Stránka 1 z 3

Palivová nádrž

Napsal: pon črc 18, 2005 12:25
od Dallas
Ahoj všichni, jsem tu nový a mám NUBIRU 2.0 Wagon, r.v. 1998, první majitel. Od pořízení mám problémy s natankováním plné nádrže. Posledních asi 15 litrů tam musím vždy tak 5 minut kapat. V autorizovaném servisu vyměnili hadici, kontrolovali nádrž a nic. Záruku jsem dávno prošvihl (vzdal reklamaci). Nezná někdo fintu jak to konečně odstranit?
Nezná někdo autorizovaný servis kdekoliv v ČR, kde jsou alespoň průměrně inteligentní mechanici? Připadá mi nenormání, aby mi po důkladné prohlídce před STK (ruční brzda a spol.), za týden uletělo přední rameno při prudkém zabrždění (naštěstí při 50km/hod). Jezdím do autor. servisu každých 15.000 km jako blbec a např. "vrzání" přední nápravy v chladnu (slyším to už 3 roky) mi nejsou schopni odstranit.
Díky za případné odpovědi!

Napsal: pon črc 18, 2005 14:08
od Brainman
Nebudu delat reklamu, ale zeptej se Palikxe nebo PetrMa, ti ti urcite nejaky dobry servis doporuci :D

Jinak by me zajimalo jak se muze ( a odkud) utrhnou rameno :?:

Napsal: pon črc 18, 2005 23:37
od Richard
Dallasi náprava vrže v zimě asi tak 3x a dost (gumy u stabilzátoru) Brainmann ti určitě řekne kde urval to rameno viď :lol: :lol: No a s tou nádrží fakt nevím mám ji na (dle literatury) na 62 lt. a když se rozsvítí hladový oko beru 57 lt. Na čekání na hladový oko nemám nervy, tak tankuju, když je ručka tak na 1/4 což je asi 40lt. to taky snesu u pumpy bez infarktu, ale dnes už asi taky neeee :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :evil: :evil:

Napsal: pon črc 18, 2005 23:42
od Brainman
No ja ho prave neurval, ja mel pouze praskley ten silentblok. Tak by me zajimalo co se mohlo stat. :D :D

Napsal: úte črc 19, 2005 07:41
od Tomáš
Taky jsem měl prdlej silentblok , akorát to plave , nic se nemůže urvat , držej to ty dva šrouby . Jestli on nemyslí kulák na rameni , ten vylítnout může . ;)

Napsal: stř črc 20, 2005 08:24
od Dallas
Díky za všechny reakce.

1. Nádrž mám také na 62 litrů, ale nedokážu natankovat najednou. Když mi svítí "hladový oko", tak mi pistole vypíná při 42-44 litrech. Pokud za mnou není fronta, tak to tam "nakapu" (cca 15 litrů) do plna také. Ale pokud "kapání" zrychlím, tak mi pistole okamžitě vypne. Příznaky jsou jasné, výměna hadice nepomohla.

2. Vrzání přední nápravy jsem uvedl jen jako příklad, jehož návod na odstranění jsem zde po několika hodinách objevil a žasnu, že školení mechanici autorizovaného servisu o tom neví.

3. Omlouvám se, za matoucí výraz "uletělo rameno".
Na STK mi ukázali, že obě přední (dolní) ramena byla (po 6 letech) zespodu prorezivělá!! a měla uprostřed viditelné podélné praskliny 3 - 8 cm (konstrukčně geniální - je v tom pořád voda). Při tom jejich cloumání s přední nápravou to ještě drželo, tak mi to ani nepsali do závad.
Než jsem stihl osobně vynadat servismanovi, tak mi ale skočil pod kola nějaký debil. Naštěstí jsem to ubrzdil, ale levé přední kolo bylo natlačené do podběhu, pneu v prdeli atd. ... Rameno tedy úplně neuletělo, ale bylo ohnuté až pokroucené či nalomené. Nevím jak to přesně popsat, protože po zaplacení odtahu a zjištění kolik stojí výměna obou ramen + ..., jsem opravdu nebyl schopen vnímat tecnické detaily. Od té doby přemýšlím o změně značkového servisu nebo rovnou značky.

Napsal: stř črc 20, 2005 08:31
od Tomáš
To teda čučím , měl jsem venku obě ramena , když jsem dělal silentbloky a žádnou velkou korozi jsem nenašel . Provedení mi příjde naprosto normální a kde se ti tam drží voda ? :?

Napsal: stř črc 20, 2005 11:05
od Dallas
Nevím jestli dokážu správně popsat co jsem chvíli viděl a slyšel na STK, ale pamatuju se, že spodní ramena jsou přibližně ve tvaru bumerangu (do L) a jsou spojena vždy ze dvou profilů (výlisků) proti sobě. Jejich začátek a konec není pevně spojený = škvíry a tudy se tam dostává cokoliv včetně vody. Rameno je zhruba ve vodorovné poloze a ze spodu nápadně připomíná plochou vaničku bez špuntu.

