Vstrekovac

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

MMM

Vstrekovac

Příspěvek od MMM »

Ahoj priatelia,
Mam NEXIU 1,5 8V a LPG.Startujem na benzín.Dnes som tiez nastartoval na benzín ale ny 3 valce.Po prepnutí na LPG to islo OK=4 valce.Pre istotu som vymenil nove sviecky, ale stale to ide na 3 valce.Z toho mi vychádza ze je to vstrekovac..
Je nejaka sikovna metoda aby som zistil ktory neslape?
Stalo sa nieco podobne niektoremu z vas co mate LPG?
Niekde som pocul ze vraj sa zvyknu vstrekovace zasvinit od LPG...Ak sa cisti taky vstrekovac?Moc sa mi to nechce rozoberat ale asi sa tomu nevyhnem, tak by som nerad naribil dalsi problem pri demontazi..
Dakujem za kazdu dobru radu a skusenost.

Martin
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ..
stastie ze mash 8V ..tam je aspon lepsi pristup..

to ktory je zly zistish taq..
ze budes postupne vstreky..

teda nastartujesh (na 3 valce)
..odpojish 1. ..
zapojish naspat,
..odpojis 2. ..atd..

na 2 Valce bude mat motor problem sa udrzat..
..ak neskape..

..cize ked odpojish vstrek, a chod motora sa nezmeni..
nasiel si ten spravny - vadny...

..a zaspinit sa mozu vsetky..

..demontaz jednoducha..
odpojish privod paliva...
povolish 2x M8 srob 13kou klucom..
a vstreky aj z privodnou prirubou vyberesh zo sacieho potrubia..
..bacha tesniace gumycky ( O - kruzky ) zvyknu byt prilepene..
..taq aby si ich neroztrhol.. (olej moze pomoct..)
..
MMM

Vstrekovac

Příspěvek od MMM »

JRD McLAREN píše:no ..
stastie ze mash 8V ..tam je aspon lepsi pristup..

to ktory je zly zistish taq..
ze budes postupne vstreky..

teda nastartujesh (na 3 valce)
..odpojish 1. ..
zapojish naspat,
..odpojis 2. ..atd..

na 2 Valce bude mat motor problem sa udrzat..
..ak neskape..

..cize ked odpojish vstrek, a chod motora sa nezmeni..
nasiel si ten spravny - vadny...

..a zaspinit sa mozu vsetky..

..demontaz jednoducha..
odpojish privod paliva...
povolish 2x M8 srob 13kou klucom..
a vstreky aj z privodnou prirubou vyberesh zo sacieho potrubia..
..bacha tesniace gumycky ( O - kruzky ) zvyknu byt prilepene..
..taq aby si ich neroztrhol.. (olej moze pomoct..)
..
JRD,
Moc dakujem za pomoc.
Este mi skus prosim poradit ako ten vstrekovac vycistim...

P.S.:Ma este zmysel skusat naliat do benzinu nejaky cistic palivoveho systemu alebo to mam radsej rovno rozobrat a vycistit vstrekovac??

Dakujem
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

no..
Injekcna striekacka + C6000..by mohla pomoct...

...aj ked teda nerucim ze to zaberie..

.. ak si malo jazdil na benzin, je mozne ze na triske bude sajrajt..
..a tym padom asi cistic do paliva moc ucinny nebude...

..mne zacal jeden vstrek hrkotat, tiez mal spinave trisky,
.a vycistenie zabralo taq na 200km a potom bolo po nom..
:arrow:
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Ja sem s timhle nepochodil. :( Mel sem stejnej problem na Lanosu na LPG, kdyz sem jeste ze zacatku skoro nejezdil na benzin a dorazil sem to tim, ze sem natankoval nejakej divnej benzin. Pak taky zacal zlobit jeden valec. Zkouseli to cistit, ale to nepomohlo, pomohla az vymena vstrikovace.
PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

ak mas pristup k ultrazvukovej vanicke tak vstrekovac daj do technickeho benzinu a v ultrazvuku nechaj poriadne vycerkat - dovtedy kym sa benzin neohreje.......potom vymen benzin a nechaj to pretriast este raz.....nakoniec pripoj na konektor 3V jednosmerneho napatia a vstrekovac prefukni tlakom vzduchu asi 4-5 atm...................pomohlo to na 100% v kazdom pripade ak bol vstrekovac spinavy............vycistil som uz ich dost....
MMM

Příspěvek od MMM »

Vdaka Peter,
Znie to zaujimavo..Hadam to pomoze..Vyskusam..Jedna doplnujuca otazka..Polarizacia +/- pri zapajani vstrekovaca..Alebo je to jasne? Kostra=rovnaky pol ako na bloku a konektor=polarizacia elektriky?

