Mastná špina, alebo únik kvapaliny v motorovej časti

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Uživatelský avatar
Boeing737
Příspěvky: 1883
Registrován: ned čer 10, 2012 02:27

Mastná špina, alebo únik kvapaliny v motorovej časti

Příspěvek od Boeing737 »

Ahojte!

Už som to dávnejšie chcel odfotiť,ale nejako som nemal čas.
Tento "sajrajt" je normálny? Podľa servisu áno,ale im už neverím nič,tak sa radšej spýtam tu.
Auto ide ok, diagnostika ok, kontrolky ok, spotreba ok, olej ok..... akurát mi málo uniká chladiaca kvapalina. Chevy servis tvrdil, že je to klimatizáciou,ale aj cez zimu? Nalejem kvapalinu pri studenom motore po označenie a po cca.1000 km je pod ryskou tak 1 cm. ešte do žiadneho auta som nedolieval chladiacu zmes,tak neviem. Doplnil som aj klímu,lebo tam má byť 0,500g a bolo tam cca.0,300g, tak možno si klíma "kradla" z chladiacej kvapaliny? Keď som ju doplnil,tak sa to možno upraví. je to blbosť,ale už som z tých odborníkov v servise na nervy.
Auto nemá spodný kryt motora tak beriem, že motor bude špinavý, ale tieto "výtoky"...no neviem, skúste nejaké názory.
Je to nové Aveo T300 1.2 63kW, 46000 km, nedávno som bol na výmene oleja a filtrov.
Přílohy
P1190471.JPG
Naposledy upravil(a) Boeing737 dne stř čer 25, 2014 21:10, celkem upraveno 1 x.
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Boeing737
Příspěvky: 1883
Registrován: ned čer 10, 2012 02:27

Re: Mastná špina, alebo únik kvapaliny v motorovej časti

Příspěvek od Boeing737 »

...ani toto sa mi nezdá, či?
Přílohy
P1190474.JPG
P1190473.JPG
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Mastná špina, alebo únik kvapaliny v motorovej časti

Příspěvek od Richard »