Jak dát fotku do fóra?

Informace pro uživatele tohoto fóra, návrhy, připomínky k foru atd.

Moderátor: Blue Lanos

Vojta

Jak dát fotku do fóra?

Příspěvek od Vojta »

Nejsem počítačový odborník a tak si nevím rady. Chtěl bych si do fóra ke svému jménu taky fotku Matýska, ale bere to jen max. 6 kb. Mě se podařilo fotku minimalizovat na 7,7 kb. Nevím, jak to zmenšit. Fotky v počítači ukládám buďto do Camedia master, nebo do Piccaso 2 (toho jsem si teď stáhl z internetu). Ale víc je minimalizovat nedokážu. Jak to kluci děláte?
Reklama
 

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6633
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

posli mi ji na mail a ja ti ji sem pridam ;)

milosh@nexiaclub.com

Jinak kdyz je vetsi, musel bys ji nekam dat na web a sem dat jen odkaz na ten soubor kde je nahrany 8)
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Vojto, fotky upravuji v Irfanviev (stáhneš na www.slunecnice.cz) Stáhl jsem si Picasu 1 a ta se mi hrabala 0,5 hodiny na disku, tak jsem to nevydržel a ukončil jsem to a vše od Picasy vymazal. Dodnes mám ještě její soubory v PC. Nesnáším software, který dělá něco a já nevím co. Nejraději mám software který se neinstaluje, jen kopíruje např. Salamander(souborový manažer typu norton- doporučuji), nebo scribe jednoduchý poštovní klient pro jeden účet s možností náhledu a mazání přímo na serveru - také doporučuji. :D
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »