Chybové hlášení

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
David 11
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: stř lis 27, 2019 06:01

Chybové hlášení

Příspěvek od David 11 » pát bře 13, 2020 06:54

Prosím co znamená chyba p113 díky

Reklama
 

Uživatelský avatar
ChOrlando
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 76
Registrován: úte lis 19, 2013 16:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybové hlášení

Příspěvek od ChOrlando » pát bře 13, 2020 11:41

nevim jestli to pomuze, zda je to ono, ale tuto je stranka z manualu:

DTC P0112, P0113, nebo P0114
Diagnostické pokyny
• Před použitím tohoto diagnostického postupu nejprve proveďte Kontrola diagnostického systému - Vozidlo .
• Zopakujte si Diagnostika založená na strategii pro přehled o diagnostickém přístupu.
• Pokyny k diagnostickým postupům poskytuje přehled o každé kategorii diagnostiky.
DTC deskriptory
DTC P0112 00: Nízké napětí v obvodu čidla teploty nasávaného vzduchu (IAT)

DTC P0113 00: Vysoké napětí v obvodu čidla teploty nasávaného vzduchu (IAT)

DTC P0114 00: Kolísavé napětí v obvodu čidla teploty nasávaného vzduchu (IAT)

Informace o diagnostických závadách

Obvod


Zkrat uzemnění


Vysoký odpor


Vypnutý


Zkrat napětí


Výkon signálu

Signál čidla IAT


P0112 00, P0114 00


P0113 00, P0114 00


P0113 00, P0114 00


P0113 00, P0114 00


P0114 00

Nízká úroveň


--


P0113 00, P0114 00


P0113 00, P0114 00


P0113 00, P0114 00


P0114 00
Typická data diagnostického přístroje
Snímač teploty nasávaného vzduchu IAT

Obvod


Zkrat uzemnění


Vypnutý


Zkrat napětí

Provozní podmínky: Zapalování je ON nebo motor je v chodu.

Normální rozsah parametru: Mění se s teplotou okolí

Signál čidla IAT


129°C (264°F)


-40°C (-40°F)


-40°C (-40°F)

Nízká úroveň


--


-40°C (-40°F)


-40°C (-40°F)
Označení obvodu/systému

Snímač teploty nasávaného vzduchu IAT je proměnný odpor. Čidlo teploty nasávaného vzduchu IAT má signální obvod a referenční obvod dolního signálu. Snímač IAT měří teplotu vzduchu vstupujícího do motoru. Řídicí jednotka motoru (ECM) dodává 5 V do signálního obvodu IAT a uzemnění do referenčního obvodu IAT dolního signálu.
Podmínky pro provoz DTC
P0112 00 a P0113 00
• Zapalování je ON nebo motor je v chodu.
• Napětí akumulátoru je větší než 9 V.
P0114 00
• DTC P0112 00 nebo P0113 00 se nenastaví.
• Zapalování je ON nebo motor je v chodu.
• Napětí akumulátoru je větší než 9 V.
Podmínky pro nastavení DTC
P0112 00

Řídicí jednotka motoru ECM detekuje napětí snímače teploty nasávaného vzduchu IAT menší než 0,15 V trvající déle než 0,1 sekundy.
P0113 00


Řídicí jednotka motoru ECM detekuje napětí snímače teploty nasávaného vzduchu IAT vyšší než 4,85 V trvající déle než 0,1 sekundy.
P0114 00

Modul ECM detekuje, že signál snímače IAT se náhle změnil o minimálně 10°C (18°F), je teplejší nebo studenější po dobu delší než 2 s.
Akce provedená, když DTC nastaví

Kódy DTC P0112 00, P0113 00 a P0114 00 jsou kódy DTC typu B.
Podmínky pro vymazání DTC

Kódy DTC P0112 00, P0113 00 a P0114 00 jsou kódy DTC typu B.
Referenční informace
Schématické reference

Schémata ovládací jednotky motoru
Referenční pohled na konec přípojky

Díly pohled na konec konektoru
Popis a provoz

Přívod vzduchu popis systému
Referenční elektrické informace

• Obvod testování
• Konektor opravy
• Testování podmínek pro přerušení a špatných spojů
• Opravy kabeláže

Reference o DTC Typu

Hnací ústrojí diagnostický chybový kód (DTC) definice typů
Referenční diagnostický přístroj

Řídicí jednotka reference pro informaci ze diagnostický přístroj
Verifikace obvodu/systému

Pokud bylo zapalování vypnuto déle než 8 hodin nebo déle, měla by být rozdíl teplot nasávaného vzduchu IAT, venkovního vzduchu a snímače teploty chladicí kapaliny motoru (ECT) v rozmezí 9°C (16°F). Zapněte zapalování a na diagnostickém přístroji sledujte parametry Čidlo teploty nasávaného vzduchu, Venkovní teplota a Čidlo teploty chladicí kapaliny 1. Porovnejte navzájem tyto parametry snímačů abyste určili, jestli je stav běžný.
Motor v provozu, sledujte parametr čidla teploty nasávaného vzduchu na diagnostickém přístroji. Naměřená hodnota má být mezi -38 a +149°C (-38 a +300°F) v závislosti na aktuální teplotě okolí a provozních podmínkách vozidla.
Nechte vozidlo fungovat za podmínek pro provoz DTC. Můžete ho také provozovat v mezích podmínek, které jste pozorovali z dat statického snímku/záznamů závad.

Testování obvodu/systému

Zapalování VYP, odpojte konektor kabelového svazku na B66 snímač teploty nasávaného vzduchu.
Zapalování VYP po dobu 90 sekund; otestujte hodnotu menší než 5 Ω mezi svorkou nízkého referenčního obvodu B a kostrou.
⇒ Jestliže přesahuje specifikovaný rozsah, zkontrolujte referenční obvod dolního signálu, jestli není přerušený nebo nemá velký odpor. Jestliže jsou testy obvodu normální, vyměňte řídicí modul motoru K20.
Zapněte zapalování a na diagnostickém přístroji ověřte, jestli je parametr snímače IAT nižší než -39°C (-38°F).
⇒ Pokud je hodnota vyšší než specifikované rozmezí, otestujte obvod signálu, svorka A, zda nevykazuje zkrat vůči kostře. Jestliže jsou testy obvodu normální, vyměňte řídicí modul motoru K20.
Namontujte spojovací kabel s pojistkou 3 A mezi svorku signálního obvodu A a uzemněním. Pomocí diagnostického přístroje ověřte, zda je hodnota parametru Čidlo IAT vyšší než 130°C (266°F).
⇒ Pokud je hodnota nižší než specifikovaný rozsah, otestujte obvod signálu, zda nevykazuje zkrat na napětí, přerušení nebo vysoký odpor. Jestliže jsou testy obvodu normální, vyměňte řídicí modul motoru K20.
Pokud jsou testy všech obvodů normální, otestujte nebo vyměňte snímač teploty nasávaného vzduchu, B66.
Orlando 1.8 Benzin

David 11
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: stř lis 27, 2019 06:01

Re: Chybové hlášení

Příspěvek od David 11 » sob bře 14, 2020 14:08

Děkuji nevíte ještě kde najdu čidlo teploty

Odpovědět

Zpět na „Diesel“