Stránka 1 z 2

Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: pon črc 13, 2015 12:02
od simone
Ahoj. Uz si neviem rady...auto startuje perfektne. Ak stoji na mieste a pridavam.plyn je vsetko v poriadku. Avsak pri jazde semtam vynecha (zacuka)..hlavne ak intenzivnejsie pridam plyn....
Doteraz som vymenil.sviecky kable, cievky. Bez zmeny. Nechapem preco cuka iba ak auto ide..ak stoji je v poriadku.....

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: pon črc 13, 2015 20:35
od Richard
jsem na tom stejně, teď jsem ujel 400 km po výměně kabelů, svíček a v pohodě, ale z ničeho nic zas chvilka kdy motor mi cuká v cca 140 na dálnici na tempomat a pak po cca 2 km zas v pohodě...... :-( taky nevím co s tím.... cívka se mi zatím nechce měnit, spíš mi to připadá jako občasný problém nějakého čidla (klika - vačka-poloha škrtící klapky, teploty nasávaného vzduchu) lamda nedávno kontrolována a prý v pohodě... spotřeba je taky v normě cca 10lt LPG ........taky nevím...budu muset navštívit palikxe kvůli diagnostice, třeba budu pak chytřejší

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: stř črc 15, 2015 21:05
od peter1987
A v akom stave máš vzduchový filter? A mne keď trhalo, tak pomohlo výmena filtra a vyčistenie škrtiacej klapky. Poprípade ešte vymeniť palivový filter.

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: stř črc 15, 2015 21:45
od conpet
Oba máte LPG , dejte těm motorům aspoň občas ochutnat natural 95 :roll: ať poznají co je dobrý :mrgreen:

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: stř črc 15, 2015 22:12
od Petr S.
conpet píše:Oba máte LPG , dejte těm motorům aspoň občas ochutnat natural 95 :roll: ať poznají co je dobrý :mrgreen:
Já jezdim taky na LPG a vpohodě. Chlapci podívejte se na hadici,co jde z air boxu do motoru,jestli není prasklá. Měl jsem to na Kadettu a dělalo to hrozné věci.

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: čtv črc 16, 2015 08:58
od Richard
Tu hadici jsem měl celou venku, ohýbal jsem jí ale vše OK...... připadá mi jako nejpravděpodobnější důvod te reostat, který hlásí ř.j. polohu škrtící klapky...... protože co jinýho, kromě zapalování je společný pro obě paliva ?

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: čtv črc 16, 2015 16:10
od peter1987
pri poruche potenciometra skrtiacej klapky by sa ti rozsvietilo na palubovke kontrolka emisii a mal by si vysoky volnobeh.. popripade este skus vycistit egr ventil..a lambda je ok?

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: čtv črc 16, 2015 21:42
od Richard
grilovaný kuře mi na LPG svítí furt co ho mám..... cca 8 let..... neřeším to a používám jako kontrolku jízdy na LPG :D Na benzín po cca 100 metrech zhasne a nesvítí.... volnoběh je OK akorát při změně režimu motoru např. při plynulém přidání jakoby na moment vynechá - jakoby cukne a pak jede normálně, stejně tak to dělá když plynule ubereš tak si jakoby na moment přidá a cukne ..... vzduchový filtr je v pohodě..... palivový nevím ale startuje to OK , plynový měněn před cca 2 měsíci při revizi...... foukání mám do sání BRC žádný vstřiky.... EGR zaslepen hadičky podtlaku utěsněny , spotřeba LPG je kolem 10lt, což není tak hrozný....a je furt stejná

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: pát črc 17, 2015 21:28
od peter1987
senzor klukovky: medzi pinom 1 a 2 musis namerat 400-600ohm-ov
senzor chladiacej kvapaliny : pri 20stupnoch- 3520ohm-ov
pri 30 -2238ohm-ov
pri 40 -1459ohm-ov
senzor klepani( knock senzor): dotykova plocha medzi blokom a senzorom musi byt bez korozii a cisty
1. lambda( prevadzkova teplota):medzi fialovym a bielym kablom 0,1V - 0,9V
snímač rýchlosti vozidla: pri zapnutom zapalovani (nenastartovane auto) dve krajne kontakty A-C 11-14V
zapalovacia cievka: medzi 1-4 5550ohm-ov
medzi 2-3 5550ohm-ov
senzor polohy skrtiacej klapky: A-B 6900ohm
A-C (skrt. klapka zatvorena) 5770ohm
A-C (skrt. klapka otvorena) 1970ohm
cidlo teploty nasavaneho vzduchu: 20stupnov 3520ohm
30 2238ohm
40 1459ohm
alebo jednoduchsie na diagnostike pozriet chyby:-)

