Stránka 1 z 1

čerpadlo nebo vstřiky???

Napsal: pon říj 12, 2015 19:43
od pachota
Dobrý den, potřeboval bych informaci, jestli mohu nějak zkontrolovat jestli dává benzínové čerpadlo správný tlak. Mám daewoo kalos r.v.2004 1.4 69kW LPG - při startech za studena jede motor jen na 3 nebo 2 válce. Když si pohraju s plynem tak ho dostanu do otáček - pedál držím stejně ale otáčky po chvíli padají. Po tom co se motor trochu zahřeje (podle okolní teploty) tak automat přepne na LPG a motor jede bezchybně. Proto si myslím že problém je v benzínové části.
V servisu prý zkontrolovali vstřiky - vyčištěno ultrazvukem - ale nic
Pak jsem vyměnil svíčky - nic
foto svíček
foto svíček
Vyměnil jsem palivový filtr - nic
Takže mi zůstává čerpadlo - že by nedávalo správný tlak - anebo je něco s těmi vstřiky - člověk jim nekouká pod ruce (jejich vyhodnocení bylo že jsem někde natankoval nějaký sajrajt - měli v dané době několik případů-benzín jsem vyjel na rezervu a dotankoval ověřeným benzínem-beze změny)
Podotýkám že auto toho moc nenajezdí, protože manželka dostala práci v místě, takže vyjede tak jednou týdně 20-30km.

Máte nějakou radu??? Nebo kdyby byl někdo na Ostravsku - kdo by pomohl???

Re: čerpadlo nebo vstřiky???

Napsal: úte říj 20, 2015 12:48
od Serpico
...tipuji to na zasraný vstřiky od LPG, tlak čerpadla u nessí je okolo 3atm.

Mějte se fajn

Re: čerpadlo nebo vstřiky???

Napsal: úte říj 20, 2015 18:23
od Richard
Dovolím si Serpica upřesnit, vstřiky nejsou zasraný od LPG, ale od benzínu, jde o to, že pokud motor jede na LPG vstřiky na benzín nepracují, jsou zavřené a to třeba 3 hodiny jízdy a po vypnutí horkého motoru se ještě víc ohřejí, ta trocha paliva co v nich je se částečně nebo úplně odpaří a tím ze sraček v benzínu (různé příměsy) časem omezí množství paliva co vstřiky dodají.... V případě studeného startu vstřiky nestříkají, ale "cákají" do motoru palivo a to zanešený - zarostlý vstřik není schopen dodat, proto se motoru nechce makat........
Palivová lišta má na sobě takový ventilek (některý auta ho nemaj) jako je na kole a v případě že je vše v pořádku měl by tam být naměřen tlak cca 3 - 3,5 baru ..... pokud je tlak nižší je možná závada v čerpadle, či ve filtru paliva.....
Každopádně pokud motor jede bezchybně na LPG , je jasný směr, kterým se vydat = palivový systém

Re: čerpadlo nebo vstřiky???

Napsal: stř říj 21, 2015 13:05
od Serpico
Richarde díky za upřesnění, je na místě, nemám zkušenosti s LPG a sraček příměsí oficiálně dodávaných do paliva tedy aditiva, je dost ale ty by měli právě čistit vstřiky, dlouhodobě používám STP na čistění vstřiků a palivové soustavy a zatím nemám probém se vstřiky ovšem nejezdím na LPG i neoficiálně dodávané pro tzv. pajcování benzínu pro krácení spotřební daně bylo v minulosti také dost, teď se situace s pajcováním lepší dle ČOI. Čistil jsi někdy hořáky na vařičích od propan butanu, viděl jsem to u kamaráda byly pěkně zasraný. Jasně srovnávám jabka s hruškami ale prostě LPG beru jenom jako náhradní palivo. No viděl jsem u palikxe rozdělaný motor zhuntovaný proběhem na LPG to mě stačilo. Jo něco jiného asi bude z fabriky nastavený auto na CNG s jinými ventily, sedly ventilů, písty prostě uzpůsobené na tyto provozní podmínky, vyšší teploty aj.

Mějte se fajn