Vola ventilou

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
Uživatelský avatar
janci
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 55
Registrován: úte kvě 28, 2013 05:49
Bydliště: Bratislava :)

Vola ventilou

Příspěvek od janci » pon pro 02, 2013 19:28

Chlapy vie niekto ako je to s volou ventilou na našom motore 1.8 F18D4 , je tam hydronastavenie alebo mechanicky?
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))

Reklama
 

Laco71
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Vola ventilou

Příspěvek od Laco71 » čtv pro 05, 2013 11:18

Nepotrebuješ riešiť žiadnu voľu ventilov... :x

Ten motor je stavaný na to aby vydržal min.300 000 km, bez otvarania ,
len s vymenou rozvodov ,sviečok a oleja samozrejme

ak bude mať viacej ako 300 000 potom urobiš kompletny repas hlavy daš všetko nové tam /pravda ak sa to ešte vyplatí/ :o)

a jazdiš zasa 300 000 km, pokiaľ neumreš dovtedy.... :mrgreen: :((

Predoš
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 103
Registrován: pon kvě 13, 2013 13:30
Bydliště: Praha

Re: Vola ventilou

Příspěvek od Predoš » čtv pro 05, 2013 11:44

Laco71 píše:Nepotrebuješ riešiť žiadnu voľu ventilov... :x

Ten motor je stavaný na to aby vydržal min.300 000 km, bez otvarania ,
len s vymenou rozvodov ,sviečok a oleja samozrejme

ak bude mať viacej ako 300 000 potom urobiš kompletny repas hlavy daš všetko nové tam /pravda ak sa to ešte vyplatí/ :o)

a jazdiš zasa 300 000 km, pokiaľ neumreš dovtedy.... :mrgreen: :((
...tak tady bych se držel trošku při zemi, benzín rozhodně není v dnešní době stavěn na 300t, ty vysoké ot. ho odvařej daleko dřív
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F

johns
Stále na netu
Stále na netu
Příspěvky: 184
Registrován: čtv srp 15, 2013 21:11
Bydliště: NMnV

Re: Vola ventilou

Příspěvek od johns » čtv pro 05, 2013 13:15

Laco71 píše:Ten motor je stavaný na to aby vydržal min.300 000 km, bez otvarania ,
len s vymenou rozvodov ,sviečok a oleja samozrejme...
Tak teoriu mame za sebou a prax mozes vidiet na vrakoviskach. Kazdy kus a kazdy sofer je jedinecny. Bavit sa o idealnych laboratornych podmienkach je pre bezneho uzivatela nepodstatne.
Daewoo Lanos 1,5 63kW 1998 HB-5Dv, 27U - uplne bez vybavy (bez kurvitok).

Laco71
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Vola ventilou

Příspěvek od Laco71 » sob pro 07, 2013 16:12

Stojim si za tým,čo som napísal

a aj to doložím realnymi dokazmi...

Zatiaľ má moje Orlando nabehaných 25 000 km za 9 mesiacov prevádzky,

a pevne verím,že ďalších 275 000 na ňom určite najazdím, bez toho aby bola potrebná GO motora

Keď som mal Espero, tak to tiež ťahalo cez 300 000 km z toho posledných 150 000 km,vylučne na LPG.

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3486
Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Bydliště: Praha

Re: Vola ventilou

Příspěvek od Richard » sob pro 07, 2013 18:32

Víš Laco nechci ti brát iluze, ale tím že je obrovský tlak na cenu tak se šetří kde může sedla ventilů se udělaj z materialů co stěží vydrží provoz na benzín, místo hydroštelů už se dávaj podložky, ložiska už nejsou specifikovány tak aby vydržely nejméně 150k km ale aby vydržely max. 80k km a tak jde kvalita kam? do prdele......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Uživatelský avatar
janci
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 55
Registrován: úte kvě 28, 2013 05:49
Bydliště: Bratislava :)

Re: Vola ventilou

Příspěvek od janci » ned pro 08, 2013 00:08

myslim že skontrolovat volu pri vymene rozvodoch neni problem, poznam Orla s 140tis a žiaden problem s motorom, bez LPG, cely servis, spinač zadnych dveri, baterka, interkuler. Ja dufam že 300 tis bez problemou zvladne a potom sa uvidi, Octavka 1.6 75kw 400tis za 5 rokou na LPG a je ako nova :-) tak Chevy dufam že pojde tiež tak. Ale k veci je tam klasicke nastavenie alebo podložky, hydro asi nemame :-(
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))

johns
Stále na netu
Stále na netu
Příspěvky: 184
Registrován: čtv srp 15, 2013 21:11
Bydliště: NMnV

Re: Vola ventilou

Příspěvek od johns » ned pro 08, 2013 11:13

Ludia, tu nikto netvrdi ze ten motor nezvladne 300k alebo ze je nerealne zvladnut aj pol melona, ale tvrdit ze tolko vydrzi kazdemu je dost odvazne. Servisy vam tiez mozu realne dokladovat kopec rozbitych motorov ktorym nieje este ani 100k. Jeden motor moze odpisat nezodpovedny vodic alebo styl jazdy, dalsi moze doplatit na banalnu chybu ako obacajna gulicka v lozisku, ktora prdne skor ako bolo projektovane. Nezabudnite ze nie kazdy sa o svoje auto stara tak ako vy a ani to vam negarantuje ze bez problemov najazdite 300k na comkolvek...
Ved ako pisete, odisiel vam spinac dveri... podla vyrobcu tiez mal vydrzat dlhsie, nie? Dnes to je spinac, zajtra to moze byt prasklina na klukovke... a dojazdene....
Daewoo Lanos 1,5 63kW 1998 HB-5Dv, 27U - uplne bez vybavy (bez kurvitok).

Laco71
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Vola ventilou

Příspěvek od Laco71 » pon čer 10, 2019 17:30

Takže aktualizujem : EDIT :

moje Orlando ma za sebou 206 000 km, z toho 183 000 na LPG , vola ventilov upravovaná 2x
prvýkrát pri 118 000 , druhykrat pri 204 000

Odpovědět

Zpět na „Benzín“