Stránka 1 z 1

Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: pon zář 29, 2014 11:02
od HonzaKLE
Zdravím kolegy.
Tak jsem absolvoval výměnu EGR ventilu a auto opět spadlo do nouzového režimu, dle diagnostiky čidlo na sání vzduchu hlásí nekorektní hodnoty. Mám jenom smůlu nebo je to normální?

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: pon zář 29, 2014 14:26
od TIBI77
Kolega ma 2.2D 160ps a bez problemov :!:
Mne na orlande opravovali kable.Vraj senzor vzduchu bol OK.Ale vraj nieco bolo s kontaktom,tak riadiaca dostavala zle udaje.
Tak ked ti budu menit ten ventil nech pozru aj kabelaz.
:PP:

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: stř říj 01, 2014 08:42
od HonzaKLE
Tak včera výměna čidla v sání + přehrání software. Zatím auto jede.
Rádio po opravě (výměna CD mechaniky a zvukového procesoru) se vrátilo na své místo.
Všechny opravy zatím v záruce, auto je 2 roky staré, najeto 30 tis. km.
Ještě mě trápí pískající zadní brzdy.

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: stř říj 01, 2014 14:16
od TIBI77
HonzaKLE píše:Tak včera výměna čidla v sání + přehrání software. Zatím auto jede.
Rádio po opravě (výměna CD mechaniky a zvukového procesoru) se vrátilo na své místo.
Všechny opravy zatím v záruce, auto je 2 roky staré, najeto 30 tis. km.
Ještě mě trápí pískající zadní brzdy.
Daj vediet ak by to zasa blblo :PP:

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: čtv říj 09, 2014 21:50
od HonzaKLE
Nové zprávy z vývoje závady.
V sobotu výlet po dálnici do Prahy, auto 2x spadlo do nouzového režimu vždy v kopci tzv. "pod plynem", kopce na čtvrtý rychlostní stupeň mezi kamiony ...... po cca 30 km zpět do normálu (asi chytly saze :D ).
Dnes návštěva servisu. Při příjezdu vládl optimismus, totožné auto se stejnou závadou bylo poléčeno kolegy v sesterském servisu (prasklá hadice mezi turbem a motorem). Po 3 hodinách bylo po optimismu, závada se nepotvrdila. Dle chybového hlášení uloženého v software se ztrácí tlak v sacím systému - netěsnost potrubí, chladiče stlačeného vzduchu, ...
Mechanici však nenašli žádnou netěsnost, dotáhly se alespoň všechny spoje a budeme zase zkoušet.
O vývoji budu dále informovat.

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: pát říj 10, 2014 14:38
od TIBI77
Mas zaznam o servise!
Toto uz zavana vratenim penazi za auto!
:PP:

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: úte říj 21, 2014 10:46
od HonzaKLE
Tak hlásím další vývoj v řešení závady.
Jelikož auto i po další opravě tvrdohlavě padá do nouzového režimu, napsal jsem e-mail na Chevrolet ČR. Přístup servisu se poté zlepšil, zapůjčili mi například náhradní vozidlo Chevrolet Orlando, nicméně stále pokračuje hledání závady. Stále se hledá netěsnost v sacím potrubí, protože čidla ukazují na nesoulad v množství nasávaného a stlačeného vzduchu. Dle technického sdělení Chevroletu, pokud se nenajde mechanická příčina (napsali kde má ještě servis hledat) je na vině software, nová verze by měla být k dispozici koncem roku. Protože už jsem reklamoval stejnou závadu několikrát a servisu jsem pohrozil odstoupením od smlouvy nedají mi auto dřív dokud nebude závada odstraněna. Tak uvidíme ....

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: úte říj 21, 2014 17:49
od smire666
To náhradné auto máš predpokladám na celú dobu odstraňovania závady...?

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: úte říj 21, 2014 22:21
od TIBI77
Uz musia mat s teba hlavu v smutku! ;)
Nic im nedaruj :!:
Neviem ci by som mal tolko trpezlivosti ako ty,asi by som chcel peniaze spät!
Drzim palce.Daj zasa vediet.
:PP:

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: stř říj 22, 2014 17:21
od HonzaKLE
Ono to s tím vracením peněz není až tak jednoduché. Auto bylo kupováno na IČO tudíž podle obchodního zákoníku, dle právníka to je cesta na dlouho a ne zrovna levná. Zatím preferuji opravu, servis mi vyšel vstříc bezplatným zapůjčením auta po dobu opravy.

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Napsal: pon lis 03, 2014 18:40
od HonzaKLE
Zdravím kolegy!
Tak jsem si po 11-ti dnech vyzvedl Captivu ze servisu.
Dle sdělení servisu se měnila klapka v sání + čidla + kompletní rozebrání a nové sestavení sacího traktu. Závada byla pravděpodobně v gumovém "O" kroužku mezi potrubím a kolenem které bylo částečně shrnuté a bylo na běžně nepřístupném místě, proto ta úplná rozborka. Aby toho nebylo málo, ráno po stání na mrazu v servisu se auto nepodařilo nastartovat, rozsypaná baterie. Následovala výměna za novou (v záruce po dvou letech). Cena nové baterie údajně 6 tis. Kč jelikož je kvůli start-stop systému typu AGM. Zatím auto jede tak uvidíme, třeba už budu mít pokoj.
Místo Captivy mně servis zapůjčil Orlando 2.0 VCDi 120 kW které jezdilo velmi pěkně, škoda ale hlučného podvozku.