Stránka 1 z 2

Ruční brzda

Napsal: pát bře 31, 2006 13:52
od homer simpson
Prosím o radu. Už asi rok mě nefachčí ruční brzda u kombajna.Abych to upřesnil:nefunguje levá strana.V opravně zjistili že nefunguje takovej ten štelovací váleček(omlouvám se ale nevím jak se to jmenuje) :( a že se to musí vyměnit celý,(asi za 5 000.-) :evil: Tak se chci zeptat,jestli se nedá vyměnit jen ten "váleček" nebo ho jen opravit :shock: Díky moc H.S. ;)

Napsal: pát bře 31, 2006 17:12
od Pavel Beneš
kombajn hezký, ale 1.6 nebo dvoulitr? Nebo Bubny nebo kotouče?

Jo a nezdá se mi, že kdyby ti nefungovalo "štelovací kolečko" že by to museli vyměnit celý... A 5000 to je značkový servis a obě brzdy i s prací ? A budou zlatý? No nevím Ruční brzda znamená lano, kolíbka, dvě lana ke kolům a (bubny) pakny (z druhé strany je rozevírá "štelovák", no a buben a to co jsem ti teď vyjmenoval, ti stejně 5000 nedá..... divné

Napsal: pát bře 31, 2006 17:36
od DREAM
ja koupil neoriginal pakny zadni + lanovod za 1400 v autodily krc . ..prace gratis u kamose..takze 5 litru no :///

Napsal: pát bře 31, 2006 21:01
od Brainman
pukud tam sou kotouce, tak ty valecky se nedaji nijak normalne rozbit. Leda by zrezly uplne uplne

Napsal: pát bře 31, 2006 21:34
od Richard
Jestli jsou to kotouče, několik fotek s komentářem je tu ode mě taky, dej hledat.

Napsal: sob dub 01, 2006 09:38
od milosh
Richard píše:Jestli jsou to kotouče, několik fotek s komentářem je tu ode mě taky, dej hledat.
sem s nima,h oidm to na Nubira web, tam se to bude hledat lip, samozrejme i pokud mate ostatni navody, nejlepe s foto dokumentaci, tak by to bylo super ;)

Napsal: pon dub 03, 2006 09:39
od homer simpson
Omlouvám se za pozdní reakci ale byl jsem mimo.Díky za odezvu.Je to dvoulitr a v zadu jsou kotouče.Lana jsou prej dobrý :shock: Loni před dovčou mě to dávali dost dlouho dohromady ,nakonec to brzdilo sice až nahoře ale jakž takž.Před odjezdem to začelo pískat jako kráva tak to zase povolili abych nejel jako kretén :( Zjistili že samotnej štelovací váleček se nedá vyměnit že se to musí celý,nevyznám se v tom takže bych řekl že asi všechno na čem to je přidělaný.Cena 5 000 je jenom za matroš na jedno kolo(který nefachčí) Ta jsem si řek že bez ručky se dá jezdit a neřešil to.Jenže na dovolené jsem byl nucen zastavit v docela pěkným kopečku a ještě opustit Homera.Přátelé přál bych Vám vidět výraz toho chudáka Chorvata když se mu ta moje obluda,plně naložená začala valit na jeho auto.Naštěsí jsem tam stihl skočit. :D No a potom věřte lidem že když zařadíte zpátečku tak se nemůže nic stát :twisted: NO a další dovolená se blíží tak s tím otravuju na tomto foru.Dík H.S. :oops:

Napsal: pon dub 03, 2006 10:05
od Richard
Houmre, mrkni semhle: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... y&start=15

Myslím, že Brainman má pravdu, ten váleček je značně primitivní na to, aby se muselo něco u něj měnit. To musí bejt jen úpně zarezlý! Sundej kotouč, pak lehce roztáhni a sejmi tu podkovu ruční brzdy s obložením a ty jednotlivý pístky z tohodle mechanickýho "prasátka" vše vyčistit a promazat nějakou tužší vazelínou a musí to chodit. Má to i samoštelovací zařížení (zubatá matka na pístku opřená o takové pérko, tak aby i tohle volně chodilo. :D

Napsal: pon dub 03, 2006 10:24
od homer simpson
Jo už jsem na ty fotky koukal,pěkné.V opravně to fakt všechno vyčistili a s tím zubatým válečkem se to snažil doladit asi hodinu(buď to přibrždovalo nebo to nebrzdilo nebo to pískalo) fakt byl jsem u toho :cry: Fakt je že asi před měsícem tam byla jiná nubira s tím stejným a vzhledem k tomu že majitel nebyl asi taková socka tak mu to měnili celý :twisted:

Napsal: pon dub 03, 2006 10:53
od Richard
No nevím, budu to muset taky řešit znovu, jedna tuším levá strana mi moc nebrzdí, ale prý se dá i seřizovat délka lana, tuším pod tou přihrádkou na kazety mezi předními sedadly, tak jestli tam nebude problém. Mrkni i na ten anglický a nebo polský manuál tady na foru. :D

Napsal: pon dub 03, 2006 11:05
od homer simpson
Jo to je někde pod tou "loketní opěrkou" taky tam byl vlezenej ,ale mám takovej pocit(pokud si dobře pamatuju) že když to tam dotáhl tak furt přibrždovala pravá strana a na té levé se to nedalo doladit :cry: No asi budu muset začít šetřit :twisted: Dík H.S. :idea:

Napsal: pon dub 03, 2006 19:45
od Brainman
to serizovani lanovodu je pod zadnim popelnikem. Popelnik vyndat, najit v misce pod nim dva krizove sroubky, ty vysroubovat. Potom se vynda ta miska a jiz je pod ni videt T mechanizmus serizovani lanovodu. Lanovody jdou seridit pouze centralne, nejde zvlast pravy a levy

Napsal: úte dub 04, 2006 08:15
od homer simpson
Tak to fakt bude asi tím zubatým válečkem kterej se samostatně nedá vyměnit :twisted: Něco s tím budu muset podniknout :idea: Budu informovat ;) Díky všem H.S.

Napsal: pon dub 10, 2006 17:01
od Pavel Beneš
ještě info:
Nevím jestli je dobrý nápad ta vazelína.... moje zkušenost je taková, že při intenzivním brždění se akorát tak vykoupou pakny a brzdit to bude na hovno...a i se povoluje pak rohatka, když je ulomený kotvicí plíšek.

Vyčistit, odrezit a nemazat, nastavit a je pokoj, až se sjedou, pootočit s tím půjde, ale nebudou problémy s odmašťováním....

Napsal: pon dub 10, 2006 19:55
od Brainman
pozor! s tou vazelinou mas i nemas pravdu. My s Richardem mame vzadu kotouce a a buben rucni brzdy je oddelenej. Ten mechanizmus se u tehle muze normalne mazat. U bubnovejch brzd bych byl opatrnejsi s mnozstvim vazeliny.