Stránka 1 z 1

zakouřené koncovky výfuku

Napsal: stř čer 28, 2017 09:32
od Marek_LTZ
Zdravím pánové, chci se Vás zeptat na zkušenosti s emisemi. Mám Captivu 2.2 diesel, najeto 117 tis, po 4 letech jsem vyrazil na STK a za půl hodinky jsem odcházel jak zmoklá slepice, protože kouřivost překročena 3x ! Filtr tam mám, jezdím dlouhé trasy, ale občas mi kontrolka svítí. Teď je všude plno článků o dokonale čistých koncovkách výfuku, což tedy není můj případ. Začouzené jsou fest. Po neúspěchu jsem jel do servisu, tam mi řekli, ať jim to tam nechám, že udělají statickou regeneraci a pak mi rovnou vyřídí technickou. To se taky stalo, auto prošlo. Já u toho nebyl. Ale vrtá mi hlavou, proč když je všechno v pořádku a filtr mám, motor nemám chipnutej, prostě nic jsem s tím nedělal, tak čím to ? Nerad bych zažil v cizině situaci, že mě třeba v Rakousku kouknou policajti na výfuk, pošlou na emise u nich a jedu domu stopem .. Máte fakt koncovky, do kterých sáhnete bílou rukavicí a je to čistý ? Zvažuji to BG čištění filtru, nevím. Předem díky za názory. Marek

Re: zakouřené koncovky výfuku

Napsal: úte črc 11, 2017 00:48
od Peter1234
No tak teraz si ma trošku postrašil... Ja mám 2.0 z 2008 114k km a koncovky výfuku mám ako keby ich niekto vysypal uhlím takže neviem no... každopádne idem 18.7. na technickú a uvidím ako dopadnem. No každopádne za tie sadze môže všeličo... tam nejde len o jazdenie ale tam ide aj o to čo leješ do nádrže, aditíva, druh nafty, čističe a neviem čo všetko ešte... a čistenie filtru nejakou chémiou je otázne ale ja používam od Protecu nejaké veci ale neviem no...

Re: zakouřené koncovky výfuku

Napsal: úte črc 11, 2017 08:05
od Laco71
Captiva nie je BMW X5 ....

Aj jedno aj druhé je auto , aj jedno aj druhé ma DPF filter...... :oops: :shock: :roll: