Fridex do Nubira 1.6 16V 1998

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Petrus
Příspěvky: 5
Registrován: pát led 09, 2015 21:00

Fridex do Nubira 1.6 16V 1998

Příspěvek od Petrus »

Dobrý den, před asi půlrokem jsem si koupil postarší Nubiru 1.6 16V rok výroby 1998, chápu že jde o starší auto a se závadami se musí počítat, ale jak přišla zima, říkám si že radši vyměním chladicí kapalinu, člověk nikdy neví. Vypuštěno, doleju fridex s destilkou v poměru 1/1, říkám v pohodě... za dva dny jedu na delší trasu mimo město a najednou mi začne vařit motor. Zastavím, otevřu nádobku a nádobka prázdná... Nouzově jsem dolil destilku co vezu s sebou a náhle vše v pořádku, dojel jsem zpět, teplota normální a tak.. pár dní jsem s tím tak jezdil, koupil jsem nový fridex a druhý den zase... jedu, začnu vařit a nádobka prázdná. Doleju destilku a vše chladí jak má. Pokus číslo tři, naleju fridex, jedu a fridex zase vytekl... Jsem v podstatě amatér co se týče aut, nemá někdo aspoň trochu tušení čím by to mohlo být, že dokud je tam jen voda tak drží, ale jak naleju fridex, tak okamžitě vyteče? Děkuju za každou odpověď :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Fridex do Nubira 1.6 16V 1998

Příspěvek od conpet »

při tý první výměně po naplnění jsi to jen dolil na risku , nebo motor ohřál a po té dolil na správnou úroveň ? připadá mě to jako by to nebylo plný , nebo zavzdušněný , ale na dálku se těžko opravuje , jestli tam je voda nebo fridex je snad jen rozdíl v bodu varu. žere vodu motor nebo někde vytejká ?
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Petrus
Příspěvky: 5
Registrován: pát led 09, 2015 21:00