Stránka 1 z 1

hlava válců po go

Napsal: sob srp 31, 2019 07:25
od jackous
Přátelé, nechal jsem udělat go hlavy výměna bufer ventilů, zabroušení a celkové srovnání hlavy, koupil jsem nové hydrostavy i koníky. Otázka je nastavují se nějak ventily nebo tohle se děje samo?

Re: hlava válců po go

Napsal: sob srp 31, 2019 23:51
od conpet
Jestli tam máš hydroštely tak je to automat , nic nenastavuješ. Jestli kecám, tak mě opravte :lol:

Re: hlava válců po go

Napsal: ned zář 01, 2019 09:25
od jackous
jojo hydroštely :) motor běží jen v nízkých otáčkách se dusí. tento problém mi to sem tam dělalo i před tím. nějaký typ... můžete to dělat třeba špatně čerpadlo?

Re: hlava válců po go

Napsal: ned zář 01, 2019 12:32
od LordMMX
treba skontrolovať palivovú lištu a vstrekovače. taktiež sviečky.

ventily sa nastavujú samé hydroštelami.

Re: hlava válců po go

Napsal: ned zář 01, 2019 14:34
od jackous
Dobré, zkoušel jsem postupně odpojovat vstriky na prvom "jel" motor dalej zapojil zadna změna odpojil druhý motor chipnul třetí takže odpojil jsem čtvrty motor "jel" dalej. To by asi takto nemělo být... takže vstriky ko?

Re: hlava válců po go

Napsal: ned zář 01, 2019 17:04
od Richard
Když sundáš lištu i se vstřiky, tu podržíš zapojenou nad nějakým větším hadrem, nebo nádobou a někdo ti zkusí nastartovat uvidíš jak vstřiky stříkají jestli je některý přicpaný bude jen prskat či kapat.... ze správného vstřiku by měl vystříknout kužel krásně rozprášeného benzínu..... vše lišící se od toho kuželu je špatně....
vstřiky je dají vyčistit např. ultrazvukem, někdo prý na čištění používá i neředěný VIF - pokud čištění nepomůže je třeba vyměnit vstřik - není to až tak drahé ;)
Tlak v liště vstřikovačů by měl být tak 3-3,5 baru, to je třeba taky zkontrolovat ...... pokud tam tolik není je možná v háji čerpadlo, nebo totálně ucpaný filtr,
to bys poznal tak, že tlak v liště klesne při běhu motoru.... prostě staticky těch 3,5 baru čerpadlo dá, ale při odběru už ne ;)

Re: hlava válců po go

Napsal: ned zář 01, 2019 17:17
od jackous
filtr jsem menil, nějaké vstriky jsem nasel od Bosche kolem 700,- měřil jsem je na ohm a jeden měl 12KOhm, 18ohm, 15ohm, 34ohm. Jakým způsobem se měří ten tlak v liště?

Re: hlava válců po go

Napsal: ned zář 01, 2019 19:46
od Richard
Na liště bývá takový "Ventilek s čepičkou" jako u kola - slouží k odvzdušnění a i k tomu měření tlaku - tlakoměr si můžeš vzít jakýkoli, třeba i ten na kola, ale počítej s tím, že ho pak nejspíš vyhodíš (gumová těsnění ti benzín zničí) ;)

pokud tam ventilek není, bude tam jednou hadicí vstup - přívod paliva a druhou hadicí přepad, součástí lišty by měl být i přetlakový ventil, který udržuje těch cca 3,5 baru (i zde může být problém) a nadbytek benzínu vrací zpět do nádrže - tedy druhá hadička po jejím odpojení bys přes nějakou redukci mohl změřit tlak v liště

Ale jak píšu výše, vyndej celou lištu i se vstřiky a asi i vyšroubuj svíčky...... pak ať ti někdo nastartuje - stačí pár otáček a hned uvidíš jak na tom vstřiky jsou ;) pokud budeš "super" pečlivý použiješ 4 nádobky a v tom případě by mělo být množství paliva ve všech nádobkách přibližně stejné.... neřeš mm ale řeš 1/3 nebo poloviny rozdílů ;)

Re: hlava válců po go

Napsal: úte zář 03, 2019 19:02
od jackous
tak jsem sundal lištu včetně vstřiku a hned jsem objevil problém neťestnost těsnění, jsou úplně střele a kolem dvou byl naprostý humus. Nevíte jestli se bude dát tyto těsnění někde sehnat? díky za tipy.

Re: hlava válců po go

Napsal: stř zář 04, 2019 08:59
od Richard

Re: hlava válců po go

Napsal: úte zář 24, 2019 17:34
od jackous
test tlaku ve válcích dopadnul dobře dokonce top. :-) vstřiky přetěsněny,ale problém stále zůstává,když nastartuju motor jede nepotřebuje mě, po chvilce se začne dusit. Když ho vypnu znovu nastartuju jede chvilku ok. Jinak při volnoběhu prostě ne když ho vytočím motor se probudí a jede, ale musím ho točit.
Může to dělat třeba palivové čerpadlo? (bude tam 22let) nebo se zaměřit spíše na maf,map senzory? diky za tipy.