UPDATE: Svítí mi CHECK :-(( Vadná lambda sonda !!!!

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

UPDATE: Svítí mi CHECK :-(( Vadná lambda sonda !!!!

Příspěvek od Akri »

Tak a uz je to tady, sotva jsem prisel dnes k autu a nastartoval, tak nez to preplo z benzinu na plyn, zdalo se mi, ze CHECK sviti o neco dyl, prelo se to v mziku na LPG, coz se ma a zhaslo to, tak si rikam, to je divny, ze to svitilo o ty dve vteriny dyl a prepnul jsem na benzim rucne a po asi pul minute se mi CHECK opravdu rozsvitil a nezhasne, jak to prepnu na LPG, tak je to ok a hned zhasne a nic se nedeje, takze musim na diagnostiku co s tim vlastne je, nejsem mechanik, tak me ani nenapada proc na LPG to chybu nehlasi a na benzin jo :roll: Ted nevim jestli muzu jezdit do te doby nez pujdu na diagnostiku, nebo ne, budu se snzit tam jit co nejdriv, ale to nezalezi na me, ale na tom, kolik maji kluci prace :cry:
Naposledy upravil(a) Akri dne úte kvě 03, 2005 19:17, celkem upraveno 1 x.
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Reklama
 

Mareman
Příspěvky: 683
Registrován: čtv bře 10, 2005 10:36

Příspěvek od Mareman »

Jde o to jak moc se dá na tu kontrolku spolíhat. Třeba je to jen nějaká zmatená hodnota v paměti způsobená podpětím na baterce při startu, nebo nějaká jiná kravina. Už to tu pokud vím taky kdosi řešil ;)
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Jo to jo, ale i tak musis na diagnostiku, aby se na to prislo, popripade vymazalo, kdyz by to nebylo nic vazneho, ale tam chyba pravdepodobne v necem bude, kdyz na LPG to hned zhasne, ale na benzin to nezhasne nikdy.. :roll: