Neřadí automat

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Jirža
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: úte lis 19, 2019 23:21
Bydliště: Praha

Neřadí automat

Příspěvek od Jirža » stř lis 20, 2019 20:28

Dobrý den, stala se mi taková věc. Jde o vozidlo Captiva 2.2D LNQ / AT 4x4, r.v 2011, najeto 94 00tis km. ( jde o šestitsupňpovou převodovku ) Po tom co jsem zastavil a vypnul zapalování, jsem již nenastartoval. Bylo to baterií, koupil jsem novou a vozidlo nastartoval. Potom jsem zařadil stupeň pro pohyb a nic. Zkusil jsem zpátečku a nic. Napojil jsem to na diagnostiku a ta nic neukazuje. ( Delphi 150 ) ( žádná závada na převodovce ) Podotknu, že poslední dojezd byl hladký a bez problémů. Olej z auta neteče, relátka se jeví v pořádku. ( popřehazoval jsem je mezi sebou - samozřejmě stejné za stejné ). Pojistky OK. Nechal jsem to 10 minut bez baterie, také to nepomohlo. Auto startuje, ale převodovka ani necukne. Není nic slyšet, žádné přeřazení, žádné skřípání, nebo bouchání atp. Nic nesmrdí. Na diagnostice nejde vstoupit do elektroniky převodovky. V origo servisu mi řekli, že je nutné to napíchnout na origoš diagnostiku, tak jsem ji objednal, tak do týdne by tu měla být. Nemáte někdo zkušenost s tímto problémem? V servisu na automaty, kde jsem zavolal pro radu straší se startovací cenou opravy převodovky od 20 do 40 tis, ne li víc.Děkuji za přínosné podněty a přeji hezký večer všem :)

Reklama
 

Jirža
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: úte lis 19, 2019 23:21
Bydliště: Praha

Re: Neřadí automat

Příspěvek od Jirža » úte pro 03, 2019 23:20

Tak po dlouhé době další poznatek - teplota řídícího modulu spojky -40 °C- To bude asi blbost, že? Přitom vypočtená teplota spojky 3 °C. Nemám na to auto moc času, rady tu také nejsou, tak to chvilku potrvá. ( Použitá sonda je Delphi DS150E).

Uživatelský avatar
LordMMX
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1183
Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Bydliště: Halič /SVK/
Kontaktovat uživatele:

Re: Neřadí automat

Příspěvek od LordMMX » úte pro 03, 2019 23:22

pokiaľ teplota riadiaceho modulu píše -40°C je možné, že je problém so snímačom teploty a zrejme je tam teplotná poistka aby nedošlo k poškodeniu v prípade že auto jazdí v oblasti kde tieto teploty reálne sú (sibír napríklad), vtedy zrejme je možné uviesť auto do pohybu až keď sa motor a prevodovka zohrejú na určitú teplotu a práve na to je tam ten teplotný snímač. Ale to len tipujem, nakoľko nemám automat a ani captivu.
Daewoo Evanda 2.0 LPG - Výpravcova
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea

Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“