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: pát črc 17, 2015 21:36
od peter1987
este som zabudol map senzor: zapalovanie zapnute (nenastartovane) A-C 5V , B- zem 4V minimalne
na volobehu B- zem 1-1,5V , akceleracia B-zem 4,5 - 5V

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: ned črc 19, 2015 17:44
od Richard
super .... díky ty hodnoty si někam poznamenám, asi jsou i dílenské příručce...... ted jsem zas jel cca 400 km směs dálnice a okresky sem tam zapnutá klima okresky 100-110 dálnice 140 a za celou dobu se žádná závada neobjevila auto jelo normálně , spotřeba LPG trochu větší 10,77 ale z těch 400 bylo tak 200km dálnice (140) s klimou , tak nevím asi sleduju u toho auta moc blbostí..... pustím to z hlavy pustím radio a budu se kochat doku něco neupadne :D pak tu závadu určitě najdu....

Napsal: stř črc 22, 2015 06:11
od simone
No zatial vymenene znova sviecky, kable zapalovania a modul.cievky. A stale nic...auto pri zrychleni trha...na volnobeh ide jak hodinky. Robi tak aj.na benal.aj na lpg..kde mam hladat???

Napsal: stř črc 22, 2015 06:11
od simone
No zatial vymenene znova sviecky, kable zapalovania a modul.cievky. A stale nic...auto pri zrychleni trha...na volnobeh ide jak hodinky. Robi tak aj.na benal.aj na lpg..kde mam hladat???

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: stř črc 22, 2015 06:14
od simone
peter1987 píše:senzor klukovky: medzi pinom 1 a 2 musis namerat 400-600ohm-ov
senzor chladiacej kvapaliny : pri 20stupnoch- 3520ohm-ov
pri 30 -2238ohm-ov
pri 40 -1459ohm-ov
senzor klepani( knock senzor): dotykova plocha medzi blokom a senzorom musi byt bez korozii a cisty
1. lambda( prevadzkova teplota):medzi fialovym a bielym kablom 0,1V - 0,9V
snímač rýchlosti vozidla: pri zapnutom zapalovani (nenastartovane auto) dve krajne kontakty A-C 11-14V
zapalovacia cievka: medzi 1-4 5550ohm-ov
medzi 2-3 5550ohm-ov
senzor polohy skrtiacej klapky: A-B 6900ohm
A-C (skrt. klapka zatvorena) 5770ohm
A-C (skrt. klapka otvorena) 1970ohm
cidlo teploty nasavaneho vzduchu: 20stupnov 3520ohm
30 2238ohm
40 1459ohm
alebo jednoduchsie na diagnostike pozriet chyby:-)
Kde vsade su tie cidla??

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: ned črc 26, 2015 19:27
od peter1987
simone píše:
peter1987 píše:senzor klukovky: medzi pinom 1 a 2 musis namerat 400-600ohm-ov
senzor chladiacej kvapaliny : pri 20stupnoch- 3520ohm-ov
pri 30 -2238ohm-ov
pri 40 -1459ohm-ov
senzor klepani( knock senzor): dotykova plocha medzi blokom a senzorom musi byt bez korozii a cisty
1. lambda( prevadzkova teplota):medzi fialovym a bielym kablom 0,1V - 0,9V
snímač rýchlosti vozidla: pri zapnutom zapalovani (nenastartovane auto) dve krajne kontakty A-C 11-14V
zapalovacia cievka: medzi 1-4 5550ohm-ov
medzi 2-3 5550ohm-ov
senzor polohy skrtiacej klapky: A-B 6900ohm
A-C (skrt. klapka zatvorena) 5770ohm
A-C (skrt. klapka otvorena) 1970ohm
cidlo teploty nasavaneho vzduchu: 20stupnov 3520ohm
30 2238ohm
40 1459ohm
alebo jednoduchsie na diagnostike pozriet chyby:-)
Kde vsade su tie cidla??
Ktory presne potrebujes?