Vaše auta / Club cars
Napsal: úte kvě 09, 2006 21:14
				
				Tak sekci jsem prejmenoval a muzete sem hazet fotky svych aut, at vime kdo je kod, oke? klido i pak upravy jak pokracovaly  
			
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/


 
   (bez Sparka)
 (bez Sparka)Aveo je manželky, stříbrňák je můj a modrák Ivoše.milosh píše:cipa je ten bilej? chtelo to cruze misto nej v bile by vypadal dobre.
 
  
 tak to sem šupnu
 tak to sem šupnu 

 (mj. seřízení geometrie náprav, dezinfekce klimatizace; výměna: rozvodového řemene, klínového řemene, kladek, vodní pumpy, motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40), filtru oleje, filtru vzduchu, filtru paliva, filtru klimatizace, vnitřních klik předních dveří, manžet, čepů a silentbloků přední nápravy, čidla ABS na PP kole, ložisek předních tlumičů pérování, chladící kapaliny (Fridex G Plus), podložek RZ, zástěrek, brzdových kotoučů, brzdových destiček, zadních tyček stabilizátoru, spodního držáku prvního dílu výfuku, těsnění olejové vany, těsnění výpustného otvoru olejové vany, svíček (Bosch FLR8LDCU+), převodového oleje (GM 75W-85) a spodního těsnění převodovky. Nejdražší položkou byla renovace karosérie (včetně cídění a strojního leštění), ale výsledek stojí za to... Volant jde krásně zlehka a tiše bez vrzání v krajních polohách (výměna ložisek předních tlumičů pérování) a hlavně už jsem skoro zapomněl, jaké to je nádherné ticho, když jede Leganza po děravých okrskách (nejvíc tomu pomohla výměna zadních tyček stabilizátoru).
 (mj. seřízení geometrie náprav, dezinfekce klimatizace; výměna: rozvodového řemene, klínového řemene, kladek, vodní pumpy, motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40), filtru oleje, filtru vzduchu, filtru paliva, filtru klimatizace, vnitřních klik předních dveří, manžet, čepů a silentbloků přední nápravy, čidla ABS na PP kole, ložisek předních tlumičů pérování, chladící kapaliny (Fridex G Plus), podložek RZ, zástěrek, brzdových kotoučů, brzdových destiček, zadních tyček stabilizátoru, spodního držáku prvního dílu výfuku, těsnění olejové vany, těsnění výpustného otvoru olejové vany, svíček (Bosch FLR8LDCU+), převodového oleje (GM 75W-85) a spodního těsnění převodovky. Nejdražší položkou byla renovace karosérie (včetně cídění a strojního leštění), ale výsledek stojí za to... Volant jde krásně zlehka a tiše bez vrzání v krajních polohách (výměna ložisek předních tlumičů pérování) a hlavně už jsem skoro zapomněl, jaké to je nádherné ticho, když jede Leganza po děravých okrskách (nejvíc tomu pomohla výměna zadních tyček stabilizátoru). 

 super
 super 
krásne porobené... ale neboj... vrátiš sa zo SVK a môžeš nápravy opravovať znovaSlam píše:Tak moje vozidlo je před plánovanou dovolenou ve Vysokých Tatrách opět v téměř dokonalé kondici (ještě zbývá dořešit tempomat), což mě přišlo na téměř 50 tisíc, i když jsem si ND dodal sám(mj. seřízení geometrie náprav, dezinfekce klimatizace; výměna: rozvodového řemene, klínového řemene, kladek, vodní pumpy, motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40), filtru oleje, filtru vzduchu, filtru paliva.....
....http://sl.ic.cz/files/sketch.jpg
