Stránka 1 z 1

Kolísání napětí u Cruze 1,4 benzín 103kw 2012

Napsal: úte zář 18, 2018 06:37
od carp.david
Nevíte někdo, čím by mohlo být způsobeno kolísání napětí? Alternátor je v pořádku, byl venku na testovací stolici, dává správné hodnoty (počítali s vadným regulátorem, takže měli připravený nový, se starým i novým byly hodnoty stejné). Po nastartování je napětí 14-15V, ale asi po 30s padne na 12,3V. V průběhu jízdy se zařazenou rychlostí bez plynu 13,5-14V, ale pod plynem opět jen 12,5. Tím pádem jen i dobíjení baterky horší a start tím pádem není na brnk ale párkrát se protočí. Palubní počítač měří napětí správně(kontroloval jsem druhým měřákem).

Re: Kolísání napětí u Cruze 1,4 benzín 103kw 2012

Napsal: úte zář 18, 2018 09:26
od Richard
No jestli tam není nějaký inteligentní nabíjení - to je teď velká móda - bohužel úplně na ho_no :roll:
Kvůli úspoře paliva altík nabíjí naplno když např. brzdíš motorem, ale když jedeš třeba po dálnici nenabíjí skoro vůbec. Pokud máš i startstop systém , je to docela pravděpodobné........ oba systémy ušetří 0,1 l benzínu na 100, ale baterka je 2x dražší než u obyčejného auta a za 3 roky je háji, starter taky dostává kapky a to nemluvím nic o axiálním ložisku na klice ........ A TO SE VYPLATÍ ;)

Re: Kolísání napětí u Cruze 1,4 benzín 103kw 2012

Napsal: úte zář 18, 2018 10:27
od carp.david
No bohužel mám StartStop systém, ale dřív mi to nedělalo. Baterku mám necelý rok novou. Hlavně nízké napětí poznám už i na stěračích a stahování okének - poloviční rychlost...což také nikdy dřív nedělalo.