Stránka 1 z 2
Verzie RACERA
Napsal: stř led 18, 2006 14:27
od Peter KE
Ake typy RACEROV sa u nas predavali?
V katalogu pise ze:
base 4dv a 5dv
GSi 4dv a 5dv
lenze v ceniku Racera nieje GSi 5dv.
Videli ste ho niekto?
Napsal: stř led 18, 2006 14:31
od mrk
ano ja som videl.
tak 5dv nie, ani 3dv mam pocit som nevidel nazivo.
Napsal: stř led 18, 2006 14:33
od Peter KE
som to poplietol myslel som GSi 5dv.
4dv mam ja

Napsal: stř led 18, 2006 14:41
od Kessler
Všechny GSi co sem kdy viděl byly sedany...docela by mě ale zajímalo, jak to bylo s motorama, protože nevim čím to je, ale všechny GSi mají o něco menší výkon, myslím že 69 koní, kdežto normální verze mají 75 koní...

Napsal: stř led 18, 2006 15:22
od Peter KE
Kessler píše:Všechny GSi co sem kdy viděl byly sedany...docela by mě ale zajímalo, jak to bylo s motorama, protože nevim čím to je, ale všechny GSi mají o něco menší výkon, myslím že 69 koní, kdežto normální verze mají 75 koní...

a skade to mas. podla katalogu sa montovali motory s vykonom 52kW pri 5200ot. a krutiacim momentom 112Nm pri 3600ot. palivovy system TBI
Ja mam vo velkom technicaku napisany vykon 51,5kW takze v katalogu to zaokruhlili.
GSi malo 5st prevodovku
Base malo 4st prevodovku [5 bola volitelna, za priplatok]
Napsal: stř led 18, 2006 15:44
od Kessler
Tak se omlouvám, spletl jsem to. Staré verze s karburátorem ročník 89 mají 55 kW při 5500 otáčkách a novější mají psané 51 nebo 52 kW jak které...asi jak to kdo zaokrouhlil...a je jedno jestli je to GSi nebo ne...
Všiml jsem si toho, když jsem se díval na inzeráty na internetu...
Napsal: stř led 18, 2006 15:54
od Habron
GSi nebyl motor, ale výbava.
Napsal: stř led 18, 2006 17:02
od pekrtek
Verze Gsi 5HB v Česku měla 51,5kW a vlastnil jsem ji do r. 2002. Měla jednobodové vstřikování a spotřeba se pohybovala kolem 5,8 l/100 km. Mimo Evropu byla k dostání verze Gsi s vícebodovým vstřikováním a s výkonem kolem 63kW. Tu jsem ale venku viděl pouze jako sedan a nebo 3HB.
Napsal: čtv led 19, 2006 08:09
od Peter KE
Habron píše:GSi nebyl motor, ale výbava.
vlastne mas pravdu. To co ma GSi seriovo pri Base trebalo doplatit
Napsal: stř dub 05, 2006 10:21
od Racek GSI
No tak ten výkon by mě také zajímal. Protože v papírech mám také 51,5Kw - nevím tedy jestli můj racer je tak dobrej nebo se mi to jen zdá, ale jede jako šlak v pohodě si dávám i novější auta a 150 je tam za chvilku. Tak se mi ty čísla v papírech trochu nezdají. Jinak GSI v 5dv provedení je docela dost tedy alespoň na Náchodsku asi tak 50 -50 se sedanama.
Napsal: pon dub 10, 2006 20:01
od peter NR
...a vie mi niekto popisat tie rozdiely medzi base a GSi? u oplov je GSi nieco ako sportova uprava - maju lepsie brzdy, tvrdsie pruzenie a tak... plati to aj u racerov? myslim brzdy a napravy?
Napsal: pon dub 10, 2006 20:02
od peter NR
...a vie mi niekto popisat tie rozdiely medzi base a GSi? u oplov je GSi nieco ako sportova uprava - maju lepsie brzdy, tvrdsie pruzenie a tak... plati to aj u racerov? myslim brzdy a napravy?
Napsal: pon dub 10, 2006 22:55
od Racek GSI
no Oply na tom byly trapet lépe nez-li korejci - ty to šidily. GSI u RACERA znamenalo: Nárazníky GSI v darvě + ostřikovače světel (skoro shodné jako opel), 4Xel okna, SErvo nebo clima, centrál,otáčkomě ,rmožná jiná barva interieru ale to nevím, Kazdopádně brzdy stejné spodek taky a výkon jakby smet. Takže nic moc jo a ještě samozřejmě Radi daewoo Tank pokud se v něčem mílím je to možné.
Napsal: pon dub 10, 2006 23:00
od Racek GSI
jo a GSI měly ještě takový červený plast mezy světly. Podivej se na fotky dám ji tam ale na nějakých to je na tom mém vidět
Napsal: úte dub 11, 2006 12:26
od Peter KE
Racek GSI píše:jo a GSI měly ještě takový červený plast mezy světly. Podivej se na fotky dám ji tam ale na nějakých to je na tom mém vidět
to mas pravdu to mali len GSi a mali este tu nalepku na dverach