Problém s brzdama!!!

Moderátor: Blue Lanos

pkopi
Příspěvky: 3
Registrován: pát led 27, 2006 22:53

Problém s brzdama!!!

Příspěvek od pkopi »

Ahoj, mohl by mi nekdo poradit? Mam tico a zda se mi, ze kdyz je motor studenej, tak mi spatne brzdi. Po ujeti cca 4km je vse ok, brzdi jako blazen. Nesetkal se s tim nekdo? Fakt nechapu co s tim. :cry:
Reklama
 

tomino
Příspěvky: 19
Registrován: úte bře 29, 2005 22:08
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomino »

Myslim si ze to moze byt bud kondenz vody v posilovaci brzd a tak kym sa neohreje hadica podtlaku a posilovac od motora tak ti nefunguje, to znamema ze mas tvrdy pedal brzdy a slabo to brzdi, alebo je to velmi stara alebo nekvalitna brzdova kvapalina v ktorej sa uz vyzraza voda a ta zamrza, tazko povadat popis ako sa to presne prejavuje.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Proste kdyz se to ohreje, tak to zacne brzdit dobre. Ale posilovac funguje i studenej (mozna trochu min), zkousel sem slapnout na brzdu, nastartovat a pedal sel dolu, ale ne moc. No ja si myslim, ze ta voda v posilovaci by to mohla byt, ale co s tim? To se da asi vyresit jen novym posilovacem, nebo to jde jinak? :cry:
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no vodu z nej dostanes po vyndani z auta a vyliti vody.ale myslim ze kdyz ti brzda po startu klesne tak funguje a muze to byt treba lehce orezlymi kotouci nebo lehce zatuhlymi brzdici.mozna i spatna brzdova kap.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Schikula
Příspěvky: 33
Registrován: pát lis 18, 2005 16:48
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Problém s brzdama!!!

Příspěvek od Schikula »

Ahoj! Mám stejnej problém.
Prý je to snad ztuhlou membránou, ale nevim.
Každopádně jsem se naučil nastartovat auti, chvilku ho nechat běžet, šlapat na brzdovej pedál a poo chvíli se jakoby motor víc roztočí a brzda zabere.
Rozhodně bych s tím nejezdil 4km bez brzd. Měl jsem problém už při první křižovatce, kdy to auto vážně nebrzdilo.
A bacha na velký mrazi, nenech klesnou volnoběh moc hluboko, to taky přestane brzdit. :!:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

A co ta membrana, da se nejak vymenit nebo spetnej ventil? Popripade nemate nekdo kompletni popis nebo obrazky brzdoveho systemu? Budu vdecny za jakekoliv info. I sebevetsi blbost nekdy pomuze. díííííííky :D
pkopi
Příspěvky: 3
Registrován: pát led 27, 2006 22:53

Příspěvek od pkopi »

omlouvam se za ten anonym. :oops:
Uživatelský avatar
ghostik
Příspěvky: 89
Registrován: stř kvě 18, 2005 19:37
Bydliště: Petrovice u KA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ghostik »

Já mám zase opačný problém, nechal jsem si na Ticu dělat GO brzd v autorizovaném servise a když je to studené tak to brzdí docela dobře, ale když se to zahřeje tak aby to brzdilo musím sešlápnout pedál skoro až na podlahu. Asi není něco v pořádku co? Budu to muset nechat reklamovat.
Daewoo Nubira Wagon 1,6 SX v plné palbě s LPG r.v.99 s hóóóóódně velkou spotřebou.
TICO r.v.96 malinké ale milé.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..asi sa ti "prevari" brzdova kapalina...
..a potom to chyti "bublinu v trubke"...
..
a tvari sa to ako keby si to mal zavzdusneneee...
zamko
Příspěvky: 6
Registrován: pon lis 14, 2005 15:09

Příspěvek od zamko »

no, mám obdobný problém, najmä v chladnom počasí, po naštartovaní ide brzda v pohode,kým sa nepohnem- po prejdení niekoľkých metrov pedál úplne stuhne. je to veľmi nepríjemné. riešim to opakovanými silnými zošliapnutiami pedálu, po takom 3-6 zošliapnutí pedál povolí a auto ide celý čas v absolútnej pohode. v lete tento problém nebadám, v auguste som generalkoval auto pred STK a robili komplet brzdy - dosky, bakne, kvapalinu a tak som dúfal, že to už mám za sebou, no s príchodom zimy sa problém vrátil- dá sa na to zvyknúť, ale je potrebné o probléme vedieť. Auto som mal teraz druhú zimu, takže neviem či to robilo aj predtým, no predpokladal som, že po generálke bude všetko O.K.
michal696
Příspěvky: 13
Registrován: pon říj 23, 2006 13:14
Bydliště: zbehy 95142
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od michal696 »

nazdar všetci. mam tiež taky podobni problém a to že ked tico naštartujem a to hlavne v chladnejšom počasí tak je pedal brzdy celkom tvrdy asi po 20 sek. pedal klesne a motor citelne zvýši otáčky. a po dalšie ked idem napríklad dolu z kopca a vyradím rýchlost otáčky klesnú na volnobeh idem zabrzdit a brzda je tvrda . musim vtedy pridat plin a vtedy zase brzdi. poviem vam je to velmi nepríjemné. vydel som ze ludí s takímto problémom je viac a bol by som vdačni za radu ako ste tento problém riešili a či to pomohlo. diki
Schikula
Příspěvky: 33
Registrován: pát lis 18, 2005 16:48
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schikula »

Koukám, že ten problém s brzdava v zimě má u svých autíček dost lidiček, ale nikdo zatím nepřišel na to, jak to odstranit.
Ani já jsem to zatím nevyřešil.
V zimě mi nezbejvá nic jinýho, než Tico nastartovat, šlapan na brzdu dokud se motor neroztočí a brzda nepovolí a pak při brždění brzdit spolu s motorem, aby se točil a brzdy fungovali.
Je to docela o hubu, ale na nic jinýho jsem zatím nepřišel. :shock:
Tico SX - krabička na kolečkách, ale moje. :-)
eugen
Příspěvky: 1
Registrován: ned bře 01, 2009 11:45

PROBLéM S BRZDAMI SOM VYRIESIL !!!!!

Příspěvek od eugen »

Tak chlapci a dievcata vyriešil som ten problem!!!!
ako som tu cital tak viacerím sa prejavoval problém s brzdovým pedalom pri studensom alebo sychravom pocasi nasledovne: pri nastartovaní motoru brzdový pedal v hornej casti uplne zatvrdol a auto sa nedalo brzdit pocas jazdy asi tak do 4 km vzdialenosti a potom pedal povolil ( zmäkol )a uz aj brzdy brzdili. Tak probem je v tom, že vsetky auta s posilovacom brzd musia byt vybavene spätnym ventilom v časti medzi posilovacom az nasávacím hrdlom motora a tento uvedený ventil sa zvykne zaniest spinavou olejovou emulziou, ktorá je lepkavá a bráni normálnej cinnosti spätného ventila a preto čim je väčšia zima tak tý dlhsie je pedal tvrdy. Pri ticu sa uvedený spätny ventil je umiestnený netypycky k ostatným autám. Pokial pri väčšine aut je ventil viditeľny pri ticu je uvedený podtlakový ventil posilovača umiestnený priamo vo vnútri hadičky, ktorá je napojena na sacie hrdlo. Hadičku nájdeš, keď budeš postupovať takto: posilovač brzd je prepojený gumenou hadičkou, ktorá je ďalej napojená na železnu rúrku, ktorá je prichytená ku karosérii, ďalej na železnú rúrku je napojená dalšia gumená hadička napojená na sacie potrubie pod karburátoroma a toto je tá naša hadička v ktorej je podtlakový ventil posilovača. Hadičku je dosť obtiažne vymontovať, ale na prečistenie ventila je to potrebné. Pozri obrázok vo fotogalerii sekcii tico a obrázok názvom - problém s tuhnúcim brzdovým pedálom pri studenom starte -toto je dobrý obrázok, umiestnenie hadicky s podtlakovým ventilom posilovaca u tica, výzor hadicky s podtlakovým ventilom posilovaca u tica toto su tie tri obrázky tu pripajam aj linky priamo na obrázky
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2285
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2283
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2284
axel
Příspěvky: 2
Registrován: pon led 01, 2007 16:36
Bydliště: Dvorníky

Re: PROBLéM S BRZDAMI SOM VYRIESIL !!!!!

Příspěvek od axel »

eugen píše:Tak chlapci a dievcata vyriešil som ten problem!!!!
ako som tu cital tak viacerím sa prejavoval problém s brzdovým pedalom pri studensom alebo sychravom pocasi nasledovne: pri nastartovaní motoru brzdový pedal v hornej casti uplne zatvrdol a auto sa nedalo brzdit pocas jazdy asi tak do 4 km vzdialenosti a potom pedal povolil ( zmäkol )a uz aj brzdy brzdili. Tak probem je v tom, že vsetky auta s posilovacom brzd musia byt vybavene spätnym ventilom v časti medzi posilovacom az nasávacím hrdlom motora a tento uvedený ventil sa zvykne zaniest spinavou olejovou emulziou, ktorá je lepkavá a bráni normálnej cinnosti spätného ventila a preto čim je väčšia zima tak tý dlhsie je pedal tvrdy. Pri ticu sa uvedený spätny ventil je umiestnený netypycky k ostatným autám. Pokial pri väčšine aut je ventil viditeľny pri ticu je uvedený podtlakový ventil posilovača umiestnený priamo vo vnútri hadičky, ktorá je napojena na sacie hrdlo. Hadičku nájdeš, keď budeš postupovať takto: posilovač brzd je prepojený gumenou hadičkou, ktorá je ďalej napojená na železnu rúrku, ktorá je prichytená ku karosérii, ďalej na železnú rúrku je napojená dalšia gumená hadička napojená na sacie potrubie pod karburátoroma a toto je tá naša hadička v ktorej je podtlakový ventil posilovača. Hadičku je dosť obtiažne vymontovať, ale na prečistenie ventila je to potrebné. Pozri obrázok vo fotogalerii sekcii tico a obrázok názvom - problém s tuhnúcim brzdovým pedálom pri studenom starte -toto je dobrý obrázok, umiestnenie hadicky s podtlakovým ventilom posilovaca u tica, výzor hadicky s podtlakovým ventilom posilovaca u tica toto su tie tri obrázky tu pripajam aj linky priamo na obrázky
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2285
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2283
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2284
Tento problem som vyriesil ja a nie eugen, volam sa AXEL . Mozu mi to potvrdit v servise, kde si stym ani oni nevedeli rady a potom som na to prisiem asi po2 dnoch a pani v servise mi objednala tu hadicku a ani ona neverila, ze v tej hadicke je ten ventil:
modré TICO
Odpovědět

Zpět na „TICO“