Stránka 1 z 1

po výměně těsnění hlavy nestartuje

Napsal: úte led 15, 2013 18:19
od barticz
Ahoj obracím se na vás s mým problémem.Měl jsem ruplý těsnění pod hlavou tak se vyměnilo ,hlava se zbrousila rozvody nové.Ale nechce chytnout motor točí jak o život ale nechytne.V konektoru na zapalovací modul je štáva ale dál už nejde.Zkoušely jsme dát jinou svíčku ale vubec žádná jiskra a po otočení klíčku vrčí relé první z prava u těch velkých pojistek a vrčí pořád neustále když je zaply klíček.Zkoušely jsme tam dávat tři jiný a pořád stejné.Svíčky jsou cejtit benzínem a benzín tam jde ale prostě to nehodí žádnou jiskru.Také jsme zkoušely jiny modul a problém stejný.Pojistky všechny v pořádku.Je to Nubira kombi r.v.99 16 16ventil prosím o radu co stím.Děkuji za odpověd

Re: po výměně těsnění hlavy nestartuje

Napsal: úte led 15, 2013 18:41
od conpet
napadá mě imobilizér, ale nubira má asi kontrolku na imo , nesvítí ??

Re: po výměně těsnění hlavy nestartuje

Napsal: úte led 15, 2013 18:45
od barticz
nesvítí ale zaráží mě že pořád cvrčí to relé dal jsem tam i jedno a to přímo řvalo to jako když to jede pořád zřějmě asi v nákým skratu

Re: po výměně těsnění hlavy nestartuje

Napsal: úte led 15, 2013 18:46
od barticz
a ještě když bylo těsnění v čudu tak jsem nastartoval protože jsem potřeboval přeparkovat a když jsem to odvážel na opravu tak už to nechytlo vůbec

Re: po výměně těsnění hlavy nestartuje

Napsal: úte led 15, 2013 18:49
od conpet
tak to poradí jen Palikx

Re: po výměně těsnění hlavy nestartuje

Napsal: úte led 15, 2013 18:53
od barticz
Palixy prosím kde jsi a tobě děkuji

Re: po výměně těsnění hlavy nestartuje

Napsal: stř led 16, 2013 16:27
od Richard
máš zapojený všechny konektory čidel?
máš rozvody správně nastavený?
není někdo vedle tebe, kdo by ti půjčil zaplovací modul? pak jen kabely a svíčky..... ten modul řídí rovnou jednotka, takže i tam může být chyba....

Re: po výměně těsnění hlavy nestartuje

Napsal: stř úno 06, 2013 23:20
od palikx
napada me
chybi kostra nebo je zoxidovana-mate zapojenou tu co je na sroubu u saciho potrubi tesne za egr ventilem?
pokud bzuci rele znamena to ze ma slabe napajeni nebo prave spatnou kostru.sel bych po tom.
a taky hledat ukostreni v aute -ridici jednotky.
vic me nenapada jelikoz tam nic jineho neni.
pred tydnem jsem to delal tak to mam v zive pameti.
pokud nejde immo tak po zapnuti klicku bezi pumpa jen asi cca vterinu v podstate jen cukne.
pokud je immo ok bezi asi 3-5 vterin.a pokud je ok tak musi davat jiskru.
problem vidim v napajeni toho relatka hledal bych tam.