Napsal: stř črc 20, 2005 17:40
od Jarda69
Dallas píše:Nevím jestli dokážu správně popsat co jsem chvíli viděl a slyšel na STK, ale pamatuju se, že spodní ramena jsou přibližně ve tvaru bumerangu (do L) a jsou spojena vždy ze dvou profilů (výlisků) proti sobě. Jejich začátek a konec není pevně spojený = škvíry a tudy se tam dostává cokoliv včetně vody. Rameno je zhruba ve vodorovné poloze a ze spodu nápadně připomíná plochou vaničku bez špuntu.
Tak ty ramena nakonzervuj Konkorem a je to, ne? 8)

Napsal: stř črc 20, 2005 20:46
od petrm
Tak takhle zrezlý ramena sem neviděl jelikož silenbloky těch ramen na Nubiře nevydrží tak dlouho aby se něco takového mohlo stát ale tohle je drsný a skoro bych řekl životu nebezpečný . k té nádrži mě se podobným způsobem tankuje posledních asi 8 litrů kdysi se to tu řešilo někomu pomůže pootočit tankovací pistoli o 90 stupňů na jednu nebo druhou stranu dělám v servisu a vím že si lidi stěžují na problémy při tankování ale nikdy sem nenašel žádnou závadu :cry: a moje auto to dělá taky asi se s tím budeš muset smířit jako většina lidí tady ;)

Napsal: stř črc 20, 2005 21:50
od Brainman
No ja videl ramena u sveho auta, ma najeto asi 120 tis a jedno rameno je original a jedno je menene. Opravdu po otreni spiny z ramene vypadaj dobre. V tvem pripade muselo jit o nejakou korejskou sabotaz. Jinak s tankovanim mam radu, ja pouzivam denni pocitadlo kdyz tam mam najeto kolem 420 km tak beru mezi 35 az 38 litry

Napsal: čtv črc 21, 2005 10:39
od Dallas
Díky všem.
1. Nádrž - už jsem se tím dávno smířil (otáčení pistole tisíckrát vyzkoušeno, denní počítadlo používám s tím rozdílem, že tankuji zhruba každých 500 km), ale když jsem našel toto fórum, tak mi na chvíli svitla naděje.
2. Ramena - no pozor! Ona kromě okolí těch rezavých trhlin, které šly evidentně zevnitř, nebyla zvenku opravdu skoro vůbec rezavá!!! "Ulítlo to" při cca 160.000 km. Silentbloky byly měněny asi při 100.000 km.

Napsal: čtv črc 21, 2005 20:36
od Brainman
Je ale pravda ze jsem jeste nevidel svitit to oranzove svetylko, jak se raficka priblizi priblizi cervenemu tak tankuju. Doufam ze te nase pejorativni "porady" neodradily od dalsich navstev

Re: Palivová nádrž

Napsal: pát zář 30, 2005 16:45
od vlasto
Dallas píše:Ahoj všichni, jsem tu nový a mám NUBIRU 2.0 Wagon, r.v. 1998, první majitel. Od pořízení mám problémy s natankováním plné nádrže. Posledních asi 15 litrů tam musím vždy tak 5 minut kapat. V autorizovaném servisu vyměnili hadici, kontrolovali nádrž a nic. Záruku jsem dávno prošvihl (vzdal reklamaci). Nezná někdo fintu jak to konečně odstranit?
Nezná někdo autorizovaný servis kdekoliv v ČR, kde jsou alespoň průměrně inteligentní mechanici? Připadá mi nenormání, aby mi po důkladné prohlídce před STK (ruční brzda a spol.), za týden uletělo přední rameno při prudkém zabrždění (naštěstí při 50km/hod). Jezdím do autor. servisu každých 15.000 km jako blbec a např. "vrzání" přední nápravy v chladnu (slyším to už 3 roky) mi nejsou schopni odstranit.
Díky za případné odpovědi!

Aj ja mam nubiru 2,0 ale sedan...oni tam maju velmi plochu nadrz...nieje to chyba, je to proste plocha nadrz a poslednych 10 litrov ide velmi pomaly..nespravis s tym nic...nieje to chyba.

Napsal: pát zář 30, 2005 19:02
od Mr.Problem
Brainman píše:Je ale pravda ze jsem jeste nevidel svitit to oranzove svetylko, jak se raficka priblizi priblizi cervenemu tak tankuju. Doufam ze te nase pejorativni "porady" neodradily od dalsich navstev
Já jsem zkoušel taky kolik vydržím, jen abych otestoval jestli se mi to hladový oko vůbec ukáže, teda tolik kilometrů na tak malý kousíček dílku jsem snad ještě nenajel. :lol: bylo to vážně o nervy. Hladový oko fungije rafičku jsem měl skoro až na "zemi". Nyní opět tankuji jako ostatní.. jakmile je poslední třetina tak...