Uživatelský avatar
kasma
Příspěvky: 711
Registrován: čtv črc 13, 2006 14:48
Bydliště: Brezno, SR

Příspěvek od kasma »

Ja mam normalne 1000, niekedy vybehne na 1500 ale potom ked sa trochu zohreje tak to ide na 900.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

Normalne cca 900 od startu po vypnuti :lol: :lol: :lol:
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
ninja3
Příspěvky: 114
Registrován: pon led 16, 2006 23:42
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ninja3 »

Po studeným startu cca 1400-1500, jak se zahřeje, tak při jízdě 1200, na místě 950.
HHR LT, LPG, r.v. 2009, 17'' ALU Borbet
spotřeba cca 11 ltr. LPG
http://www.ilkyok.taekwondo.cz
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Podobne, hňeď po štarte 1800, klesne na 900 a hňeď stúpne na
1100, po čase klesne na 850.
Máš pretočený tachometer, keď nemáš tie číslice pekne v jednom rade?
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

V espere si otacky upravuje RJ podla viacerych veci. Napriklad tesne po nastartovani to moze byt aj napatie v sieti. Ak je pod istu hodnotu tak rj jednotka zvysi otacky aby to alternator zvladal.
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“