Stránka 1 z 1
Lanos nenastartuje na první pokus
Napsal: úte srp 19, 2025 15:08
od tomasn
Ahoj!
Mám Daewoo Lanos z roku 2008, 1.4 l. Jezdil jsem bez problémů, auto vždy startovalo. Teď se ale objevil problém se startováním. Vyměnil jsem všechny čidla a zapalovací cívku a nějakou dobu to pomohlo. Teď ale auto zase nastartuje až na pátý pokus.
Jinak funguje skvěle, problém je jen se startováním.
Re: Lanos nenastartuje na první pokus
Napsal: pát srp 22, 2025 00:11
od LordMMX
čerpadlo? ročník 2008 bude zrejme import. každopádne, mal by mať už OBD2, diagnostika neukazuje nič?
Re: Lanos nenastartuje na první pokus
Napsal: pát srp 22, 2025 22:36
od conpet
Ano , tlak čerpadla, palivo padá po vypnutí z5 do nádrže. Na Leganzách jsme si dodělávali bypass napájení pro čerpadlo před startem. Teď jsem si pořídil dělníka Fábii a tam po otevření řidičových dveří natlakuje čerpadlo. Jednoduchá funkce eliminující tento problém

Re: Lanos nenastartuje na první pokus
Napsal: sob srp 23, 2025 09:17
od LordMMX
conpet píše: pát srp 22, 2025 22:36
Ano , tlak čerpadla, palivo padá po vypnutí z5 do nádrže. Na Leganzách jsme si dodělávali bypass napájení pro čerpadlo před startem. Teď jsem si pořídil dělníka Fábii a tam po otevření řidičových dveří natlakuje čerpadlo. Jednoduchá funkce eliminující tento problém
pritom tento bypass nie je potreba na leganze, stačí mať podtlak na rampe v poriadku. moja chytá vždy na prvú do 2 sekúnd.
Re: Lanos nenastartuje na první pokus
Napsal: pon zář 01, 2025 11:11
od Slam
tomasn píše: úte srp 19, 2025 15:08
Ahoj!
Mám Daewoo Lanos z roku 2008, 1.4 l. Jezdil jsem bez problémů, auto vždy startovalo. Teď se ale objevil problém se startováním. Vyměnil jsem všechny čidla a zapalovací cívku a nějakou dobu to pomohlo. Teď ale auto zase nastartuje až na pátý pokus.
Jinak funguje skvěle, problém je jen se startováním.
Asi nepomůžu, jenom zmíním stejnou/podobnou zkušenost - na Leganze jsem s tím nakonec žil dlouhé roky až do jejího prodeje. U mě blbnul imobilizér (snadno se to poznalo, že při otočení klíčem nezhasla jeho červená dioda). Měnil jsem také kde co (i kroužek imobilizéru ve volantu, což na nějaký čas i pomohlo), ale závada trvala, s ubíhajícími roky se ale nezhoršovala a když jsem se naučil s tím žít, tak to ani moc neotravovalo. Zpravidla to nechtělo nastartovat, když jsem po vypnutí motoru chtěl zase hned nastartovat a venku bylo teplo. Ale stačilo nějak zakvedlat klíčem nebo zatlačit trochu na klíč směrem do startéru a auto nastartovalo na podruhé, max. potřetí, a imobilizér zhasnul. Prostě byl to asi jen blbý kontakt někde po cestě, který mi v žádném servisu nedokázali opravit (protože u nich se závada jako naschvál prostě neprojevila - nedělalo to pravidelně).
A druhý způsob nastartování "na jistotu" (když mi došla trpělivost) - klíčkem nezastavovat v první poloze, ale přejít hned do druhé a auto nastartovalo i se svítícím imobilizérem.
