Stránka 1 z 3

Rozdiel "dizajnu" rovnakého typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 21:43
od Boeing737
Ahojte!

Hľadám ALU disky a ako sa tak šprtám na nete,čítam recenzie,techn.dáta a pod.,tak som natrafil na nezrovnalosti v obrázkoch a tak som objednanie diskov radšej odložil :|
Vôbec sa v tom nevyznám,tak možno ma opravíte,že je to úplne inak.

Použijem na uvedenie príkladu AL disk PLW /PROLINE/ B 700.
Všimnite si prosím design pri 5 šroubovom prevedení a keď má disk len štyri....to môže byť taký rozdiel,alebo ide o iný model. Na stránke výrobcu som nič nenašiel.
Ako to je?

Re: Rozdiel "dizajnu" jedného typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 21:46
od Rudolf Š.
mě to přijde jako jiné kolo, protože rozdíly v počtu šroubů jsou i v počtu paprsků ;)

Re: Rozdiel "dizajnu" jedného typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 21:46
od Mefisto
Urcite bude dizajnovy rozdil mezi 4 a 5 derovymy litaky

Re: Rozdiel "dizajnu" jedného typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 21:47
od Boeing737
Ďalší príklad AL disku ANZIO TURN

Re: Rozdiel "dizajnu" jedného typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 21:49
od pejee
JJ, je to takový rozdíl. To mě taky se*e na 4 dírách, je jen málo disků 4x100, které jsou dobře vyřešené, vzhledově.

Re: Rozdiel "dizajnu" jedného typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 21:50
od Rudolf Š.
tohle zase vypadá jako jiný kolo :? já když jsem koukal po nových kolech tak jsem vždy našel kola která měla pro 4 šrouby i přizpůsobený paprsky :?

Re: Rozdiel "dizajnu" jedného typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 21:54
od Boeing737
DEZENT RE má rovnaký design aj pri rozmere napr. 4x100 a 5x100
Všimnite si napr.rozteč 4x108

Re: Rozdiel "dizajnu" jedného typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 21:57
od Boeing737
Rudolf Š. píše:mě to přijde jako jiné kolo, protože rozdíly v počtu šroubů jsou i v počtu paprsků ;)
Tak jedno je ak máš napr.5x100 a druhé ak 4x100
Paprskov je 5 resp.10...rovnako na oboch diskoch,či?

Re: Rozdiel "dizajnu" jedného typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 21:58
od Rudolf Š.
to se mi právě nelíbí jak 4 šrouby jsou rozházený po kole a zasahují do paprsků :evil: :evil: mělo by to být přizpůsobený všude a nebo by měl být neutrální střed :? :?

Re: Rozdiel "dizajnu" jedného typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 22:00
od Rudolf Š.
Boeing737 píše:
Rudolf Š. píše:mě to přijde jako jiné kolo, protože rozdíly v počtu šroubů jsou i v počtu paprsků ;)
Tak jedno je ak máš napr.5x100 a druhé ak 4x100
Paprskov je 5 resp.10...rovnako na oboch diskoch,či?
no to ano, ale jak to vypadá -P -P -P

Re: Rozdiel "dizajnu" rovnakého typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 22:00
od pejee
Když už aveo vypadá sportovně, tak ať kola taky :mrgreen:

Re: Rozdiel "dizajnu" rovnakého typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 22:04
od Rudolf Š.
OZ Racing?? jo to jsou krásný kola -i a mají takovej ten neutrální střed :D takže to vypadá dobře -i

Re: Rozdiel "dizajnu" rovnakého typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 22:05
od Boeing737
No veď to a v tomto prípade môžem vybrať len DEZENT RE,ktorý nezmení tvar ako taký.
DEZENT RE,ANZIO TURN a PLWB700 som chcel dať na Aveo na základe konfigurátora a ceny.
Dnes som to chcel objednať,ale tak teraz viem objednať iba DEZENT RE.
Je zaujímavé a dávajte si na to pozor,že v on line shopoch sa vždy píše,že je vyobrazený obrázok s piatimi dierami,ale je to to isté...nikde som sa nedočítal,že pozor! -ten disk môže vyzerať úplne inak.

Re: Rozdiel "dizajnu" rovnakého typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 22:06
od pejee
JJ, vypadají super, 16" tyhle vychází na 18 000 Kč, proč ne.. ještě pneu za 10k a máš vyřešeno -i

Re: Rozdiel "dizajnu" rovnakého typu disku kvôli rozteči

Napsal: ned bře 17, 2013 22:07
od Rudolf Š.
no on se ti tvar nezmění, ale vypadá to divně když jedna díra je mimo paprsek jedna v půlce a jedna v něm -P -P to raději se středem který se nemění a nebo kola která se přizpůsobí počtu děr -i -i -i :PP: