Stránka 1 z 1

Statistika

Napsal: ned zář 29, 2013 22:01
od podivín
Tak, něco statistiky neuškodí.
Než jsem si pořídil TICO, jezdil jsem favoritem, samo sebou na plyn.
Jsem už takový šťoura a spořílek a už v mládí jsme s kolegou dělali různé spořiče benzínu, různé tipy zapalování a tak podobně.
A zase jsem šilhal po plynu a jakmile se naskytla příležitost tak už to bylo jasné.
Zelená metalíza, střešní okno, letní i zimní pneu na discích a samo plyn místo rezervy.
Chyby se začaly projevovat postupně. Hlavně v zimním období nekultivovaný běh motoru.
Nové svíčky, předstih a nic. Jeden válec měl menší kompresy. Zkusil jsem přípravek na uvolnění pístních kroužků a povedlo se, jelo to lépe, ale na volnoběh se to nějak divně převalovalo.
Tak do motoru a vyměnit rozvodový řemen.
Pak zlobil karburátor, benzín to bralo jako letadlo až se to uchlastalo. Vyměněn karburátor.
POHODA
Jinak běžná údržba, antikorozní nátěr spodku, dveře zevnitř resistinem a tak.
Ujel jsem asi tak 21600 km.
Sežralo to 193 litrů benzínu a 1333 litrů plynu.
Za celou dobu mého ježdění na krátké vzdálenosti asi tak kolem 20 km přes vesnice a po městě
byla průměrná spotřeba plynu 6,15 litru. Spotřeba benzínu celkem zanedbatelná.
TICO jezdilo dobře, ale potřeboval jsem něco trochu většího a pohodlnějšího.
Vyměnil jsem ho za OPEL AGILA a zase v plynu.
Ale něco mi zbylo náhradních dílů a tak kdo by měl zájem můžeme se domluvit.
Tady je seznam věcí:
4x letní pneu s disky zapalovací cívka nová víčko rozdělovač nový
olejový filtr nový vzduchový filtr nový.
Ještě mám ten karburátor, nějaké stěrače a taky sněhové řetězy.
Dále mám knihu „Jak na to“, vytisknutý servisní manuál v angličtině a ještě něco v ruštině s obrázkama.
Tak jestli má někdo zájem, můžeme se dohodnout, jsem od Kolína. :)