Stránka 1 z 1

voda v hadici výdechu ventil. víka

Napsal: pon čer 05, 2006 21:46
od jožín
Dobrý den pánové a možná i dámy. Mám nějaké nejasnosti. Jsem majitelem Racka třetím rokem a už od začátku mi něco klepalo při zataženym sytiči. Řešil jsem to tim, že jsem někdy nechával nepatrně povytažený sytič. Mám před technickou a tak jsem se autu věnoval o něco víc. Řešil jsem i tento problem. Po sundání vzduchového filtru jsem narazil na (asi) divný úkaz. Po vytažení slabé gumové hadičky ze sacího potrubí, vytekla nějaká kapalina-asi voda. Odhaduju tak menší polévková lžíce. Až nyní si uvědomuju, že jsem měl asi otvor do sání zkusit prošťouchnout. Ví někdo z vás co to znamená? Jedná se o hadici od výdechu od ventilového víka, které vede do filtru a odbočka do sání. Bude to asi nějaká zkondenzovaná voda.
Sytič-byla prohlá struna, protože uchycení struny naráželo do nějakého táhla na karburátoru. Trochu jsem ho odtáhl a nyní je znát, že sytič je ve vypnuté poloze - cvakne. Samozdřejmě jsem pátral u Opelů, ale ti mají jiné karburátory. Alespoň podle příručky Jak na to. Mějte se hezky a dík za odpovědi. Racer 1989, 1500ccm,

Napsal: pon čer 05, 2006 22:05
od Kessler
No já nevim, ale táhlo sytiče by žádný zvuky dělat nemělo...ani cvaknutí.

Ta kapalina je zkondenzovaná voda z odvětrávání motoru + mastné svinstvo, které se vrací zpátky do sání...pokud vím, tak Kadeťáci to řešili tak, že to vytáhli a vyvedli někam bokem pod auto, aby to nezasíralo sání...

Napsal: pon čer 05, 2006 22:25
od Richard
Ke zdůvodnění Kesslera nemám co dodat, až na maličkost VÍKO je s měkým i :!: :!: :!: :lol: :roll:

Napsal: úte čer 06, 2006 21:32
od jožín
Ahoj, děkuju za odpovědi. Samozdřejmě se omlouvám za to Y. Je to pro to, že máme počítač u dcery v pokoji. Ta si šla lehnout a já nahonem vymýšlel téma. Kdybych to uměl, tak to přepíšu - vostuda na titulní straně. :oops: Musim přiznat, že jsem nemohl to špatné y najít. Pořád dokola jsem čelt ten můj při psaní několikrát kontrolovanej výtvor a nechápal jsem kde mám tu chybu.
No a k tomu sytiči. Když nyní úplně zastrčim sytič, tak se to táhlo na karburátoru přecvakne nebo překlopí a to je i k poznání na táhlu v kabině.
Mám dva stejný dotazy. To jak jsem to po sobě pořád kontroloval a kliknul jinam. Jó, holt to IQ už lepší nebude. Nebo nějakej vir. A ten pak může i za to y :)

Napsal: úte čer 06, 2006 21:41
od Kessler
Když dáš u prvního příspěvku EDIT a přepíšeš předmět, tak se změní nadpis ;)

Jinak mě táhlo sytiče (myslím to v kabině) chodilo naprosto plynule...ale teď si nejsem jistý jestli to tak má být, nebo jestli to skutečně má cvaknout :oops:

Napsal: úte čer 06, 2006 22:16
od Richard
Já měl americkýho Racera a ten měl jednobodý vstřik a řízenej kat, tak tam žádnej cucák nebyl :lol:

Napsal: úte čer 06, 2006 22:31
od Kessler
Já měl korejskýho Racera, kterej měl na přípravu směsi speciální nulabodové hyperzařízení s extrapřídavným mechanickým megaprvkem ovládaným spojovacím hypervedením z kabiny...čili karbec s ručním sytičem :lol:

Napsal: úte čer 06, 2006 23:12
od Brainman
jasne ze je to poznat, to tahlo privre klapku sytice. Ja mel 1,5 s weberem, karburator do ktereho vedou asi tri draty a melo ridici jednotku. Pri vetsim seslapnuti pedalu se sytic trochu sam zatahl