Vdaka
Martin
PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

ta polarizacia je uplne jedno je tam iba elektromagneticka cievka cize je uplne jedno z ktorej strany do nej privedies + stale sa tam vytvori magneticke pole ktore otvori vstrek....
Inac problem je u LPG pohonu ten, ze mekaptan (pridavok v plyne aby zapachal) sa usadzuje na vstrekoch a sedlach ventilov a ten robi probblemy so vstrekmi.........tiez doporucujem aspon 1x mesacne spravit na benzin aspon 50 - 100km aby sa stale benzin v nadrzi obmienal......
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Presne tak, taky mi bylo doporuceno najet mesicne cca 100km na benzin. Potom davat si trochu vic pozor na kvalitu kupovaneho benzinu, prece jen do plynaku ho clovek nekupuje tolik. Taky je pravda, ze cim dyl je benzin v nadrzi, tim hur pak auto startuje - pry je to tim, jak se na stenach nadrze srazi vlhost a tim padem se ji cim dal tim vic dostava do benzinu. To nesvedci ani kvalite startovani ani benzinovemu cerpadlu. Ja se kvuli tomu podle rady servisu, ktery mi LPG montoval, snazim nebrat moc benzinu a vzdycky ho co nejvic vyjet. A jednou za cas pouziju aditivum na procisteni benzinovyvh vstriku.
MMM

Příspěvek od MMM »

Vysledok..V sobotu som to rozobral. Trysky boli dost zakarbonovane.
Kedze som sa nedostal k ultrazvikovej vanicke, vycistil som to manualne pomocou koncetratu STP "Fuel injector cleaner" do ktoreho som namocil trysky a nechal odmocit. Potom so ich vycistil zvonku (zapalka + vata namocena do STP cleanera) a striekackou som dostal pripravok aj do vnutra. Po pripojeni na 3,7 voltovu nabijacku z Nokie vstreky pekne zakmitali a nasali koncetrat aj do vnutra. myslim ze ten pripravok je setrnejsi ku gumickam vstrekovaca ako C 6000..
Pre istotu som nalial jedno cele balenie koncetratu STP aj do nadrze a pridal este jedno cele balenie Velfobinu na 1/2 nadrze. Motor na benzine bezi plynule a ide lepsie do otacok.
Dakujem vsetkym zucastnenym za rady a namety. Hadam pomozeme viacerym s podobnymi problemami..
celloo
Příspěvky: 34
Registrován: pát říj 17, 2003 14:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od celloo »

a netusie, ze kolko stoji ten vstrekovac?
dik
M.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

Tak vstrik stoji na nexii-lanose sohc 2150 kc bez dph
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Hosi, hosi. Mna tie vstriky tiez tak trochu trapia. Tankujem zasadne u dvoch benzinok, a to u Makra/Metra alebo u OMW, asi tak 20% Makro a 80% OMW. Az teraz som si uvedomil dost zasadnu vec, ze ked natankujem benzin u OMW, tak musim do nadrze naliat nejaky sajrajt na cistenie pal. potrubia a vstrikov, pretoze inak nehorazne klepe (klepu). V pondelok som opat sadol do Nexie a bol som zdeseny tym zvukom. Fakt som myslel, ze su to hydr. nadzdvihatka, aj ked som tomu nechcel verit, pretoze menim olej casto a zrejma aj ako tak kvalitny a tak uplne niekde v kutiku dusicky som este pomyslal nad tymi vstrekmi, ze by oni mohli byt na pricine toho hrozneho zvuku. A tak som pekne zasiel do autotechny a kupil nejaku blbost ako primes do paliva, nech to mozno vycisti. Kapotu som nemal este odvahu otvorit, ale dnes som opat sadol do Nexie, startnem a .... Vstriky ticho (ak sa to tak da nazvat, pretoze je ich pocut, avsak vsetky a nie iba ten jeden ako predtym). Od naliatia toho pripravku sa najazdilo asi 60 km a je to poznat (nielen na nadrzi). Tak a teraz polemizujem, ci ich vymenit vsetky, ci ich len skusit vycistit, alebo sa mam pozriet iba na ten jeden (teraz vsak neviem ktory, vsetky cvakaju rovnako) ? To s tym OMW benzinom si neviem vysvetlit, vzdy tankujem plnu.
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Příspěvek od Hanzy »

Je uz to otloukane porad dokola ale zkus V-Power od Shellu a uvidis jinak bych radeji vyzkousel a pak az menil.Hele chlape jinak jsem zjistil ze v Cadci ma pobocku ta firma z Polska co tam jezdim Darma nerika ti to neco?
http://darma.com.pl/oddzialy.htm
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

K tomu benzinu: V-Power je asi dobry, ale jeho cistiaci ucinok je badatelny az po 2000 km, cena je taka aka je. Ten cistic, co som lial do nadrze ucinkuje uz po 60 km, ide o to, ze je to asi len docasne riesenie. Skusim na to pozriet, ale bojim saze dodrb.m to tesnenie a nenajdem vhodnu nahradu.
No, a k tej Darme: Viem kde to je, ale este som tam nebol. To je tak, ze ked sa clovek niekde nauci chodit a je tam spokojny, tak nehlada inde a ani ho tak netrapi cena, pretoze je zvacsa viac alternatyv na vyber a tym aj viac cien a to si uz kazdy vyberie. Ale co je na tej Darme take zaujimave?
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“