Tak jsem stravil dnes 4 a pul hodiny v servisu....po napichnuti na diagnostiku to hlasilo 4 chyby a ty mi resetovali, pak podle toho grafu bylo videt, ze to na volnobeh nekresli ty krivky, co maji byt a je tam jen nepatrna zubata vlnovka, misto tech krasnych vykreslenych grafu, tak jsem se ptal co to je a ze prej na volnobeh to spatne misi vzduch s palivem a kdyz se pridalo, tak uz to bylo ok, prej ze je nejaka vadna lambda, ale ze neni uplne v hajzlu, jen se divne chova pri tech malych otackach, ale ze by byla dobra vymena, tak jsem souhlasil, pac se mi nechtelo jezdit opet na opravu, kdyby odesla uplne. Po vymene me poslal abych jel na plnej kotel takovej kopec u nas a pak z kopce to nechal na trojku bez plynu,. aby se prej uplne spalilo to co tam zustalo, a ze to pak zmerime. Uz to ukazovalo uplne normalne k te hodnote 1, jak by melo, to jsem se dozvedel. Pak mi udelal ten test jak to napojil na baterku a jeste k vyfuku a tam prej byly hodnoty jak u noveho vozu, presne jak maji byt. Vyresetovali mi jednotku do nastaveni vychoziho a ze mam najet nejake kilometry a kdyz to bude ok, tak uz tam nemusim, jinak bych tam jeste musel. Jezdi to ted suprove, to je odpich jak prase, ale co se nestalo, prijedu domu , ted vecer a u garaze jsem prepnul na benzin a co nevidim CHECK se rozvitil

malinko jsem pridal plyn a zhasl, tak ted nevim, proc to bliklo zase
