Stránka 1 z 3

cukání

Napsal: čtv lis 03, 2005 21:06
od Návštěvník
Nemáte někdo zkušenosti s cukáním při rychlé akceleraci,která přestane při 4000 ot.,vyměnil jsem svíčky i kabely a je to furt stejné. Mám Nexii 1,5 DOHC 16V.Dík.

Napsal: čtv lis 03, 2005 21:23
od Franta P.
neni to omezovač ale při takhle nízkej otáčkách...

Napsal: čtv lis 03, 2005 22:55
od Ivan
Franto, to asi fakt ne :-)

Kolik máš najeto?

Napsal: čtv lis 03, 2005 23:07
od Franta P.
já, za pár km 200.000 :roll:

Napsal: čtv lis 03, 2005 23:53
od Dano
treba skontrolovt aj veko rozdelovaca. Moze byt tak vyiskrene, ze to uz neni ono. Tak isto aj palec. Pri tych km je vsetko mozne. Este by som dal nastavit predzapal a spekuloval by som ci neni problem aj v dodavke paliva

Napsal: pát lis 04, 2005 09:37
od Franta P.
já kdybych měl tenhle problém tak jedu hned do servisu, ale ne autorizovaného.

Napsal: pát lis 04, 2005 09:52
od Dano
ked mu mas hned radit servis kvoli kazdej malickosti, tak toto forum mozu rovno zavret a nechat tu len zoznam opravovni. Dotycny potreboval radu ako to urobit nie kam s tym ma ist

Napsal: pát lis 04, 2005 10:14
od Habron
Dano píše:ked mu mas hned radit servis kvoli kazdej malickosti, tak toto forum mozu rovno zavret a nechat tu len zoznam opravovni. Dotycny potreboval radu ako to urobit nie kam s tym ma ist
Jsouy věci, které doma neopravíš a jsou věci, se kterýma si ani servis neví rady. Cukání je nejhorší, aspoň co můžu posoudit, protože to může dělat kdeco všechno a hrozně špatně se to hledá. Raději bych to taky nechal servisu, ale bacha, aby s tím neudělali nic a stejně si nenaúčtovali práci, jako kdyby to opravili.

Napsal: pát lis 04, 2005 10:14
od Franta P.
Podle mne tohle neni maličkost.
Nevim důvod proč fórum zavírat.

Napsal: pát lis 04, 2005 10:17
od Habron
Mohlo by to být i v palivu, nedostatečný přísun, nebo špatnej benzín ... ale to jsou jen dohady.

Napsal: pát lis 04, 2005 10:18
od Dano
Servis je dobry pre toho, kto si to nevie urobit sam, ale aj tak im musi ukazat toto mi vymente. Spoliehat sa na servis, ze najdu takyto problem, vo vacsine pripadov znamena len vytiahnute peniaze z vrecka a problem nevyrieseny.

Napsal: pát lis 04, 2005 11:19
od PavelZ
Dano píše:Servis je dobry pre toho, kto si to nevie urobit sam, ale aj tak im musi ukazat toto mi vymente. Spoliehat sa na servis, ze najdu takyto problem, vo vacsine pripadov znamena len vytiahnute peniaze z vrecka a problem nevyrieseny.
Ale servis muze auto pripojit na diagnostiku (tuhle vybavu zatim doma nemam) a muze zjistit jake udaje ma pri problemech ridici jednotka k disposici. Navic moje prace taky neni zadarmo a vzhledem k tomu, ze servis ma nekdy lepsi informace nez ja, tak muze oprava v servisu vyjit levneji, nez kdybych to delal sam.

Napsal: pát lis 04, 2005 11:25
od Dano
Hovoris ako keby sa tu spomenulo malo pripadov ked servis vytiahol peniaze a poruchu nedstranil. Na specificke poruchy si aj tak musi kazdy prist sam. Rozne cukania, klepania, vrzgania. Velakrat si to vyzaduje dlhodobe pozorovanie.

Napsal: pát lis 04, 2005 13:44
od Johny
Neviem ako vyzerá na nexiách palivové čerpadlo, ale na favorite mi to robilo keď som mal špinavé mikrofiltre priamo na čerpadle v nádrži. Stacilo ich prepláchnuť a všetko bolo v poriadku.

Napsal: sob lis 05, 2005 13:23
od Ivan
Franto, to nebylo a Tebe, kolik máš kilometrů, ale na toho anonyma, kterej položil dotaz :lol:

Protože mě napadlo, že by to mohlo být vysypaným katalyzátorem.