auto , vyjměte šrouby , vyjměte , vložte nové a restartujte počítač ( Bylo mi řečeno, přečtěte si nový kód )
okamžitěauto výrazně zvýšila, když svítí a mimo vysílání a pouze 50 nebo 80rpm upravena velmi dobře regulovat minimální , šel to zkusit na2 km rovně tam mého domu a bez problémů , druhý den odejít stejné , snížit ji , nebo se snaží jít ven , mám kontaktovat chlapa q je mechanik a řekl, že když to na lehce povolte TPS a q absolvoval urychlit , jsem udělal a přicestoval 1500rpm , vyšel ven , aby se pokusila šperk opětdalší den pravidelně se zastavil v roce 1500 a všechny stejné, i když je ventil vypadá stejně starý jako nový IAC jak XQ nepracuje ani odpojit aauto se chová stejně s ventilem nebo bez ventilu ( q patří selhání zvýšení q zvyšující se teplotou ) upravuje zhoršuje a výpadky , aby se staly kontinuální pěstování
z tohoto problému jsem četl něco na fóru a narazil jsem na něco, q Zkuste vyhledávání a nic a ten zatracený potenciometr (to se děje za vzduchový filtr ) je q poté, co jsem si přečetl jsem si uvědomil, q , aniž by manocie chcete paletu pomocí šroubováku a zjistěte, zda to byla chyba, ( všimněte si, že jsem to udělal s autem běh a repsondio na nic ), ani si nevšiml žádné změny a perfektní odezva při zrychlování , opravdu si nevzpomínám , pokud dal jsem mu dvě střídavě vpravo nebo vlevo , nebo i když se otočil k odchodu , jak to bylo 2 otáčky -strana, která následně připojit
a omezení ( není jistý, jestli to má co do činění s problémem na minimum ), na Vacum , která je ve středu sacího potrubí vedle vstřikovačů jako q XQ vypínač nefunguje a auto nedělá nic , a dal jsem prst a nemá sání , a doufám, že mi může pomoci , protože je to opravdu velmi náročný , že je zrychlování vozu pokaždé, když jsem krok na spojce
naději a pomozte mi prosím. a pokud můžete napsat zcela naplněna by mi pomohl hodně překládat
